Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

نگاهی به بلندگوی مانیتور آدیو Bronze 6

نگاهی به بلندگوی مانیتور آدیو Bronze 6

مانیتور آدیو Bronze 6 من نمی تونم از صدای این بلندگو مطلبی فنی بنویسم, چرا که صدای این بلندگو هیچ کدوم از شاخص های مثبت و منفی که برای نوشتن یک نقد درست را باید داشته باشد را نداشت. مانیتور آدیو موفق شده یکی از بدترین, بی کیفیت ترین و زشت ترین صداهای که تا به امروز شنیدم تولید کند! و این از نظر من یک شاهکار مهندسی بحساب میاد, چطور میشه یک برند بلندگو ساز بتونه چنین صدای بدی رو تولید کنه! اگر از صدای "تویتر" و ووفرهای این بلندگو بگذریم, نمیشه از صدای ووکال و شکل اجراش در این بلندگو گذشت! مگه میشه صدای خواننده تا این حد تاریک, گرفته و از داخل کابینت بلندگو شنیده بشه! چقدر تویتر این بلندگو ضعیف و بی کیفیت هست که صدای ووکال باید از میدرنج باس پخش بشه و به همین دلیل شنونده صدای ووکال از داخل کابینت بلندگو بشنوه, پرتاب صدای این بلندگو به 1 متر هم نمیرسه, یک هجم وحشت ناکی از دیستروشن و صداهای هارش از داخل کابینت این بلندگو پخش میشه, انگار که تمام درایورها داخل کابینت هستن و درایورهای اصلی همگی پسیو هستن, مهم ترین و حساس ترین درایور بلندگو تیوترها هستن, چیزی که در مانیتور آدیو یک "بیزر" بی کیفیت با صدای زشت است! من نمی دونم این برند در تولیدات دیگه چه کیفیت و صدای اجرا میکنه! اما چیزی که از مدل Bronze 6 شنیدم بدترین و عجیب ترین صدای بود که از یک بلندگوی ارزون قیمت شنیده بودم... این حجم از صدای کابینت بی کیفیت و هارش بودن صدا عجیب بود! واقعاً چطور میشه به چنین صدای رسید که ادبیات های فای من نتونه صدارو توصیف کنه! در واقع من با شنیدن مانیتور آدیو وارد ناشناخته های جدیدی در دنیایی های فای شدم که زبانم از توصیف این اندازه از زشتی صدا قاصر است.

شک ندارم مدیران مانیتور آدیو یک روز صبح در جلسه ی تصمیم گرفتن بلندگوی بسازن که زشت ترین, هارش ترین و احمقانه ترین صدارو داشته باشه, و به واقع با ساخت Bronze 6 موفق شدن یک ابر رفرنس در بدترین بازسازی صدای هر سورسی بسازند.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء