Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

مسابقه سال 1395

از 318 نفر شرکت کننده در مسابقه سال 1395 تعداد 26 نفر از دوستان پاسخ صحیح که "Toshiba HD-A1 HD DVD Player" است, ارسال کردن. اسامی 26 نفری که پاسخ صحیح داده بودن, وارد نرم افزار "The Hat" شد و مراحل قرعه کشی توسط این نرم افزار انجام شد.

برنده خوش شانس امسال جناب آقای "ابوالفضل صوفي" هستن, مبارکتون باشه. برای دریافت جایزه با من هماهنگ کنید. در ویدئوی زیر می تونید اسامی و مراحل قرعه کشی ملاحظه کنید.


در این دوره از مسابقات سایت Home Theater Center و با حمایت "مجموعه آکوستیک" که هدیه این دوره را تقبل کردن و با توجه به نظر سنجی که در بخش نظرات انجام دادم, یک دستگاه بلوری پلیر پایونیر مدل BDP-180 با امکان 4K Upscaling و بسیاری امکانات جذاب دیگر به برنده تقدیم خواهد شد.

Pioneer bdp 180

سوال این دوره از مسابقات سایت, من براتون در نظر گرفتم. که اگر در زمینه صدا و تصویر با تجربه باشید حتماً جوابشو می دونید.

سوال: عکس زیر مربوط به چه نوع ویدئو پلیر و از چه برندی است؟

سوال

توجه: دقت کنید گفتم ویدئو پلیر, پس از روی مدارات داخلی فکر نکنید کامپیوتر یا برد لپ تاپ باید باشه! نکته: این دستگاه یک برند فوق العاده قدیمی و معتبر ژاپنی است. تا ساعت 12 جمعه شب فرصت دارید جواب ها تون برای من ایمیل کنید, حتما در ایمیل نوع دستگاه و برند سازنده به همراه اسم و فامیل شرکت کننده ارسال کنید, چرا که برای دریافت جایزه لازمه یک کپی از کارت شناسایی شرکت کننده را برای من ارسال کنید.

موفق باشید

مطالب مرتبط:

مسابقه ویژه جام جهانی فوتبال

مسابقه فروشگاه آکوستیک

مسابقه سال 1394

مسابقه سال 1392

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء