Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

نمایشگاه AXPONA 2016

گزارش نمایشگاه AXPONA بیشتر در مجلات های اند دیده بودیم. این نمایشگاه به جنگ بین صدای اروپایی و آمریکایی هم شهرت دارد. اگر به عکس ها هم دقت کنید, اکثر دموها ترکیبی بین اروپای و آمریکایی هستن. غیر از این نمایشگاه در هیچ جای دیگه شما نمی بینید بلندگوی مارتن با برند آمریکایی "Convergent Audio Technology (CAT)" دمو کنن! برند درجه یکی که کثراً با ویلسون اودیو دمو میشه.

ویلسون Alexia هم با با مدل جدید پاور Dan D’Agostino دمو کرده! زیبایی های این برند تا از نزدیک نبینید باورتون نمیشه چقدر زیباست! 

سری جدید Platinum مانیتور اودیو هم با این که کپی از مارتن Supreme 2 بنظر میاد! اما باز هم بلندگوی جالبی. با MOON کانادای هم دمو کرده که اینم جالبه!

در کل نمایشگاه متفاوتی از نمونه های اروپایی های اند است. و یه جورایی هم کامپوننت های امثال نمایشگاه های اند مونیخ اینجا لو رفت. در ادامه مطلب عکس های از این نمایشگاه ببینید:

عکس ها از: Leo Yeh

 

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء