Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

ایران صوت استودیو

مجموعه بزرگ "ایران صوت استودیو" عرضه کننده طیف گسترده ای از تجهیزات حرفه ای استودیویی در ایران است. این مجموعه با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای در زمینه صدابرداری و نصب تجهیزات استودیوی امکانات طراحی و ساخت استودیوهای کوچک خانگی تا حرفه ای را در ایران دارد.

 یکی از کامپوننت های بسیار با اهمیت در ستاپ سیستم های سینمایی و های فای استفاده از دیفیوزر برای کنترل بازتاب های صدا ست, یکی از مشکلات یا بهانه های علاقه مندان به سیستم های صوتی و تصویری در عدم نصب چندتای از این جاذب های شانه تخم مرغی یا هرمی ظاهر نچندان زیبایی این محصولات است. جاذب های Acso که توسط مجموعه ایران صوت عرضه می شود با ظاهری بسیار شیک و قابل حمل ضمن زیباتر کردن اتاق "های فای" یا "سینمایی" شما عامل بسیار مهمی در کنترل تاثیرات جانبی اتاق در صدا است. در مطالب آکوستیک 1,2,3 و بسیار مطالب مرتبط با آکوستیک در باره تاثیرات منفی بازتاب های منفی اتاق بروی افکتیو بودن سیستم سینمایی و همچنین درک داده های صوتی از سیستم های فای صحبت شده است.

نمونه های نصب شده از جاذب های اشاره شده در ایران صوت استودیو

نصب دو عدد از جاذب های سایز 120X60 در پشت بلندگوهای اصلی بطور عمودی در سیستم های سینمایی و همچنین های فای و دو عدد از همین سایز در دیوار پشتی و بین کانال های ساراند حداقل های خارج از بحث آنالیز صوتی اتاق برای نصب جاذب های مناسب (که توسط متخصصین ایران صوت انجام می شود) برای کنترل تاثیرات شدید افکتیو در هر سیستم سینمایی و های فای است.

حتماً اگر علاقه مند به صدا و صدابرداری هستید سری به مجموعه "ایران صوت استودیو" بزنید.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء