Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

نمایشگاه های اند هنگ کنگ 2015

در ادامه مطلب ببینید

نظرات   

 
+1 #41 اکوستیک در تاریخ: دوشنبه 26 مرداد 1394 ، ساعت 07:05 ب ظ
هر دو برند خوبیند .
پیشنهاد میکنم Dali ikon 7 در شوروم اکوستیک گوش کنید .
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #42 جمشید در تاریخ: دوشنبه 26 مرداد 1394 ، ساعت 11:05 ب ظ
نقل قول از حسین:
درورد به همه
اگه ممکنه خواهش میکنم نطرتون رو در مورد این دو اسپیکر بفرمایید
70 درصد موزیک برام مهمه
30 درصد فیلم
خیلی اوقات مهمون بیاد ولوم بالا هم کار میکنم

Monitor Audio GX300

vs

Dali ikon 7

و آیا اسپیکر بهتر از اینا تا 8 تومن یکم کمتر بیشتر هست
گاگرده یا اکبندش برام مهم نیست

سپاس از اقای برزین و سایت htcenter


اگر دنبال بلندگوی با توان نمایش در مهمانی داری دنبال مانیتور اودیو نباش.

دالی نیاز به آمپ انچنانی و گرون داره که قیمت کل سیستم بالا میبره.
توصیه می کنم یک جفت جامو 606 بگیر با یه آمپ یاماها که روی هم 4 تا 5 تومن درمیاد.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #43 حسين در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 04:05 ق ظ
سلام و خدا قوت به همه
سپاس بابت توجهتون به بنده

به انتخابم
Audio physic clasic 30 هم اضافه كردم
يك نكته
بلندگو قبليم Focal Profile 918 بود
پس دوست ندارم پايينتر بيام

آقا شهريار آقا جمشيد و آقا محمدپور سپاس ويژه
اميدوارم انگشتاتون پر طلا بشه كه واسم زحمت كشيديد
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #44 اسفندیار در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 04:05 ق ظ
نقل قول از حسين:
سلام و خدا قوت به همه
سپاس بابت توجهتون به بنده

به انتخابم
Audio physic clasic 30 هم اضافه كردم
يك نكته
بلندگو قبليم Focal Profile 918 بود
پس دوست ندارم پايينتر بيام

آقا شهريار آقا جمشيد و آقا محمدپور سپاس ويژه
اميدوارم انگشتاتون پر طلا بشه كه واسم زحمت كشيديد

سلام

اتفاقا 0 Audio physic clasic3 یکی از بچه های همین سایت گذاشته برای فروش.

اما بدرد مهمونی نمیخوره قیمتشم بالای 20 تومنه

شما به میشن های جدید که آقای برزین پیشنهاد کردن هم فکر کن ;-)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #45 حسين در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 05:05 ق ظ
سلام

اتفاقا 0 Audio physic clasic3 یکی از بچه های همین سایت گذاشته برای فروش.

اما بدرد مهمونی نمیخوره قیمتشم بالای 20 تومنه

شما به میشن های جدید که آقای برزین پیشنهاد کردن هم فکر کن ;-)

دروود
اقا اسفنديار يكي تو سايت بغلي كلاسيك رو گذاشته بود 11.500

واسه همين وسوسه شده بودم

يه نكته ديگه واسه اينكه شايد بتونيد بهتر تو انتخاب صحيح به من كمك كنيد
صداي Daynaudio Cuntor رو خيلي خيلي دوست دارم

چند ماهي هم Audio Physic Sitara 25 داشتم ولي نتونستم باهاش كنار بيام اصلا

اميدوارم حوصله اساتيد رو با سوالات احتمالا سطح پايين سر نبرده باشم

سايت htcenter از شكيبايي شما بسيار سپاسگذارم
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #46 علی در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 08:05 ق ظ
نقل قول از حسين:
سلام

اتفاقا 0 Audio physic clasic3 یکی از بچه های همین سایت گذاشته برای فروش.

اما بدرد مهمونی نمیخوره قیمتشم بالای 20 تومنه

شما به میشن های جدید که آقای برزین پیشنهاد کردن هم فکر کن ;-)


دروود
اقا اسفنديار يكي تو سايت بغلي كلاسيك رو گذاشته بود 11.500

واسه همين وسوسه شده بودم

يه نكته ديگه واسه اينكه شايد بتونيد بهتر تو انتخاب صحيح به من كمك كنيد
صداي Daynaudio Cuntor رو خيلي خيلي دوست دارم

چند ماهي هم Audio Physic Sitara 25 داشتم ولي نتونستم باهاش كنار بيام اصلا

اميدوارم حوصله اساتيد رو با سوالات احتمالا سطح پايين سر نبرده باشم

سايت htcenter از شكيبايي شما بسيار سپاسگذارم
سلام

اتفاقا فوکال بهترین انتخاب برای شماست ولی نه مدلی که داشتی.
شما برید نمایندگی فوکال در خ فرشته و صدای سری 700 و 800 بشنوید قول میدم نظرتون عوض میشه :-)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #47 رهامنش در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
نقل قول از حسين:
سلام

اتفاقا 0 Audio physic clasic3 یکی از بچه های همین سایت گذاشته برای فروش.

اما بدرد مهمونی نمیخوره قیمتشم بالای 20 تومنه

شما به میشن های جدید که آقای برزین پیشنهاد کردن هم فکر کن ;-)


دروود
اقا اسفنديار يكي تو سايت بغلي كلاسيك رو گذاشته بود 11.500

واسه همين وسوسه شده بودم

يه نكته ديگه واسه اينكه شايد بتونيد بهتر تو انتخاب صحيح به من كمك كنيد
صداي Daynaudio Cuntor رو خيلي خيلي دوست دارم

چند ماهي هم Audio Physic Sitara 25 داشتم ولي نتونستم باهاش كنار بيام اصلا

اميدوارم حوصله اساتيد رو با سوالات احتمالا سطح پايين سر نبرده باشم

سايت htcenter از شكيبايي شما بسيار سپاسگذارم

دالی پیشنهاد نمیدم چرا چون وقتی وولوم صدا از یه میزانی بالاتر بره تیوترهاش تفکیکشون از دست میدن.
این در هر مدل زیر 10 تومنی دالی تست کنید خواهید فهمید.
اصلا برای همین مشکل دالی فروش خوبی نداره. تا قبل این که دالی بریزن تو بازار این نظر فروشنده های تهران هم بود. الان شدن طرفدار دالی :o
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #48 حمید در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
یه دوره ای از مغازه های نزدیک خیابون سی تیر جمهوری رد میشدی در طول سال بلندگوهای دالی میدیدی که پشت ویترین ها جا خوش کردن.
هر برندی بگی فروش میرفت جز دالی!

حالا نمیدونم چرا با وجود فوکال اسم دالی میاد. برند بدی نیست اما رقیب های بهتری در بازار ایران داره.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-4 #49 میثم در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
آقای برزین چرا کامنت من حذف کردید یک پیشنهادی به آقا حسین دادم که اسپیکر برای مهمانی می خواست
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #50 بهرنگ در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
نقل قول از میثم:
آقای برزین چرا کامنت من حذف کردید یک پیشنهادی به آقا حسین دادم که اسپیکر برای مهمانی می خواست


به دلایلی که دوستان به من توصیه کردن, و اندک مطالعه ای که روی بعضی صفحات انجام دادم, بهتر دیدم که بعضی لینک ها و بعضی افراد در این سایت لینک داده نشن!

فقط به دلیل عدم شناخت درست از ادعاهای این افراد و حفظ فضای اعتماد در این سایت.
:)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #51 اکوستیک در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 04:05 ب ظ
سری کامل برند خوشنام دالی ساخت دانمارک در شوروم اکوستیک .....
دوستاتی که این اواخر این برند را در شوروم اکوستیک گوش کردن و انتخاب کردن تقریبا اکثر برندها را تجربه کرده بودن....
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #52 حمید در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 05:05 ب ظ
نقل قول از اکوستیک:
سری کامل برند خوشنام دالی ساخت دانمارک در شوروم اکوستیک .....
دوستاتی که این اواخر این برند را در شوروم اکوستیک گوش کردن و انتخاب کردن تقریبا اکثر برندها را تجربه کرده بودن....


ببینید اقای محمدپور وقتی شما یک بلندگو با بهترین کامپوننت ها دمو کنید و دیگر برندهارو با کامپوننت های ضعیف تر نمایش بدید مشخصه شنونده ای که سابقه ای از شنیدن مثلا دالی نداره بدون این که به برندهای دیگه فکر کنه صدای دالی براش خوش میاد.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+7 #53 رهامنش در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 05:05 ب ظ
نقل قول از اکوستیک:
سری کامل برند خوشنام دالی ساخت دانمارک در شوروم اکوستیک .....
دوستاتی که این اواخر این برند را در شوروم اکوستیک گوش کردن و انتخاب کردن تقریبا اکثر برندها را تجربه کرده بودن....


چند سال پیش وقتی با آقای محمدپور در مورد دالی و تعریف های همکاران ایشون صحبت می کردم یادم هست این برند اصلا تایید نمی کردن و میگفتن بدرد مهمونی میخوره.
دقیقا زمانی بود که بلندگو ویلسون 7 در مغازه آکوستیک دمو داشتن.
حالا چی شده دالی براشون رفرنس بحساب میاد :-|
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-1 #54 علیرضا در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 06:05 ب ظ
کاسبا همه همینجوری هستن جنس خودشون به سینه می زنن
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #55 اکوستیک در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 06:05 ب ظ
دوست عزیز نظر شما برای من محترمه ولی ایا شما دیدید بنده برند دیگر را با برند ضعیف تر دمو کردم ؟
در مورد چند سال پیش هم خاطرم نیست ویلسون بر میگرده به 6 سال پیش الان هم میگم مدل لکتور این برند برای موزیک گوش کردن با ولوم بالا و بقول شما مهمانی...

در پست قبلی دوستانی که شوروم من تشریف اوردند و بلندگو دالی انتخاب کردند نظرشون را اعلام کردند .

جناب اقای رفیعی از علاقه مندان و یکی از دوست داران واقعی صدا هستند و همه ایشون را در htcenter میشناسند

ایشون غیر حضوری و بدون اینکه صدای دالی را بشنوند یک مدل بالای بیست میلیون را از مجموعه اکوستیک پیش خریده کرده .
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #56 اکوستیک در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 06:05 ب ظ
بنده دالی را رفرنس نکردم و برندهای دیگر هم خیلی بیشتر از دالی تو انبار دارم .
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #57 شاهرخ در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 07:05 ب ظ
این که بدون شنیدن بلندگوی بخرید یک افتخار بحساب میاد یا توهین از طرف شماست :o
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #58 صادق در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 07:05 ب ظ
سلام
جناب برزین دیگه تحلیل بلوری ندارید!؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #59 بهرنگ در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 07:05 ب ظ
نقل قول از صادق:
سلام
جناب برزین دیگه تحلیل بلوری ندارید!؟

سلام

چرا نداریم عزیزم!
شرمنده وقت نمی کنم بنویسم!

اما حتما یه فیلم هست که ازش براتون می نویسم. اصل این سایت بر پایه تجهیزات و بحث های مربوط به سیستم سینمای خانگی هست :)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #60 اکوستیک در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 08:05 ب ظ
افتخار به حساب میاد یعنی اعتماد صد در صد به مجموعه اکوستیک
از این افتخارات بازم داشتم مثلا فروش الکترا 1038 به یکی از مشتریام شهرستان ...و موارد دیگر
من اینجا مدتی کوتاه با مخاطب همراه بودم ولی ظاهرا بعضی از دوستان جوره دیگری برداشت میکنن
در مجموع نه من طراح دالی . میشن و yba و دیگر برندهای که با انتخاب و تحقیق اوردم هستم و نه پسرخاله من هستن دوستانی که از این برندها رضایت ندارند میتوانند به کمپانیهای مربوطه ایمیل بزنند و بگن چرا اینقدر در ساخت این محصولات ضعیف عمل کردن .

من این کار را دوست دارم و با عشق انجام میدم و سعی کردم مطابق با استانداردهای اونور جلو برم کار حرفه ای در ایران انجام دادن نیاز به زمان بیشتری دارد .

خدانگهدار
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #61 فرهاد در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 08:05 ب ظ
سلام

خدمت دوست خوبمون آقای رفیعی برای این انتخاب شایسته تبریک میگم :-)

حتما تحلیل این بلندگو با قلم زیباتون بنویسید
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #62 صادق در تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 ، ساعت 09:05 ب ظ
نقل قول از بهرنگ:
نقل قول از صادق:
سلام
جناب برزین دیگه تحلیل بلوری ندارید!؟

سلام

چرا نداریم عزیزم!
شرمنده وقت نمی کنم بنویسم!

اما حتما یه فیلم هست که ازش براتون می نویسم. اصل این سایت بر پایه تجهیزات و بحث های مربوط به سیستم سینمای خانگی هست :)


خیلی ممنون
دمتون گرم
دوستون دارم
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+7 #63 amir در تاریخ: چهارشنب 28 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
نقل قول از علیرضا:
کاسبا همه همینجوری هستن جنس خودشون به سینه می زنن

سلام علیرضا جان...
عذر میخوام اما خوشبختانه این نظر در مورد جناب آقای محمد پور صدق نمیکنه !
چون بنده در این مدت با فروشندگان زیادی در تماس بوده وکار کردم و بعد از کلی خرید از آکوستیک شناخت کاملی ازایشون دارم...
ممنون عزیز.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+6 #64 amir در تاریخ: چهارشنب 28 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
نقل قول از شاهرخ:
این که بدون شنیدن بلندگوی بخرید یک افتخار بحساب میاد یا توهین از طرف شماست :o

سلام شاهرخ جان...
شرمندم اما نمیدونم چه برداشتی از این قسمت از صحبتهای آقای محمدپور داشتی که این کامنت رو گذاشتی اما درسته که من صدای دالی در آکوستیک نشنیدم ولی اینطور نیست که اصلآ در جای دیگه هم صدای این برند خوشنام وخوشصدا رو نشنیده باشم!
گرچه با اطمینان کاملی که از ایشون دارم حتی اگر هم نمیشنیدم با افتخار تمام در تایید پیشنهاد ایشون این خرید رو انجام میدادم!
لازمه که بگم برندها و مدلهای خیلی زیاد دیگه هم در فروشگاه ایشون موجود بود اما من بخاطر ارادتی که به دالی دارم این مدل جدید رو انتحاب کردم....
موفق باشی عزیز....
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+6 #65 amir در تاریخ: چهارشنب 28 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
نقل قول از فرهاد:
سلام

خدمت دوست خوبمون آقای رفیعی برای این انتخاب شایسته تبریک میگم :-)

حتما تحلیل این بلندگو با قلم زیباتون بنویسید

سلام عزیزم.خوبی؟
ممنون از لطفی که به من داری.شرمندم میکنی....
به روی چشم به محض اینکه بدستم رسید در یک فرصت مناسب این کار رو با کمال میل انجام میدم.ضمن اینکه خودمم این تصمیم رو داشتم تا تحلیل کاملی از این بلندگو با بلندگوهایی که دارم و داشتم و شنیدم بنویسم....
سپاس فراوان..... :-)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+8 #66 حسن در تاریخ: چهارشنب 28 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
نقل قول از amir:
نقل قول از علیرضا:
کاسبا همه همینجوری هستن جنس خودشون به سینه می زنن

سلام علیرضا جان...
عذر میخوام اما خوشبختانه این نظر در مورد جناب آقای محمد پور صدق نمیکنه !
چون بنده در این مدت با فروشندگان زیادی در تماس بوده وکار کردم و بعد از کلی خرید از آکوستیک شناخت کاملی ازایشون دارم...
ممنون عزیز.

با صحبتهای آقای رفیعی کاملا موافقم.
اکثر برند ها تو رده های قیمتی متفاوت کیفیت های متفاوتی به مخاطب ارایه میدن و یک برند صرفا به خاطر به (عنوان مثال فوکال و یا دالی بودن) متمایز از دیگر محصولات نیست.البته این صحبت من مطلق نیست و....
زمانی که آقا امیر با این میزان آشنایی با صدا دالی انتخاب میکنن اونم در رده قیمتی الکترا فوکال و‌‌.... حتما بدون تحقیق و نتیجه گیری کامل اینکارو نکردن.
باور کنید اینجا جای تعصب روی بلندگو و آمپلیفایر و.... نیست.
در ضمن گاها پیش آمده که من با آقای محمدپور در مورد سیستم صوتی مشورت کردم و اصلا این حسو نداشتم که با یه فروشنده محصولات صوتی مشورت میکنم.
ممنون از همه
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+6 #67 حسن در تاریخ: چهارشنب 28 مرداد 1394 ، ساعت 04:05 ب ظ
نقل قول از حسن:
نقل قول از amir:
نقل قول از علیرضا:
کاسبا همه همینجوری هستن جنس خودشون به سینه می زنن

سلام علیرضا جان...
عذر میخوام اما خوشبختانه این نظر در مورد جناب آقای محمد پور صدق نمیکنه !
چون بنده در این مدت با فروشندگان زیادی در تماس بوده وکار کردم و بعد از کلی خرید از آکوستیک شناخت کاملی ازایشون دارم...
ممنون عزیز.

با صحبتهای آقای رفیعی کاملا موافقم.
اکثر برند ها تو رده های قیمتی متفاوت کیفیت های متفاوتی به مخاطب ارایه میدن و یک برند صرفا به خاطر به (عنوان مثال فوکال و یا دالی بودن) متمایز از دیگر محصولات نیست.البته این صحبت من مطلق نیست و....
زمانی که آقا امیر با این میزان آشنایی با صدا دالی انتخاب میکنن اونم در رده قیمتی الکترا فوکال و‌‌.... حتما بدون تحقیق و نتیجه گیری کامل اینکارو نکردن.
باور کنید اینجا جای تعصب روی بلندگو و آمپلیفایر و.... نیست.
در ضمن گاها پیش آمده که من با آقای محمدپور در مورد سیستم صوتی مشورت کردم و اصلا این حسو نداشتم که با یه فروشنده محصولات صوتی مشورت میکنم.
ممنون از همه

حتی یک بار مشورت های ایشان باعث شد ازشون خرید نکنم :cry:
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #68 شهروز در تاریخ: چهارشنب 28 مرداد 1394 ، ساعت 07:05 ب ظ
سلام جناب برزین
مطلب یا تحلیل جدید ندارید؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #69 بهرنگ در تاریخ: چهارشنب 28 مرداد 1394 ، ساعت 07:05 ب ظ
نقل قول از شهروز:
سلام جناب برزین
مطلب یا تحلیل جدید ندارید؟

سلام

چرا یه بررسی کوتاه از یه سورس باحال دارم، امشب یا فردا پست می کنم :)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+10 #70 اکوستیک در تاریخ: چهارشنب 28 مرداد 1394 ، ساعت 08:05 ب ظ
لطف دارید امیرخان
من ادم انتقاد پذیری هستم . نظرات دوستان در مورد من و فروشگاه باعث خوشحالی است . احساس میکنم حضورم بیشتر شده

دالی روبیکون 8 انشالله یکشنبه شوروم اماده تحویل است

بلیط رفت و برگشت هواپیما به تهران مهمان مجموعه اکوستیک هستید .

به امید دیدار .
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #71 amir در تاریخ: پنج شنبه 29 مرداد 1394 ، ساعت 01:05 ب ظ
نقل قول از اکوستیک:
لطف دارید امیرخان
من ادم انتقاد پذیری هستم . نظرات دوستان در مورد من و فروشگاه باعث خوشحالی است . احساس میکنم حضورم بیشتر شده

دالی روبیکون 8 انشالله یکشنبه شوروم اماده تحویل است

بلیط رفت و برگشت هواپیما به تهران مهمان مجموعه اکوستیک هستید .

به امید دیدار .

سلام قربان.عذر زحمات....
ممنون از بزرگواری شما.منو همیشه شرمنده میکنید....
اما همانطور که در تماس تلفنی خدمتتون عرض کردم فعلآ بنا به دلایلی برنامه ایی برای آمدن به تهران ندارم و زحمت فرستادن امانتی مثل همیشه به خودتون نگاه میکنه.همه جوره قبولتون دارم........ممن ون.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #72 احسان در تاریخ: شنبه 31 مرداد 1394 ، ساعت 04:05 ب ظ
نقل قول از رهامنش:
نقل قول از حسين:
سلام

اتفاقا 0 Audio physic clasic3 یکی از بچه های همین سایت گذاشته برای فروش.

اما بدرد مهمونی نمیخوره قیمتشم بالای 20 تومنه

شما به میشن های جدید که آقای برزین پیشنهاد کردن هم فکر کن ;-)


دروود
اقا اسفنديار يكي تو سايت بغلي كلاسيك رو گذاشته بود 11.500

واسه همين وسوسه شده بودم

يه نكته ديگه واسه اينكه شايد بتونيد بهتر تو انتخاب صحيح به من كمك كنيد
صداي Daynaudio Cuntor رو خيلي خيلي دوست دارم

چند ماهي هم Audio Physic Sitara 25 داشتم ولي نتونستم باهاش كنار بيام اصلا

اميدوارم حوصله اساتيد رو با سوالات احتمالا سطح پايين سر نبرده باشم

سايت htcenter از شكيبايي شما بسيار سپاسگذارم


دالی پیشنهاد نمیدم چرا چون وقتی وولوم صدا از یه میزانی بالاتر بره تیوترهاش تفکیکشون از دست میدن.
این در هر مدل زیر 10 تومنی دالی تست کنید خواهید فهمید.
اصلا برای همین مشکل دالی فروش خوبی نداره. تا قبل این که دالی بریزن تو بازار این نظر فروشنده های تهران هم بود. الان شدن طرفدار دالی :o
بنده از طرفدارهای پروپاقرص دالی هستم، و با نظر شما مخالفم.
چطور میشه باور کرد که تیوتر هیبرید با تکنولوژی کاملتر به نسبت الباقی برند ها که فقط از یک تیوتر دام استفاده میکنند عقب بمونه؟!؟!؟!
ثانیا، میشه باور کرد معیار کارگذاشتن تیوتر در بلندگو در شرکت دالی تومان باشه؟ به این شکل که زیر ده میلیون این تیوتر، بالای ده میلیون اون تیوتر؟
بعد وقتی نرخ ارز تغییر میکنه چی میشه؟!
مثلا اگه دلار بره بالا دالی فراخوان می زنه که اونایی که قیمت بلندگوشون رفته بالای ده میلیون بیان تیوترا عوض؟
یا اگه دلار بره پایین دالی میگه تیوتر خوبا رو بیارین تیوتر مخصوص زیر ده میلیون تومنی ببرین؟!؟!؟!؟!؟! ؟!؟ :-?
نقل قول | گزارش به مدیر
 

ارسال نظر