Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

بازگشت Technics

اگر طرفدار سیستم های های فای میانه قیمت هستید حتماً با نام تجاری "Technics" آشنا هستید, این برند از زیر مجموعه های کمپانی پاناسونیک بحساب میاد که از سال 2000 میلادی به بعد فعالیتش توسط پاناسونیک متوقف شد!

تا امسال که در نمایشگاه IFA 2014 پاناسونیک خبر شروع به کار دوباره برند Technics با محصولاتی صوتی جدید به طرفداران این برند قدیمی اعلام کرد.

Technics با دو مجموعه های فای در نمایشگاه امسال برلین حاظر شد, یک ست های اند با عنوان R1 با قیمتی در حدود 54 هزار دلار و یک مجموعه جم و جور با عنوان C700 با قیمت 5000 هزار دلار معرفی کرد.

R1

مجوعه R1 شامل:

پاور آمپلی فایر SE-R1

پری آمپلی فایر و مدیا پلیر تحت شبکه SU-R1

بلندگوی ایستاده SB-R1

C700

مجموعه C700 شامل:

بلندگوهای SB-C700

آمپلی فایر SU-C700

مدیا پلیر تحت شبکه ST-C700

سی دی پلیر SL-C700

خانوم Ogawa مدیر جدید Technics هدف کمپانی جلب رضایت عموم مردم از موزیسین ها تا علاقه مندان به موسیقی اعلام کرده است و اشاره داشته در طراحی محصولات جدید به نیاز مصرف کنندگان عصر دیجیتال توجه خاص خواهیم کرد.

آقای Itani طراح جدید محصولات صوتی Technics در گذشته مدیر بخش طراحی دیجیتال ویدئو پلیرهای پاناسونیک و یکی از طراحان اصلی دی وی دی و بلو-ری پلیرهای این کمپانی بوده است!

یکی از نکات منفی که من از تولیدات این برند یادمه هست, به عنوان مثال آمپلی فایر استریوی ازش در بازار اروپا بود و همزمان همان محصول با طراحی و ساخت کاملا مشابه در بازار آمریکا یا آسیا با نام تجاری پاناسونیک موجود بود! حتما دوستانی هستند که محصولات کاملا مشابه ای با نام تجاری پاناسونیک و Technicsدر بازار دیده اند!؟ من نمیدونم چرا پاناسونیک این سیاسیت در تولیداتش داشته! آیا فقط یک سوء استفاده از هر دو نام تجاری و فروش محصولات مشابه در کشورهای مختلف بوده و یا فلسفه ای پشت این کار داشته است! به هرحال امیدوارم به هر دلیل در نسل جدید محصولات Technics آن روش قدیمی ادامه پیدا نکند.

 محصولات جدید Technics تا پایان سال جدید میلادی در اروپا و ژاپن و سال آینده میلادی در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

امیدوارم طرفداران Technics از تولد دوباره برند محبوبشون خوشحال باشن

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء