Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

15 عنوان بلوري 4K

سونی تایید کرده ۱۵ عنوان فیلم بروی بلوری های 4K در ماه ژوئیه و همزمان با عرضه دو مدل از نمایشگرهای ۵۵ و ۶۵ اینچی Ultra HD ارائه خواهد کرد. برای شروع ۱۰ عنوان اسکن شده برای 4K و پنج عنوان برای ماه آینده منتشر خواهد شد.

تعدادی از عنوان ها 4K تصویر برداری شدن, اسکن برای نمایش 4K شدن و همچنین با رزولوشن کمتر برای 2K و 1080P استاندارد بلوری اسکن شده اند.

سونی اعلام کرده تمام این عنوان ها در بلوری پلیرها و نمایشگرهای 1080P قابل اجرا هستند. پیشنهاد سونی برای تماشای این دیسک ها در نمایشگرهای Ultra HD و گفته شده کیفیت رنگ در این دیسگ ها شمارو شگفت زده خواهد کرد.

به گفته سونی اگر نسخه بلوری  "Ghostbusters" دیده باشید, تفاوت کیفیت این فیلم در نسخه اسکن شده 4K تجربه اي متفاوت خواهد بود.

 خوب این فیلم ها فقط سورس 4K دارند و تصویری که روی این دیسک های ۵۰ گیگابایتی عرضه میشه 1080P استاندارد بلوری های فعلی هستند. "downscaled" نسخه های 4K به استاندارد 1080P در نسخه های دیگری مثل مستند های "Baraka" و "Samsara" هم انجام شده است. هنوز باید برای ديسك هاي بلوری که روزلوشن 4K در خود جاي بدن و همچنين بلوري پليرهای كه امكان نمايش تصاوير وضوح فوق العاده بالا داشته باشند منتظر ماند.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء