Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

خريد LX50 يك اشتباه بود كه من گفتم.

داشتم تو سایت pioneer دنبال یه عکس از BDP-320 برای تحلیلش میگشتم یه نکته جالب نظرم را جلب کرد, يادتون هست در مورد DVD Player LX 50 يه مطلب نوشتم و گفتم اين مضحك ترين توليد پايونر تو دي وي دي پليرها هست؟ پايونر تو كمتر از يك سال LX 50 را از خط توليد خود خارج كرد! و در حال حاضر بهترين دي وي دي پلير پايونر DV-610AV هست, همون پليري كه دقيقا الكترونيك و Disc Tray آن را در كابينت سري LX كار گذاشته بود و با پنج برابر قيمت واقعي با عنوان LX 50 وارد بازار كرد, و من گفتم اين كار پايونر توهين به شعور مشتري هست, خريدار دي وي دي پليري كه دنبال برند پايونر ميرود حداقل اطلاعاتي در مورد صدا و تصوير دارد و به سادگي نميشه به اون كابينت خوشگل فروخت! طراحي مدل DV-610 و زير مجموعه آن از زمان DV-393 شروع شد كه پايونر كاملا طراحي دي وي دي پليرهاي ارزان خود را تعيير داد و DV-393 و فكر كنم DV-410 مجهز به خروجي HDMI اولين سري از محصولات پايونر بود كه تا به امروز تكامل پيدا كرد. اما چرا LX 50 جم شد؟ قيمت اين پلير زماني كه وارد ايران شد فكر ميكنم 650 هزار تومان بود كه بعد از مدتي شركت قيمت را كمي كاهش داد, در حال حاضر شركت پایونیران نمايندگي پايونر در ايران بلوري پلير مدل BDP-320  را زير 500 هزار تومان عرضه كرده و اگر مدل BDP-120 وارد بازار ايران بشه بايد زير 400 هزار تومان قيمت داشته باشه, حالا كساني كه LX 50 خريدن و به من گفتند كه اشتباه ميكنم و LX 50 پلير خيلي تاپي هست! حتما دلشون خيلي مي سوزه كه چرا 600 هزار تومان پول دادن! در صورتي كه در حال حاضر با 600 هزار تومان ميشه يه بلوري پلير با يه كابل HDMI خوب خريد.حالا باز به حرف من گوش نكنيد

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء