Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

نمایشگاه سونی در شهر برلین

سونی در نمایشگاهی اختصاصی در شهر "برلین" یکسری از محصولات کلاس بالاشو که چندی پیش در CES 2016 به نمایش گذاشته بود را این بار برای مصرف کننده خاص این رنج از محصولاتش در شهر برلین به نمایش گذاشت.

محصولاتی مثل نمایشگرهای 4K مجهز به فناوری HDR مدل های:55X85C - X93 - X94

بلوری پلیر سونی مدل UHP-H1 که تنها امکان افزایش رزولوشن 1080P به 4K دارد! این در حالی که دیگر رقبای سونی مثل پاناسونیک و سامسونگ در CES 2016 بلوری پلیرهای با امکان پخش نسل جدید دیسک های بلوری Ultra HD Blu-ray به نمایش گذاشتن. جالب اینجاست که پاناسونیک در CES 2015 نیز همین بلوری پلیر به نمایش گذاشته بود. سونی همچنان از رقبای ژاپنی و کره ای خود عقب است.

 یکی دیگر از محصولات کلاس خاص سونی که به نمایش گذاشته شده بود باز از CES 2016 آمده بود. دو مدل از آمپلی فایرهای سینمایی خانگی سونی که شامل مدل های STR-DH770 و STR-DN1070 میشه. سونی کلاس صدای کاملا خاصی در صدای سینمایی خانگی دارد, صدای به شدت فلت و وابسته به کانال های حقیقی صدا با قدرت بسیار خوب در تخلیه جریان بالا به کانال های ساراند از ویژگی های سونی در این زمینه است. صدای که به جزء بخش جریان دهی خوب به کانال های ساراند اصلا مورد علاقه من نیست! اما در بین علاقمندان سینمایی خانگی طرفداران خودش را دارد. یک نکته جالب دیگه این هست که سونی اصلا توجهی به دو فرمت Dolby Atmos و DTS-X نداشته است!

یکی دیگر از محصولات سونی که در CES 2016 مورد استقبال قرار گرفت, مینی پلیری با اسم تجاری CAS-1 بود. مدیا پلیری با امکان پخش فایل های "Hi-Res" و قابلیت های زیاد مثل استریم موزیک از نت و پشتیبانی از هارد دیسک و همچنین مجهز به آمپلی فایر هدفون از دیگر امکانات این مینی پلیر های اند سونی است.

و در نهایت یک Turntable جدید از سونی که امکان تبدیل صفحات LP به فرمت های غیر فشرده Lossless بروی کامپیوتر و فلش مموری را دارد! اینقدر ایده مسخره ای که چیزی به ذهنم نمیرسه در موردش بنویسم.

در ادامه مطلب عکس های از این نمایشگاه ببینید

 

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء