Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

Sony Z1ES

 دیجیتال موزیک پلیر سونی "Z1ES" از خانواده های اند ES و سری Hi-Res های فای سونی است.

یک رسانه پخش موزیک از هارد دیسک و فلش مموری با یک ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی و امکان شبکه شدن و دریافت داده های صوتی از دیگر دیوایس های مجهز به های فای, (در دو نوع مجهز به های فای و بدون آن عرضه شده است) مثل گوشی های موبایل, لب تاپ,تبلت, پلیرهای مجهز به های فای و همچنین ارتباط درون شبکه ای LAN که دستگاه به سورس اصلی تمامی پلیرهای داخل شبکه تبدیل می کند.

دارای یک صفحه نمایش LCD 4.3 اینچی تمام رنگی با کیفیت, پنل آلمینیومی برس خورده زیبا و خوش ساخت با دکمه ها فلزی و فرمان حرکتی بین منوها که همگی این پارامترها ظاهر زیبایی به دستگاه بخشیده اند. همچنین مجهز به خروجی صوتی Balanced که دستگاه به های اند بودن بیشتر نزدیک می کند.

فرمت های قابل پخش "

DSDIFF (DSD); DSF; MP3; WAV (LPCM); WMA; AAC; FLAC; ALAC; ATRAC (NON DRM); AIFF (LPCM)

پلیر سونی امکان اجرای فرمت DSD هم داره که میشه SACD با این تفاوت که به جای سی دی بدون فشرده سازی روی هارد یا فلش مموری اجرا می شود, جدیداً برخی از سایت های رسمی فروش موزیک فایل DSD برخی از آلبوم ها را برای دانلود قانونی قرار میدن.

قیمت این دیجیتال پلیر 2000 دلاره, برای من 1500 دلار تمام شد که بعد از تست های انجام شده باز هم بسیار گران بنظر رسید!

 کیفیت صدای این دیجیتال پلیر میشه با سورس های تا 500 دلاری دنن, پایونیر و یاماها مقایسه کرد! صدای کاملا دیجیتال که مغز شنونده پر میکنه از داده های صوتی جذاب برای علاقه مندانی که دنبال موزیک کریستالی هستن! Z1ES سونی کارشو بسیار خوب انجام میده, چیپ "HI-Res"سونی داده های موزیک Sterilization میکنه و تحویل شنونده میده! حتی یک درجه تمیز تر از سورس های ارزان قیمت! آنچنان نت های موزیک صیقل داده پخش میکنه که حس می کنید صدا میخواد درایورهای بلندگو پاره کنه و بریزه بیرون! به حدی که صدا مثل شیشه خورده روی اعصاب میره!

از شاخصه های مثبت صداش Destruction پایین مخصوصاً در نت های بالاست, حتی در فایل های MP3 نت هارو نمیندازه و اجازه میده شنیده بشن! همین شاخص بسیار مهم کلیت صدارو میبره به سمت موزیکال بودن تا تجاری بودن خود دستگاه که به اشتباه به دنیایی های فای لینک داده شده! و در برندهای جدی صنعت صدا جدی تر هم خواهند شد.

از نکات منفی صداش میتونم به نداشتن Body اشاره کنم, سازها در موزیک های کلاسیک و جاز حجم و شکل ندارن انگار صدای گیتار برقی یا ویلون سل از منبعی غیر از ساز در استودیو پخش شدن! ذهنیتی از حجم و شکل ساز اصلا به شنونده نمیده, انگار فقط صدا ازش در میاد. صدای کریستالی با جزئیات تجاری بسیار بالا که بدرد پاپ موزیک میخوره.

در کل پلیری بسیار بدرد بخور برای موزیک های دانلودی روزه, هنوز بعید میدونم حتی در برندهای صوتی ساز درست و حسابی بشه روی این دسته از پلیرها حسابی باز کرد.

  طراحی و ساخت

 کیفیت صدا

نظرات   

 
+1 #41 شهروز در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ب ظ
آقا برزین مانیتور اپل برای تشخیص شاخص های تصویر مناسب میدونید؟ بنظر بهتر از تلویزیون ها باید باشه؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #42 بهرنگ در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ب ظ
نقل قول از شهروز:
آقا برزین مانیتور اپل برای تشخیص شاخص های تصویر مناسب میدونید؟ بنظر بهتر از تلویزیون ها باید باشه؟

نه اصلا بدرد نمیخوره! الان بهترین مدلAll-in-One ای مک 21.5 تو اتاق خوابم روشنه, فقط برای وبگردی خوبه! روی تصویر بلوری دوزار دقت نداره!
صفحه ش ساخت ال جی! حالا بیاد به طرفداراش که اکثریتم یکی ازش ندارن بگو ال جی ساخته ولی اپل چهار برابر از مشتری پول میگیره :eek:
گوشی 5s اپل تو کشوی کنار تختم از سونی اکسپریا z2 استفاده می کنم!
:)
تصحیح:
ای مک 27 اینچ! اشتباهی نوشتم!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-2 #43 شهروز در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 05:05 ب ظ
S5 گوشی خوبی!!!!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+5 #44 بهرنگ در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 05:05 ب ظ
نقل قول از شهروز:
S5 گوشی خوبی!!!!

بد نیست، امکانات IOSآدم اذیت میکنه، باطری s5 هشت شب تموم میشه! صفحه کوچیک ۴ اینچی!فقط تا قبل از اس 5 سامسونگ و z2 سونی دوربین خوبی داشت که اونم دیگه با وجود دوربین این دوتا جالب نیست. واسه کلاسش دستشون میگیرن!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #45 رفیعی در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 06:05 ب ظ
سلام آقای برزین
مراحل با دستورات شما انجام دادم و صدا شد همونی که دوست داشتم :lol:
شما از نظرات هم مشکلات بر طرف می کنید :-)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-22 #46 دوست آرش در تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393 ، ساعت 08:05 ق ظ
آرش عزیز شما آدم شفاف و درستی هستی لطفا از همین ترانس سوئدی که آزمایش کردی فقط یه تصویر بزار همه متقاعد بشن گفته هات درسته ، راستی شما به ادعای خدت کارگاه بسیار مجهزی داشتی شامل دهها دستگاه گران و آنالایزرها و.... ولی تصویری که از کارگاهت میبینیم تو سایتت خلاف این ادعاهاست ، فکر کنم وقتش رسیده گنده گویی هارو کنار بزاریو در حد توانایی خودت ادعا کنی.
راستی من جواب علمی و منطقی میخوام نه ادبیات تکراری که موقع نیافتن جواب واسه دوستان ارائه میدی . به جای اینکه فرافکنی بکنی و بحث رو به حاشیه ببری فقط دوتا عکس از تجهیزات کاملت و ازهمین ترانس بزار قول میدم پیش دوستان شرمنده بشم و ازت بابت این انتقاد درحضور همه معزرت بخام
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+11 #47 آرش در تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393 ، ساعت 01:05 ب ظ
:D من کحا گفتم ترانس lundahl دارم?! دوباره بخون گفتم ایمیل زدم ببینم بهمون میفروشن یا نه
در ضمن اگه طرف صحبتت لاجیک اودیو هست باید بگم یه شخص منفرد نیست هرکی این ادعا بکنه غلط اضافه کرده. ما یه گروه ۹-۱۰ نفره از علاقنندان این مسائل هستیم و هر کدوم تخصص و تجهیزاتی در اختیار دارین که مجموعش رو حساب کنیم از اون چیزی که شما تصور میکنی کاملتره
ببخشید ولی من نمیدونم شما کی هستی و هرکی هم که باشی دلیلی نمی بینم که خودمون رو به شما ثابت کنیم. ما دستگاه ترانس پیچ چند میلیونی نداریم. یه بخشی تجهیزات ازمایشگاهی و الکترونیکه. یع بخشی ابزار کارگاهی . شما چکار داری کی چی داری?! مگه ما با شنا صنمی دلریم?! قراره برای شما کاری بکنیم یا چیزی بسازیم?! نقش شما ای وسط چیه?! ولی با اینحال اگه کسی (از جمله شما) از روی علاقه سوال کنه با کمال میل جوابش رو نیدم حتی میتونه تشریف بیاره بخشی از کارهامون رو ببینه. در حال حاضر ۴-۵ تا پروژه انجام میدیم مربوط به اسپیکر. یه دستگاه شبیه cnc در ابعاد کوچکتر هم برای تراش هورن های شبیه به Cessaro داریم میسازیم اگه دوست داشتید میتونین بیاین از نزدیک ببینین ولی اینکه فکر کنید با حرف های کودکانه یه شخصی بیام از تمام زوایای کارمون البوم عکس یادگاری انلاین درست کنیم، نخیر! این درخواستی کودکانه ست، اگه خیلی علاقه دارید حضوری تشریف بیارید
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+10 #48 آرش در تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393 ، ساعت 02:05 ب ظ
ضمنا دوست شما کل ماجرا رو فکر میکنم وارونه متوجه شدید! مساله این نیست که شما همه تجهیزات رو در اختیار دارید یا نه. ما که اصلا کاره ای نیستیم جز یه گروه از علاقمندان ها که "برای خودشون" کار می کنن و اصلا قیاس مع الفارقه ولی یه سوالی داره از شما. همین شرکت معظم و معتبر Audio Note که چندتا از بهترین آمپیلفایرهای دنیای های-اند رو میسازن. از شما یه سوال دارم. به نظر شما این شرکت اودیونت اون جعبه ای که برای دستگاهش میسازه که با لیزر برش خورده، این دستگاه برش لیزری که حداقل 300-400 هزار دلار قیمت داره مال خودشه؟! مسلما خیر. من به جرات میگم هیچ کمپانی های-اندی در دنیا وجود نداره که 100% خودکفا باشه از هر نظر. خودکفا یعنی تمام کار صنعتگری رو 100% خودشون انجام بدن. توی دنیا های-اند که به هیچ وجه وجود نداره. مثلا همین ویتوس رو در نظر بگیرید. قطــــــعاً جعبه دستگاشون توسط یه پیمانکار ساخته میشه، حکاکی ها رو یه شرکت عامل دیگه براشون انجام میده. اخه نمیشه یه شرکتی همه کار رو خودش انجام بده! ما که اصلا شرکت نیستیم همونطور که گفتم یه گروه علاقمند هستیم و هدف اصلی هم "خودباوری" هست و نه هیچ چیز دیگه. خب فرض کنید ما الان داریم یه دستگاهی میسازیم. خیلی واضح و مبرهن هست که ما دستگاه لیزر برش فلزات که حداقل 1 میلیارد تومن ارزش داره نداریم! خب میریم میدیم شرکت پرسناژ لیزر برامون انجام بده. ما واتر جت 700 میلیونی نداریم! برای چی باید داشته باشیم؟!
دوست عزیز "دوست آرش" :-) مساله این نیست که شما همه چی داشته باشی یا نداشته باشی. ما یه سری ابزارهای ضروری رو داریم. اسکوپ و فانکشن ژنراتور و اینجوری چیزا اگه شما نداشته باشی هم به هرحال تو این مملکت این تجهیزات هست که بتونی نیازت رو برطرف کنی و به هدفت برسی، مساله اصلی اینه که باید "صنعتگر" باشی. باید بتونی با استفاده از امکانات موجود برای نیل به اهداف از پیش تعیین شده گام برداری. ولی با اینحال همونطور که عرض کردم مشکلی نیست اگه دوست داشتید میتونید وقت بزارید ببینید ما چه کارهایی انجام میدیم. کجا انجام میدیم، با چه ابزاری انجام میدیم و توانایی فنی که داریم در چه حدی هست. مهم فقط دانسته های شماست.
ادامه>>>
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+8 #49 آرش در تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393 ، ساعت 02:05 ب ظ
ببینید من الان 2 ساله تجهیزات اندازه گیری اکوستیکی استفاده میکنم که تکه تکه جمع کردم هزینه معقولی هم کردم و کاملا عملیاتی و دقیق میشه ازش استفاده کرد. خب من که سازنده نبودم یا از اینکار امرار معاش نمی کردم که برم هزینه خیلی خیلی زیادی کنم برای اینکار. در حدی که کفایت کنه. ولی مهم تخصصه. وقتی من حرفی برای گفتن داشته باشم در هر زمینه ای، خود به خود دوستانی که به این تخصص علاقه دارن یا بهش نیاز دارن به خودی خود باهام تماس میگیرن. الان مثلا یه شرکت خیلی معظم در ایران که فعالیت تولیدی در زمینه صدا انجام میدم باهامون تماس گرفتن و با هم صحیت کردیم و یه پروژه مشترک داریم انجام میدیم و احتمالا این همکاری ادامه دار خواهد بود. خب این شرکت تجهیزات مژرمنت Audiomatica که بهترین و معتبرترین و گرانترین تجهیزات مژرمنت آکوستیک دنیا رو تولید میکنن در اختیار دارن که از موقعی که خریدن عملا استفاده ای ازش نشده چون کسی نبوده باهاش کار کنه. خب فکر میکنید الان مهمه که من خودم یه اودیوماتیکا ندارم؟! الان میتونم با این دستگاه کار کنم و سطح کار بالاتر بره. پس یادتون باشه فقط خلاقیت و توانایی علمی هست، ابزار رو برای خودتون مانع نکنید. کسی صنعتگر باشه دستگاه صنعتی مورد نیاز کارش رو پیدا میکنه چه توی جاده ساوه باشه چه خرمدشت باشه چه عباس اباد باشه چه هر منطقه صنعتی دیگه ای. الان من یه هورن بخوام بسازم با ABS قالبش رو میبرم خیلی شیک و تمیز توی یه کارخونه با 6 تا سوله و 60 تا دستگاه که احتمالا سرمایه ای نزدیک 40-50 میلیارد تومن داره. قالب رو میدم و تعداد مورد نظر هورن رو برام ترموفرمینگ میکنن و میدن. به نظر شما من برای اینکه کارم وجاهت داشته باشه حتما باید خودم کارخونه ترموفرمینگ داشته باشم؟! منطقیه این حرف؟! :-|
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-11 #50 دوست آرش در تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393 ، ساعت 11:05 ق ظ
تصاویر یادت رفت !!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-9 #51 دوست آرش در تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393 ، ساعت 12:05 ب ظ
آرش جان دوست من یکم به خودت بیا اینقدر دروغ گفتی خودت هم توهم برت داشته.
به جای حرف عمل نشون بده !!! فقط عمل!! بجای اینکه وعده بدی داریم ماهواره میفرستیم تو هوا یه بادبادک کاغذی بسازی ارزشش بیشتره !!
-------------

موفق باشی .
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+9 #52 آرش در تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ب ظ
دوست جون! من میگم شما برای اینکه ثابت کنی ........ نیستی باید از بابات عکس بزاری! زود باش منتظریم. الکی ادعا ...... بودن نکن چون من میدونم تو ......
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #53 بهرنگ در تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ب ظ
دوستان کلا بیخیال بحث های که آخرش به این داستان های میرسه بشید!

دیگه کامنتی که در رابطه با آقای آرش یا هرچی در رابطه با کار ایشون باشه تایید نمی کنم!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+5 #54 مهرداد در تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ب ظ
جناب برزین

لطفا اجازه ندید باز بحث ها به حاشیه کشیده بشه. ادامه پیدا کنه مجدد مثل همون پست چند وقت پیش میشه. متاسفانه همه ما داعیه فرهنگ داریم ولی یک اختلاف نظر کوچیک هم به جنگ تمام عیار تبدیل میشه. واقعا خواهش میکنم از همه دوستان به این بحث ها دامن نزنن. حالا حق با هر کسی هست هممون کمی خود دار باشیم.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+10 #55 آرش در تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ب ظ
نقل قول از بهرنگ:
دوستان کلا بیخیال بحث های که آخرش به این داستان های میرسه بشید!

دیگه کامنتی که در رابطه با آقای آرش یا هرچی در رابطه با کار ایشون باشه تایید نمی کنم!


بسیار هم عالی! آدم خوب سرش به کار خودشه. طرف نمیدونه من کی هستم به خودش اجازه میده هرجور اظهار نظر بیجایی بکنه. عاقبت این آدم چیزی نیست جز... :-* مثل اینه تو خیابون جلو یه نفر رو بگیری طرف رو یقعه کنی از کار و بارش بپرسی! به شما چه! عجبا! اینجور آدما گیر داعش بیافتن سرشون مثل گوسفند ببرن بزارن روی سینه شون!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-19 #56 وحید در تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393 ، ساعت 05:05 ب ظ
نقل قول از بهرنگ:
دوستان کلا بیخیال بحث های که آخرش به این داستان های میرسه بشید!

دیگه کامنتی که در رابطه با آقای آرش یا هرچی در رابطه با کار ایشون باشه تایید نمی کنم!


یعنی آقای برزین شما از شخص حمایت می کنید!!!!!!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+5 #57 بهرنگ در تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393 ، ساعت 05:05 ب ظ
نقل قول از وحید:
نقل قول از بهرنگ:
دوستان کلا بیخیال بحث های که آخرش به این داستان های میرسه بشید!

دیگه کامنتی که در رابطه با آقای آرش یا هرچی در رابطه با کار ایشون باشه تایید نمی کنم!


یعنی آقای برزین شما از شخص حمایت می کنید!!!!!!

نقل قول از وحید:
نقل قول از بهرنگ:
دوستان کلا بیخیال بحث های که آخرش به این داستان های میرسه بشید!

دیگه کامنتی که در رابطه با آقای آرش یا هرچی در رابطه با کار ایشون باشه تایید نمی کنم!


یعنی آقای برزین شما از شخص حمایت می کنید!!!!!!

به هیچ عنوان! بسیار هم از رفتارش ناراحت میشم!
کلا دیگه بحث های که در رابطه با ایشون شروع کنن یا خودش وارد بحث با کسی بشه تایید نمی کنم!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #58 جواد در تاریخ: یکشنبه 19 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ق ظ
سلام. ببخشید یه سوال داشتم امپلی فایرهای S300 و A300 یاماها چه فرقی باهم دارم.من عاشق صدای کریستالی هستم امپلی فایر استریو یاماها خواسته من رو که یه صدای با کیفیت توی ولوم پایین هست رو براورده میکنه؟ برای فایل های صوتی چه سی دی پلیری با هاش بگیرم بهتره
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+6 #59 بهرنگ در تاریخ: یکشنبه 19 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ق ظ
نقل قول از جواد:
سلام. ببخشید یه سوال داشتم امپلی فایرهای S300 و A300 یاماها چه فرقی باهم دارم.من عاشق صدای کریستالی هستم امپلی فایر استریو یاماها خواسته من رو که یه صدای با کیفیت توی ولوم پایین هست رو براورده میکنه؟ برای فایل های صوتی چه سی دی پلیری با هاش بگیرم بهتره

سلام
S300 از سری های فای یاماها، خیلی هم عالی اگر شما با صداش ارتباط برقرار میکنی.
سی دی ست خودشم هست usb هم میخوره که میتونه کیف موزیک شمارو بیشتر کوک کنه :)
اون یکی مدل نمیشناسم
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #60 محمدجواد در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ق ظ
آقای بهرنگ عزیز، حضور بعضی بااعث به حاشیه کشیدن بحثا و مسموم شدن جو اینجاست ، از دوستان خواهشمندم اگر احساس میکنید فردی واقعا حضورش اینجا مشکل سازهست پیام خصوصی برای مدیر سایت بزارید تا اگر تعداد افرادی شاکی به حد نصاب از نظر مدیر رسید شخص مورد نظر بلاک یا اینکه اخطار داده بشه، قابل توجه اینکه فقط نظر مخاطبان دائمی و آشنا مورد قبول باشه ، والا میشه همین بازی هاروی لایک کردن نظرات قبلی ، فکر کنم اینطور حقوق مخاطبان هم حفظ بشه ، دوستان موافق لطفا حمایت کنند، متشکرم
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+10 #61 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ق ظ
نقل قول از محمدجواد:
آقای بهرنگ عزیز، حضور بعضی بااعث به حاشیه کشیدن بحثا و مسموم شدن جو اینجاست ، از دوستان خواهشمندم اگر احساس میکنید فردی واقعا حضورش اینجا مشکل سازهست پیام خصوصی برای مدیر سایت بزارید تا اگر تعداد افرادی شاکی به حد نصاب از نظر مدیر رسید شخص مورد نظر بلاک یا اینکه اخطار داده بشه، قابل توجه اینکه فقط نظر مخاطبان دائمی و آشنا مورد قبول باشه ، والا میشه همین بازی هاروی لایک کردن نظرات قبلی ، فکر کنم اینطور حقوق مخاطبان هم حفظ بشه ، دوستان موافق لطفا حمایت کنند، متشکرم

ده مخاطب شناخته شده شخصی به من گزارش کنن، شخص مورد نظر برای همیشه بلاک میشه.

اطمینان میدم دیگه در این سایت بحثی به تندی و زشتی نخواد کشید.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #62 یه مخاطب شناخته شده در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 05:05 ق ظ
اسمم نمی گم
بهرنگ جان درباره این آقا آرش اینجا بیش از حد حساسیت هست. الان کامنت دوست آرش خوندم سه تا کامنت آرش هم خوندم که گفت بیا کار ما از نزدیک ببین. بعد دوباره دوتا کامنت نفر اول. واقعا نفر اول حرف غیر منطق زده و حتما حرف آرش بعدش درست نبوده ولی من خودم بزارم جای اون همش یه چند نفر برن روی اعصاب آدم. آین آقا هرکاری می کنه به خودش مربوط. من می گم اگه کارش خوبه خوشتون اومد تشویقش کنید یا همکاری کنید یا هرچی. اگه فکر می کنید خوب نیست شما بهترید برید شما هم یه کارهایی بکنید. جنگ و جدل اینجا درست نکنید.
ببخشید :oops:
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+10 #63 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 05:05 ق ظ
نقل قول از یه مخاطب شناخته شده:
اسمم نمی گم
بهرنگ جان درباره این آقا آرش اینجا بیش از حد حساسیت هست. الان کامنت دوست آرش خوندم سه تا کامنت آرش هم خوندم که گفت بیا کار ما از نزدیک ببین. بعد دوباره دوتا کامنت نفر اول. واقعا نفر اول حرف غیر منطق زده و حتما حرف آرش بعدش درست نبوده ولی من خودم بزارم جای اون همش یه چند نفر برن روی اعصاب آدم. آین آقا هرکاری می کنه به خودش مربوط. من می گم اگه کارش خوبه خوشتون اومد تشویقش کنید یا همکاری کنید یا هرچی. اگه فکر می کنید خوب نیست شما بهترید برید شما هم یه کارهایی بکنید. جنگ و جدل اینجا درست نکنید.
ببخشید :oops:

دیگه نظرات خارج از بحث صدا و تصویر تایید نمی شود
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-28 #64 محمدجواد در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 10:05 ق ظ
از همه دوستان دائمی و قدیمی این سایت خواهش میکنم با گزارش به موقع احترام خودتونو به جناب برزین و محیط این وبسایت نشون بدید ، در ضمن آقای اسممو نمیگم ، نیازی نیست به کسی توضیح بدید چه اتفاقی افتاده و قضاوت شخصی شما چی هست،بحث ما مربوط به فقط این پست نیست ، دوستان ازابتدا درجریان امور وبحثهای پیش آمده و شخصیت پشت پرده افراد هستند ، اجازه بدید رای جمع در این مورد تصمیم گیرنده باشه ، البته با موافقت مدیر سایت :o
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-32 #65 دوست آرش در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 12:05 ب ظ
آقای برزین با نظر آقا محمدجواد کاملا موافقم.
ب نظر من بهتره این مطلب در پست جدید بش اشاره بشه چون همه دوستان ممکنه به پستای قدیمی سر نزنن .
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+15 #66 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 01:05 ب ظ
نقل قول از دوست آرش:
آقای برزین با نظر آقا محمدجواد کاملا موافقم.
ب نظر من بهتره این مطلب در پست جدید بش اشاره بشه چون همه دوستان ممکنه به پستای قدیمی سر نزنن .

اگر مشکلی هست از طریق گزارش به مدیر با من در میان بزارید، نیازی نیست بحث جدید راه بندازید!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
-6 #67 دوست آرش در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 02:05 ب ظ
جهت راهنمایی .دوستان به تعداد لایک های پست هاثی خاص و رابطه اونها توجه کنند !!! خنده دار نیست ؟ درعرض یه ساعت یه پست 14 لایک خورده . جناب برزین فکر کنم باید واسه این قسمت سایت هم باید یه فکر بکنید که برای لایک کردن باید login بشه !!

لطفا تایید کنید.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #68 خسرو عزیزنژاد در تاریخ: چهارشنب 12 شهریور 1393 ، ساعت 03:06 ب ظ
با عرض سلام و خسته نباشید آقای برزین در میان کابل های ارزان قیمت صدا و تصویر که کیفیت قابل قبولی داشته باشند شما برند دایو را چطور ارزیابی میکنید آیا این شرکت یک کلاه بردار است و یا صداقت کاری دارد. لطفا من و دیگر دوستان را راهنمایی بفرمایید ممنونم از شما
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #69 بهرنگ در تاریخ: چهارشنب 12 شهریور 1393 ، ساعت 05:06 ب ظ
نقل قول از خسرو عزیزنژاد:
با عرض سلام و خسته نباشید آقای برزین در میان کابل های ارزان قیمت صدا و تصویر که کیفیت قابل قبولی داشته باشند شما برند دایو را چطور ارزیابی میکنید آیا این شرکت یک کلاه بردار است و یا صداقت کاری دارد. لطفا من و دیگر دوستان را راهنمایی بفرمایید ممنونم از شما

سلام
همچین برندی نداریم!
کاملا تقلبیه!
به یک صفحه اینترنتی اکتفا نکنید
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #70 وحيد در تاریخ: جمعه 03 مهر 1394 ، ساعت 08:07 ق ظ
يك پيشنهاد :
مطالبي كه داراي تنش هست، خصوصا آرش و دوست آرش، حتي اونهايي كه هستند هم حذف كنيد.
واقعا حيفه كه يك همچين وبسايت متفاوت و خاص و با كلاس، كه همچين نظراتي بخواد اون رو به آشفتگي برسونه.
نقل قول | گزارش به مدیر
 

ارسال نظر