Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

یک تجربه

سلام به همه دوستان...
با تشکر واجازه از اساتید این سایت میخواستم از تجربه شخصی خودم در مورد خرید سیستم و مخصوصآ کابل بگم...بنده با توجه به علاقه زیادی که به صدا و موزیک دارم وسیستمهای زیادی رو از نزریک دیدم (حتی سیستمهای چند ده میلیونی) ولی خودم نزدیک به دو ماهه که سیستمی های فای در خور بودجه ام تهیه کردم. راستش کمی دیر و بعداز خرید با این سایت اشنا شدم. ولی در کل از خریدم راضیم...حالا میخوام از تآثیر کابل رو صدام بگم. من دوستان شهرستان زندگی میکنم و از راه دور و فقط با مشورت و تحقیق در سایتهای داخلی و خارجی دست به خرید زدم.شاید در بعضی از پستهای قبلیم دیده باشید که چی خریدم ولی با اجازتون دوباره میگم:
amp: Marantz pm 7004
cd player: Marantz cd 6004
speaker: Kef Q 700
و اما کابل............با توجه به اینکه میدونستم کابل تآثیر زیادی در صدا داره ولی بنا به دلایلی تا امروز براش اقدامی نکرده بودم واز یه سری کابل معمولی شیشه ای که همراه با خرید سیستم بهم داده بودند استفاده میکردم.از اساتید سایت در این مورد کمک خواستم که به بنده کابل کیمبر4وی اس رو پیشنهاد کردند که همین جا از استاد برزین کمال تشکررو دارم.ولی دوستان همینطور که میدونید در  اینجا ما زیاد حق انتخاب نداریم و نهایتآ محکومیم به مصرف.من هم هر چی دنبال این کابل گشتم پیدا نکردم حتی بیشترفروشندها این کابل رو نمی شناختند.بگذریم...بهرحال خیلی گشتم و چند مورد کابل بهم معرفی کردند که یا میشناختم و یا نه...تا اینکه به پیشنهاد یه فروشنده که  این کابل رو  تقریبآ با این نوع سیستمها زیاد انداخته بود خریدم.
کابل: جی اند بی ال که ایتالیایست و میگن نقره است.
دوستان امروز عصر یه سی دی که دوسش دارم(نا گفته نمامدکه من فقط بیشتراهل موزیک هستم اون هم فقط با سی دی اورجینال) یه قسمتی از تراکهاشو با ریپیت آ و ب چندین دفعه با کابل قبلی گوش کردم و بعد کابل جدید رو انداختم.به محض اینکه پلی کردم صدا کاملآ تغییر کرد.اصولی شد.استوار شد.جا افتاده شد...نمیخوام بگم قبلش قشنگ نبود ولی حالا خیلی جوندارتر با بیسی نرمتر و تریبلی بجا و زیبا.حتی احساس میکنم یه سری صداها هم اضافه شده یا نحوه پخشش فرق کرده...بهرحال جاتون خالی کلی حال کردم و تنهایی رقصیدم و خوش بودم..........................
ببخشید که طولانی شد ولی چون خیلی هیجان زده بودم خواستم از تجربم بگم.  همانطور که همه ما میدونیم و در این سایت و.... متوجه شدیم حتی یه کابل چقدر میتونه تآثیرگذار باشه ودر یه سیستم همه پکیج با هم در تولید صدایی عالی نقش بسزا داشته باشند................با تشکرو سپاس فراوان از اساتیدو همراهان این سایت بی نظیر
امیر

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء