Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

دمو و درون بینی سورس Esoteric

نمیدونم شما "اودیوفایل" های سایت, بیشتر صدای حسی dCS میپسندید؟ یا از صدای سورس "Accuphase" با Neutrality بالا ارتباط برقرار می کنید؟ یا مثل من از صدای آنالوگ و دیجیتال Esoteric خوشتون میاد؟

 بی شک و بی شک Esoteric با تفاوت بسیار زیاد از لحاظ کیفیت و دقت اجرا بهترین Transportدر مقایسه با دیگر برندهای های اند ساز میسازه. بعضی از برندهای مثلا های اند ساز که حداقل در بخش دیسک درایو بیشتر شبیه به شوخی هستن تا های اند! بنظر من این برند در بخش دک صوتی هم یکی از بهترین هاست, مخصوصاً در بخش آپ سمپل کردن فرکانس 44 هرتز به دو یا سه و حتی بیشتر برای گرفتن یه 20 کیلوهرتز تمیز و بدون نویز از بهترین هاست, این برند در طراحی فیلتر های آنالوگ پایین گذر هم بهتر از دیگر سازنده های دک های صوتی عمل میکنه, و میتونه در خروجی یک صدای دیجیتال ملایم با جزئیات بسیار بالا و شبیه به آنالوگ بهمون تحویل بده که نه انقدر دستکاری شده و با حذفیات بالا مثل dCS باشه و نه مثل دک اودیو نت میاد کاملا آپ سمپل حذف میکنه! تا فرکانس های بالا دست نخورده بمونن, که باز با سلیقه ی من بسیار فاصله داره!

وقتی صحبت از آپ سمپل, نمونه گیری و دیجیتال به آنالوگ میشه, متاسفانه بحث سلیقه ها هم وسط میاد! و این دنیایی نچندان جذاب دیجیتال است...!

 در ادامه دموی از سری Esoteric P-05X + D-05X + G-02X + N-03T ببینید:

 

مطالب مشابه:

دمو و درون بینی Esoteric Grandioso

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء