Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

بررسی OPPO UDP-203

/oppo-udp-203

بلوری پلیر UDP-203 اوپو اولین نسل از 4K پلیرهای این برند نام آشنا برای ویدئوفایل هاست. یک دستگاه تقریباً میانه قیمت که اگر از کمپانی Audiocom بخرید, در نسخه ی مولتی ریجن شده حدودا 730 پوند قیمتش هست و مدل استاندارد خرده فروشی اوپو 203 در آمازون آمریکا 550 دلار قیمت دارد, که البته دارای کد منظقه ای A برای دیسک های بلوری و  کد 1 برای دی وی دی هاست, که برای کاربران ایرانی و اروپای که به نسخه های بلوری ریجن A آمریکا علاقمند هستن مشکل ساز خواهد بود.

ساختار 203 ساده و کاربردی است و مثل مدل 205 و مدل 105 از آلومینیوم ارتشی با ساختار فشره و با طبقات لرزشگیر ساخته نشده است. در این پلیر از حس های اند بودن و قدرت خبری نیست! در اوپو 203 با یک کابینت ساده با پنل آلومینیومی برس خورده و با کیفیت قابل قبول طرف هستیم.

اوپو 203 اولین 4K بلوری پلیری است که همزمان از فرمت دالبی ویژن و HDR پشتیبانی می کند, (با به روز رسانی) در مورد تفاوت های فرمت دالبی ویژن با HDR باید در مطالب آینده و با تجربیات بیشتر صحبت کنیم. با تجربه ی کم من از این دو فرمت و با توجه به این موضوع که دالبی ویژن توسط آزمایشگاه دالبی توسعه داده شده است, در صورتی که فرمت HDR اوپن سورس هست, واقعاً نمیشه تفاوت خاصی بین این دو احساس کرد, ضمن این که من تا به امروز دو نمایشگر مجهز به هر دو فرمت دالبی ویژن و HDR و دو دستگاه پلیر 203 بروی یک نسخه ی فیلم در کنار هم تست نکردم تا بتونم نظر قطعی و درستی بدم.

بخش دیسک درایور پلیر بسیار کم صداست و نسبتاً محکم ساخته شده است, دیسک های UHD بلوری به نسبت نسخه های استاندارد بلوری و به دلیل متراکم بودن تراک های داده های دیجیتال چرخش سریع تری دارند, که این چرخش سریع باعث تولید صدا می شود, در پلیرهای تجاری مثل سامسونگ 8500 و 9500 صدای چرخش دیسک از فاصله ی نزدیک کاملا شنیده می شود! اما در اوپو 203 مکانیزم دیسک کاملا بی صدا عمل می کند. سینی دیسک هم نسبتاً محکم و بی صداست.

Custom-Made 4K Loader

اوپو در پلیر 203 به سنت قدیمی این کمپانی از پردازشگری با معماری ARM و ساخت شرکت MediaTek استفاده کرده است.

OPPO ARM

تصویر در اوپو 203 کاملا مهندسی و از پیش طراحی شده است, یعنی تولید کننده یک ویدئو پلیر نساخته و بعد تستش کنه ببینه تصویرش چطوره, کاری که تمام برندهای تجاری و برخی از تولید کننده های معتبر در زمینه ساخت ویدئو پلیرها انجام میدن. (البته این بحث بیشتر در سی دی پلیرها مرسوم هست که تولید کننده یک پلیری میسازه و بعد صداشو تست میکنه, برخی هم منتظر میشن تا مجلات پلیرشون تست کنن) اوپو یکی از برندهای که قبل از ساخت هر ویدئو پلیر میدونه چه صدا و تصویری میخواد, اون طراحی میکنه و بعد میسازه, اگر تجربه ی کار با محصولات این برند داشته باشید این نکته کاملا متوجه میشید. اوپو در طراحی 203 خواسته UHD پلیری بسازه که خوب بفروشه, پلیری که هم نظر ویدئوفایل ها و هم کاربران عادی جلب کند.

تصویر 203 جذاب و تاثیرگذار و زیباست, Lightness رنگ بسیار خوب است, میزان Chroma رنگ در این پلیر بنظر من کمی اروپایی پسند هست, و بیشتر مورد پسند کاربران اروپایی تنظیم شده است تا آسیا و آمریکا, نمیشه گفت رنگ ها سرد هستن, اما من دوست داشتم کروما رنگ قوی تری ببینم, اما با این حال اصلا از value رنگ کم نمیشه. Saturation رنگ های گرم عالیه و به هیچ عنوان در نسخه های UHD اشباع رنگ نداریم. intensity رنگ از سرد ترین تا گرم ترین حالت یکدست است و از میزان کرومای رنگ کاسته نمی شود.

وضوح و بافت تصویر در 203 بسیار بالا و دقیق است, با این که تصویر بسیار شارپ و تیزی داریم اما اصلا نویز و دندانه شدن لبه های سوژه هارو نمی بینیم, مشکلی که در پلیرهای 4K تجاری به شدت دیده می شود, به علت وضوح و شارپ بودن تصویر لبه های تیز سوژه ها صاف نیستن و کمی نویز در لبه ها میبینیم! در اوپو 203 شاهد تصویر بسیار شارپ با لبه های تیز و دقیق هستیم.


تبلیغات: مجموعه آکوستیک عرضه کننده محصولات صدا و تصویر های فای و های اند در ایران...


 دو نکته بسیار عجیب در تنظیمات تصویر 203 وجود دارد! یکی گزینه ی 4:2:0 در بخش تنظیمات Color Space این پلیر است و دیگر عمق رنگ 8 بیتی است! که هیچ دلیلی ندارد کاربر این پلیر بخواد از این دو گزینه ی ابتدایی در یک UHD پلیر استفاده کند. اوپو 203 مثل تمام بلوری پلیرها می تواند کرومای 4:4:4 و عمق رنگ 12 بیتی اجرا کند. اگر در کرومای 4:4:4 هشت عدد رنگ داشته باشیم, در 4:2:2 چهار عدد و در 4:2:0 دو عدد رنگ داریم. در تصاویر دیسک های بلوری استاندارد و 4K از کرومای 4:4:4 و عمق رنگ 10 بیتی استفاده می شود. که توسط پلیر به 12 بیت آپ اسکال می شود. بنظر میاد فقط اوپو خواسته چند گزینه ی بی مصرف به لیست تنظیمات این پلیر اضافه کند.

AKM AK4458

اوپو در بخش DAC این پلیر از چیپ بسیار محبوب و فوق العاده دقیق AKM AK4458 استفاده کرده است, کمپانی های اونکیو و مارانتز و بسیاری از سازندگان کارت های صدای استودیویی از این چیپ 32 بیتی استفاده میکنن. بی شک اگر بهترین چیپ صدای موجود نباشه, یکی از محبوب ترین و بهترین هاست.

کیفیت صدا در اوپو 203 به همان اندازه که از این برند انتظار دارید بالاست, جریان قوی و بسیار کانالیزه در تمامی فرمت های صدای چند کاناله, جریان بسیار قوی در کانال های سقفی, وضوح کامل در کانال های ساراند, دقت و کیفیت عالی در کانال LFE , ساند استیج تاثیر گذار موزیک در پیک های سنگین صدا و دیالوگ بسیار عالی و جلو از شاخص های مثبت این پلیر است. اوپو در طراحی 203 نخواسته مثل مدل 105 یک پلیر گراند رفرنس در صدا بسازه, 203 صدای کاملا وفادار به سورس و Direct دارد.

نکته: اگر نسخه ی بلوری 4K که شامل Dolby Vision و HDR هست, مثل "The Fate of the Furious" در اوپو 203 اجرا کنید, و نمایشگرم از هر دو فرمت Dolby Vision و HDR پشتیبانی کند, پلیر به شکل پیش فرض صدای دالبی ادموس و دالبی ویژن انتخاب و اجرا می کند. و اگر نمایشگر شما تنها از فرمت HDR پشتیبانی کند, تصویر به صورت SDR نمایش داده می شود! برای حل این مشکل کافی وارد بخش تنظیمات تصویر HDR پلیر بشید و حالت Auto به Force تغییر بدید, در این حالت پلیر فقط فرمت HDR حتی در صورتی که سورس شامل هر دو فرمت Dolby Vision و HDR و نمایشگرم از دالبی ویژن پشتیبانی کند اجرا می کند.

یک نکته دیگه در پلیر اوپو 203 این هست که زمانی که فیلمی که شامل هر دو فرمت HDR و دالبی ویژن هست در حالت دالبی ویژن اجرا می کنید, و تصویر در حالت دور تند قرار میدید, پلیر تصویر به صورت SDR نمایش میده و زمانی که دوباره فیلم به حالت نرمال پخش می کنید دالبی ویژن فعال می شود! این در حالی که اگر پلیر در حالت HDR قرار بدید و فیلمی اجرا کنید که فقط شامل فرمت HDR باشه در حالت دور تند نیز تصویر به شکل HDR نمایش داده می شود, یعنی پردازشگر تصویر این پلیر در تصاویر سریع امکان نمایش دالبی ویژن را ندارد! و این یک نکته عجیب و کمی اذیت کننده در اوپو 203 است که شاید در نسخه های به روزرسانی آینده برطرف شود.

در کل OPPO UDP-203 یک 4K پلیر نسبتاً ارزان قیمت و کاملا مورد تایید من است, کمی در بخش تصویر با رفرنس ذهنی من (فقط کمی) فاصله دارد, اما اصلا اینقدر نیست که ذهن من درگیر کند, بنظر من این پلیر بهترین انتخاب در بین میانه قیمت های موجود است, که البته زیاد هم نیستن, در واقع اوپو آنچنان رقبای هم ندارد تا بشه مقایسه ی درستی بینشون انجام داد. به هر حال در بازار بسیار محدود 4K پلیرها اوپو 203 یک انتخاب ایده آل و مورد تایید من است.

4 star طراحی و ساخت

4.5 star کیفیت تصویر

5 star کیفیت صدا

نظرات   

 
+6 #161 Eimin در تاریخ: یکشنبه 14 آبان 1396 ، ساعت 08:08 ق ظ
من نميدونم اينجا قراره پز سيستم هامون بهم بديم يا اومديم ياد بگيريم و اشكالاتمونو برطرف كنيم !؟
واقعا ديدن يك فيلم دانلودي اينقدر خنده آور بود ؟
اصلا فرض كنيد من توان خريد سيستم آنچناني مثل بعضي از دوستان پولدار اينجارو ندارم ، يعني نبايد بيام مطالب بخونم يا نظري بدم ؟ چون مثل شماها پولدار نيستم پس علاقه مند هم نميتونم باشم ؟ با اين حساب فلسفه اين سايت اول لاكچري بودن هست بعد صدا و تصوير....
شايد خيلي از دوستان علمشو داشته باشن ولي توان خريد يك سينما ال جي يا سامسونگ داشته باشن و از همون هم خيلي بيشتر از من يا شما لذت ببرن ، دليلي نداره كسي مسخرشون كنه كه البته همين دوستان اگر توان مالي يا شرايطشو داشتن ١٠ برابر سيستم من يا شمارو تو خونه گذاشته بودن!


در ضمن آقايان محمد ، ياسر ، صادق و ! (كه جرات اسم نوشتن هم نداره) ، هر كدومتون خواستين هماهنگ كنيم براي تست سيستم + يك داور ، ببينيم مال كي بهتره قبول؟ ، از لحاظ تحصيلات هم با هر چهار نفرتون حاضرم جلوي همه مخاطبين اين سايت شرطبندي كنم كه از همتون بالاترم
هركدومتون قبول دارين همينجا اعلام كنيد !!

از آقايان وحيدو و پژمان هم بابت احترام به ديگران و فهم بالايي كه دارن تشكر ميكنم كه نشان از شخصيت بالاشون داره
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+5 #162 میلاد در تاریخ: یکشنبه 14 آبان 1396 ، ساعت 08:08 ق ظ
کشورهای توسعه یافته چه دستاوردهایی درزمینه دانش دارند آن‌وقت اینجا دغدغه ملت اینه که ماهی یک تومن پول فیلم اوریجینال بدند
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-7 #163 امیر در تاریخ: یکشنبه 14 آبان 1396 ، ساعت 02:08 ب ظ
نقل قول از Eimin:
من نميدونم اينجا قراره پز سيستم هامون بهم بديم يا اومديم ياد بگيريم و اشكالاتمونو برطرف كنيم !؟
واقعا ديدن يك فيلم دانلودي اينقدر خنده آور بود ؟
اصلا فرض كنيد من توان خريد سيستم آنچناني مثل بعضي از دوستان پولدار اينجارو ندارم ، يعني نبايد بيام مطالب بخونم يا نظري بدم ؟ چون مثل شماها پولدار نيستم پس علاقه مند هم نميتونم باشم ؟ با اين حساب فلسفه اين سايت اول لاكچري بودن هست بعد صدا و تصوير....
شايد خيلي از دوستان علمشو داشته باشن ولي توان خريد يك سينما ال جي يا سامسونگ داشته باشن و از همون هم خيلي بيشتر از من يا شما لذت ببرن ، دليلي نداره كسي مسخرشون كنه كه البته همين دوستان اگر توان مالي يا شرايطشو داشتن ١٠ برابر سيستم من يا شمارو تو خونه گذاشته بودن!


در ضمن آقايان محمد ، ياسر ، صادق و ! (كه جرات اسم نوشتن هم نداره) ، هر كدومتون خواستين هماهنگ كنيم براي تست سيستم + يك داور ، ببينيم مال كي بهتره قبول؟ ، از لحاظ تحصيلات هم با هر چهار نفرتون حاضرم جلوي همه مخاطبين اين سايت شرطبندي كنم كه از همتون بالاترم
هركدومتون قبول دارين همينجا اعلام كنيد !!

از آقايان وحيدو و پژمان هم بابت احترام به ديگران و فهم بالايي كه دارن تشكر ميكنم كه نشان از شخصيت بالاشون داره


دوست عزیز شمارو بدجور جو گرفته! دوستان در سایت هستن که قیمت کابلی که پشت بلندگو دارن از قیمت کل سیستم شما بیشتر است.
کمی ارام باشد.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+7 #164 سجاد در تاریخ: یکشنبه 14 آبان 1396 ، ساعت 05:08 ب ظ
نقل قول از Eimin:
من نميدونم اينجا قراره پز سيستم هامون بهم بديم يا اومديم ياد بگيريم و اشكالاتمونو برطرف كنيم !؟
واقعا ديدن يك فيلم دانلودي اينقدر خنده آور بود ؟
اصلا فرض كنيد من توان خريد سيستم آنچناني مثل بعضي از دوستان پولدار اينجارو ندارم ، يعني نبايد بيام مطالب بخونم يا نظري بدم ؟ چون مثل شماها پولدار نيستم پس علاقه مند هم نميتونم باشم ؟ با اين حساب فلسفه اين سايت اول لاكچري بودن هست بعد صدا و تصوير....
شايد خيلي از دوستان علمشو داشته باشن ولي توان خريد يك سينما ال جي يا سامسونگ داشته باشن و از همون هم خيلي بيشتر از من يا شما لذت ببرن ، دليلي نداره كسي مسخرشون كنه كه البته همين دوستان اگر توان مالي يا شرايطشو داشتن ١٠ برابر سيستم من يا شمارو تو خونه گذاشته بودن!


در ضمن آقايان محمد ، ياسر ، صادق و ! (كه جرات اسم نوشتن هم نداره) ، هر كدومتون خواستين هماهنگ كنيم براي تست سيستم + يك داور ، ببينيم مال كي بهتره قبول؟ ، از لحاظ تحصيلات هم با هر چهار نفرتون حاضرم جلوي همه مخاطبين اين سايت شرطبندي كنم كه از همتون بالاترم
هركدومتون قبول دارين همينجا اعلام كنيد !!

از آقايان وحيدو و پژمان هم بابت احترام به ديگران و فهم بالايي كه دارن تشكر ميكنم كه نشان از شخصيت بالاشون داره


نظر بنده به نظر ایشان نزدیک تر است.
کسی حق نداره دیگران مسخره کنه حتی اگر فیلم دانلودی می بینه. الان یه منتقد فیلم و صاحب نظر سینما هم بیاد ببینه شما مثلا مایه دارهای های اند باز دارید فیلم هایی مثل Ironman و چهارشگفت انگیز و واندروومن نگاه می کنید به شعور پایین سینمایی شما می خنده و شما را مسخره می کنه چون این فیلم ها 2زار ارزش هنری ندارن یه مشت سیگنال الکترونیکی و رندر بی ارزش می بینید فکر کردید که مطلقا ارزش هنری ندارن و فکر هم می کنید خیلی حالیتونه
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+6 #165 وحيدو در تاریخ: یکشنبه 14 آبان 1396 ، ساعت 05:08 ب ظ
نقل قول از امیر:
نقل قول از Eimin:
من نميدونم اينجا قراره پز سيستم هامون بهم بديم يا اومديم ياد بگيريم و اشكالاتمونو برطرف كنيم !؟
واقعا ديدن يك فيلم دانلودي اينقدر خنده آور بود ؟
اصلا فرض كنيد من توان خريد سيستم آنچناني مثل بعضي از دوستان پولدار اينجارو ندارم ، يعني نبايد بيام مطالب بخونم يا نظري بدم ؟ چون مثل شماها پولدار نيستم پس علاقه مند هم نميتونم باشم ؟ با اين حساب فلسفه اين سايت اول لاكچري بودن هست بعد صدا و تصوير....
شايد خيلي از دوستان علمشو داشته باشن ولي توان خريد يك سينما ال جي يا سامسونگ داشته باشن و از همون هم خيلي بيشتر از من يا شما لذت ببرن ، دليلي نداره كسي مسخرشون كنه كه البته همين دوستان اگر توان مالي يا شرايطشو داشتن ١٠ برابر سيستم من يا شمارو تو خونه گذاشته بودن!


در ضمن آقايان محمد ، ياسر ، صادق و ! (كه جرات اسم نوشتن هم نداره) ، هر كدومتون خواستين هماهنگ كنيم براي تست سيستم + يك داور ، ببينيم مال كي بهتره قبول؟ ، از لحاظ تحصيلات هم با هر چهار نفرتون حاضرم جلوي همه مخاطبين اين سايت شرطبندي كنم كه از همتون بالاترم
هركدومتون قبول دارين همينجا اعلام كنيد !!

از آقايان وحيدو و پژمان هم بابت احترام به ديگران و فهم بالايي كه دارن تشكر ميكنم كه نشان از شخصيت بالاشون داره


دوست عزیز شمارو بدجور جو گرفته! دوستان در سایت هستن که قیمت کابلی که پشت بلندگو دارن از قیمت کل سیستم شما بیشتر است.
کمی ارام باشد.


منظورشون اون ٤ نفر بود، نه همه

اتفاقا اين كري خواني ها خيلي به شادابي سايت شايد كمك كنه تا زماني كه به توهين و عدم احترام ختم نشه.

جواد يسارياش بيان وسط
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #166 Eimin در تاریخ: یکشنبه 14 آبان 1396 ، ساعت 06:08 ب ظ
نقل قول از امیر:
نقل قول از Eimin:
من نميدونم اينجا قراره پز سيستم هامون بهم بديم يا اومديم ياد بگيريم و اشكالاتمونو برطرف كنيم !؟
واقعا ديدن يك فيلم دانلودي اينقدر خنده آور بود ؟
اصلا فرض كنيد من توان خريد سيستم آنچناني مثل بعضي از دوستان پولدار اينجارو ندارم ، يعني نبايد بيام مطالب بخونم يا نظري بدم ؟ چون مثل شماها پولدار نيستم پس علاقه مند هم نميتونم باشم ؟ با اين حساب فلسفه اين سايت اول لاكچري بودن هست بعد صدا و تصوير....
شايد خيلي از دوستان علمشو داشته باشن ولي توان خريد يك سينما ال جي يا سامسونگ داشته باشن و از همون هم خيلي بيشتر از من يا شما لذت ببرن ، دليلي نداره كسي مسخرشون كنه كه البته همين دوستان اگر توان مالي يا شرايطشو داشتن ١٠ برابر سيستم من يا شمارو تو خونه گذاشته بودن!


در ضمن آقايان محمد ، ياسر ، صادق و ! (كه جرات اسم نوشتن هم نداره) ، هر كدومتون خواستين هماهنگ كنيم براي تست سيستم + يك داور ، ببينيم مال كي بهتره قبول؟ ، از لحاظ تحصيلات هم با هر چهار نفرتون حاضرم جلوي همه مخاطبين اين سايت شرطبندي كنم كه از همتون بالاترم
هركدومتون قبول دارين همينجا اعلام كنيد !!

از آقايان وحيدو و پژمان هم بابت احترام به ديگران و فهم بالايي كه دارن تشكر ميكنم كه نشان از شخصيت بالاشون داره


دوست عزیز شمارو بدجور جو گرفته! دوستان در سایت هستن که قیمت کابلی که پشت بلندگو دارن از قیمت کل سیستم شما بیشتر است.
کمی ارام باشد.


منو جو نگرفته تعدادي اقليتي از دوستان اينجارو جو گرفته كه با گفتن يك كلمه فيلم دانلودي اينقدر بهشون برخورده ! در ضمن شما مگه ميدوني سيستم من چي هست و چه قيمته كه ميفرماييد كابل دوستان هم قيمت سيستم من هست ؟ يادم نمياد تشريف اورده باشين منزل من براي تست!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-7 #167 مهران در تاریخ: یکشنبه 14 آبان 1396 ، ساعت 08:08 ب ظ
دوست عزیز جناب Eimin خرید و سفارش ۵ عنوان بلوری 4k چیزی در حدود ۸۵۰ تا ۱.۱۰۰ هزینه دارد. دوستان در این سایت زیر ۲۵۰ هزار تومن بعید میدونم سفارشی به آقا داوود داشته باشن. اصلا ایشون قبول نمیکنن.

شما هم کمی بیشتر تفکر کنید و تجربیات اول خودتون در خرید سیستم سینمایی زیادی بالا نبینید.
متشکرم
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+5 #168 Eimin در تاریخ: یکشنبه 14 آبان 1396 ، ساعت 08:08 ب ظ
نقل قول از مهران:
دوست عزیز جناب Eimin خرید و سفارش ۵ عنوان بلوری 4k چیزی در حدود ۸۵۰ تا ۱.۱۰۰ هزینه دارد. دوستان در این سایت زیر ۲۵۰ هزار تومن بعید میدونم سفارشی به آقا داوود داشته باشن. اصلا ایشون قبول نمیکنن.

شما هم کمی بیشتر تفکر کنید و تجربیات اول خودتون در خرید سیستم سینمایی زیادی بالا نبینید.
متشکرم


ببخشيد من متوجه نشدم اين قيمت بلوري هاي اورجينالي كه فرمودين براي چي بود و چه ربطي داشت ؟ من خودم ديسك اورجينال دارم و خريدم و قيمت هاشونو ميدونم !
من اصلا ادعايي ندارم در مورد سيستمم ، دوستاني كه حرف منو مورد تمسخر قرار دادن مثل اينكه خيلي ادعا دارن !!

در ضمن در سيستم حرفه ايي سينمايي تجربه اولم هست
ولي در رابطه با سيستم استريويي كه دارم ، از خيلي از دوستان اينجا بيشتر هزينه كردم ، دستگاه عوض كردم و تجربه شنيداري دارم ... و اين ادعا دارم كه صداي سيستم استريو من يكي از بهترين هاي تهران تو رنج خودش هست.
در كل خيلي هم نا آشنا با صداي درست نيستم كه بخوام مورد (هر هر) دوستان قرار بگيرم!!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #169 رضا در تاریخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ، ساعت 10:08 ق ظ
نقل قول از Eimin:
نقل قول از مهران:
دوست عزیز جناب Eimin خرید و سفارش ۵ عنوان بلوری 4k چیزی در حدود ۸۵۰ تا ۱.۱۰۰ هزینه دارد. دوستان در این سایت زیر ۲۵۰ هزار تومن بعید میدونم سفارشی به آقا داوود داشته باشن. اصلا ایشون قبول نمیکنن.

شما هم کمی بیشتر تفکر کنید و تجربیات اول خودتون در خرید سیستم سینمایی زیادی بالا نبینید.
متشکرم


ببخشيد من متوجه نشدم اين قيمت بلوري هاي اورجينالي كه فرمودين براي چي بود و چه ربطي داشت ؟ من خودم ديسك اورجينال دارم و خريدم و قيمت هاشونو ميدونم !
من اصلا ادعايي ندارم در مورد سيستمم ، دوستاني كه حرف منو مورد تمسخر قرار دادن مثل اينكه خيلي ادعا دارن !!

در ضمن در سيستم حرفه ايي سينمايي تجربه اولم هست
ولي در رابطه با سيستم استريويي كه دارم ، از خيلي از دوستان اينجا بيشتر هزينه كردم ، دستگاه عوض كردم و تجربه شنيداري دارم ... و اين ادعا دارم كه صداي سيستم استريو من يكي از بهترين هاي تهران تو رنج خودش هست.
در كل خيلي هم نا آشنا با صداي درست نيستم كه بخوام مورد (هر هر) دوستان قرار بگيرم!!


سلام..من هم یک کابر بسیار مبتدی هستم وصرفا بعضی وقت جهت خواندن مطالب جدید به این سایت می ایم..با حرفهای اقای EIMIN موافقم..جامعه ای که فخر فروشی ولاچری بودن برایشان از نون شب هم واجبه باید این اتفاق بیفته..البته متاسفانه نقش اقای بهرنگ هم بی تاثیر نیست.توی این قضیه .ایشان وقتی از سرقله اورست به پایین به ما مبتدی نگاه می کنند نییجه اش همینه البته ایشان سعی می کنندخوب راهنمایی کنند اما اکثر ما مثل ابشان پولدار نیستیم وهمین جامو426 هم برای ما ارزوست. بعضی ادمها بخاطر اینکه خودش را درسطح اقا بهرنگ بگیرند به سینمایی خانگی فوق ارزان دیگران می خنند و دیگران راتحقیر کنند...بسیاری از مردم جامعه فعلی ما کارگران وکارمندان . کسبه عادی هستند که ماهیانه2 تا 3 ملیون درامد دارند پس خریدن ولذت بردن با همین سینمای خانگی ال جی وسامسونگ هم برایشان کاملا لذت بخش است حالا ما یک سطح بالاتر جامو.سامورایی و...وفیلمهای دانلودی 1080 سایتها. بسیاری از خانوادهای امریکایی وغربی هم از این سیستمهای ساده ما را هم ندارند..چون انها مثلا ما یک شبه پول دار نمی شوند....
ببخشید ازتمام دوستان..
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #170 حسین در تاریخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ، ساعت 12:08 ب ظ
نظرات خوندم تاسف خوردم.استاد برزین این همه زحمت کشیده برای مخاظب سایت اونوقت اینه دست رنجش؟؟؟
دوستان به کل هدف اصلی سایت فراموش کردن.
تمسخر و بی ادبی و شاخ و شونه کشیدن و کری خونی جایی توی این سایت و این محیط دوستانه و پر از علم و ادب نداره.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #171 شاهد در تاریخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ، ساعت 04:08 ب ظ
نقل قول از مهران:
دوست عزیز جناب Eimin خرید و سفارش ۵ عنوان بلوری 4k چیزی در حدود ۸۵۰ تا ۱.۱۰۰ هزینه دارد. دوستان در این سایت زیر ۲۵۰ هزار تومن بعید میدونم سفارشی به آقا داوود داشته باشن. اصلا ایشون قبول نمیکنن.

شما هم کمی بیشتر تفکر کنید و تجربیات اول خودتون در خرید سیستم سینمایی زیادی بالا نبینید.
متشکرم


با شما موافقم
مشکل اینجاست که دوستان قدرت تفکر ندارن و خیلی زود با ابتدایی ترین تجربیات جوگیر میشن!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #172 مهدی در تاریخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ، ساعت 04:08 ب ظ
سلام جناب برزین

نظرتون در باره کابل اسپیکر Chord Odyssey میخواستم بدونم؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #173 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ، ساعت 04:08 ب ظ
نقل قول از مهدی:
سلام جناب برزین

نظرتون در باره کابل اسپیکر Chord Odyssey میخواستم بدونم؟

سلام

این کابل آقای کیوان قبلا داشتن, ایشون بهتر میتونن در موردش نظر بدن.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #174 حمید در تاریخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ، ساعت 07:08 ب ظ
باسلام
جناب برزین کابل hdmi از برند audioquest توصیه میفرمایید؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #175 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ، ساعت 09:08 ب ظ
نقل قول از حمید:
باسلام
جناب برزین کابل hdmi از برند audioquest توصیه میفرمایید؟

سلام

بی شک تایید می کنم, خودم هم از AudioQuest در سیستم اصلیم استفاده می کنم. بنظرم یکی از کابل های واقعی 18Gbps در بازار است.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #176 سالار در تاریخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ، ساعت 11:08 ب ظ
دوستان سایت بلوری پلیرهای سونی تایید میکنن؟ چقدر به نسبت قیمت ارزش داره؟ یه پلیر فسقلی و بدون حتی صفحه نمایش سونی ۸۷۰ قیمت داره در صورتی که پایونیر ۱۸۰ همین قیمت است!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #177 پویا در تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ، ساعت 03:08 ق ظ
نقل قول از سالار:
دوستان سایت بلوری پلیرهای سونی تایید میکنن؟ چقدر به نسبت قیمت ارزش داره؟ یه پلیر فسقلی و بدون حتی صفحه نمایش سونی ۸۷۰ قیمت داره در صورتی که پایونیر ۱۸۰ همین قیمت است!


بلوری های سونی مدیا پلیرهای خوبی هستن. و امکانات پخش آنلاین کاملی دارند.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #178 Eimin در تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ، ساعت 04:08 ق ظ
نقل قول از سالار:
دوستان سایت بلوری پلیرهای سونی تایید میکنن؟ چقدر به نسبت قیمت ارزش داره؟ یه پلیر فسقلی و بدون حتی صفحه نمایش سونی ۸۷۰ قیمت داره در صورتی که پایونیر ۱۸۰ همین قیمت است!


سلام
مزخرف كامل ، اصلا اين اشتباه نكنيد كه بخريد
من براي دايييم خريدم از يكي از نمايندگي هاي جمهوري ، اون مدل 3d دارشو ٩٢٠ تومن كه مدلش يادم نيست
اول اينكه دكمه هاي روي كنترلش تمام چيني نوشته
دوم اينكه بخاطر سايز كوچيكش بلوري كه داخلش ميذاريم ، موقع چرخش ميز رو هم تكون ميده چي برسه به خودش !! ولي دي وي دي بهتره!
سوم مديا پليرش زير نويس فارسي ساپورت نميكنه
چهارم به اينترنت سخت وصل ميشه و نميتونه خودشو آپديت كنه
بازم بگم ؟!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #179 شهریار در تاریخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ، ساعت 05:08 ب ظ نقل قول | گزارش به مدیر
 

ارسال نظر