Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

دیسک کالیبراسیون Spears & Munsil

مجموعه "Spears & Munsil" نسخه ی بلوری UHD دیسک های کالیبراسیون خود را به تازگی وارد بازار کرده است. من هم به عنوان یک علاقمند به صدا و تصویر این دیسک توسط دوست خوبم آقا داوود از آمازون سفارش دادم, و چند وقتی هست که دارم از این دیسک در دورهمی های آموزشی و برای تست های خودم ازش استفاده می کنم. دیسک جدید با عنوان Spears & Munsil UHD HDR Benchmark مناسب پنل های 4K و بلوری پلیرهای 4K است.

همانطور که دوستان حرفه ای سایت اطلاع دارن دیسک های Spears & Munsil از حرفه ای ترین نوع دیسک های کالیبراسیون است و پترن های آن توسط "SMPTE" یا Society of Motion Picture and Television Engineers " انجمن مهندسان تصویر برداری و تلویزیون تایید شده است.

من این دیسک برای دوستانی که تجربه ای در زمینه کالیبراسیون دارند توصیه میکنم.

دوستان آماتور بهتره از دیسک های "Disney WOW" استفاده کنند. البته اگر حرفه ای باشید این دیسک هم پترین های بسیار پیچیده و مناسب کاربران حرفه ای دارد.

دیسک Spears & Munsil UHD HDR Benchmark برای رسیدن به بهترین تنظیمات بروی Dolby Vision و HDR بسیار بهیه شده و کاربردی است. مخصوصاََ دوستانی که ویدوپروژکتورهای مجهز به HDR و دالبی ویژن دارند, دیسک جدید Spears & Munsil در تنظیمات دقیق و رسیدن به بالاترین پتانسیل پروژکتورها بهشون بسیار کمک خواهد کرد.

موارد مرتبط:

کالیبراسیون ابتدایی تصویر

کالیبراسیون تصویر-بخش دوم

کالیبراسیون تصویر - بخش سوم

کالیبراسیون تصویر بخش چهارم

تفاوت تنظیمات تصویر با کالیبراسیون تصویر

دیسک کالیبراسیون Disney WOW

ISF Calibration

THX

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء