Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

درون بینی اونکیو مدل TX-NR656 و TX-RZ810

درون بینی اونکیو مدل TX-NR656 و TX-RZ810

 TX-NR656 و TX-RZ810

در ادامه مطلب ببینید:

 

نظرات   

 
+4 #1 پویا در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 03:05 ق ظ
سری RZ از بهترین های اونکیو است.
نقل قول
 
 
+3 #2 رضا در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 03:05 ق ظ
سلام جناب برزين و ممنون براي قرار دادن تصاير
درون بيني رو كه گذاشتيد ، منتظر درون تحليليِ شما هستيم :lol:
نقل قول
 
 
+3 #3 امیر در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 05:05 ق ظ
سلام

چقدر خوب شد اونکیو نمایندگی و خدمات در ایران پیدا کرد.
نقل قول
 
 
+1 #4 sh در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 09:05 ق ظ
نقل قول از امیر:
سلام

چقدر خوب شد اونکیو نمایندگی و خدمات در ایران پیدا کرد.


کجا نمایندگیش شد؟
نقل قول
 
 
+8 #5 اکوستیک در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 01:05 ب ظ
سری کامل بلندگوههای kef در فروشگاه اکوستیک ....
نقل قول
 
 
+3 #6 امیر در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 03:05 ب ظ
نقل قول از sh:
نقل قول از امیر:
سلام

چقدر خوب شد اونکیو نمایندگی و خدمات در ایران پیدا کرد.


کجا نمایندگیش شد؟


شرکت پایونیران
فروشگاه راستین
نقل قول
 
 
+2 #7 ستار در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 04:05 ب ظ
تو این کلاس قیمت اینقدر از مس خالص استفاده کردن من فقط در اونکیو و مرنتس دیدم.
عالیه
نقل قول
 
 
+5 #8 amir در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 05:05 ب ظ
سلام به همه دوستان.امیدوارم همه خوب و خوش و سلامت باشند.....
عزیزان من دنبال یه دستگاه تثبیت کننده برق جهت داشتن برقی تمیز میگردم و فکر میکنم دستگاه زیر نمونه واقعأ مناسبی باشه....! خواهش میکنم اگر کسی میتونه در چگونگه تهیه کردنش ویا فردی که بتونه برام تهیه کنه کمکی بکنه بهم خبر بده...
AG 1500 regenerator
ممنون از همه....
www.powerinspired.com/.../
نقل قول
 
 
+1 #9 سهیل در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 07:05 ب ظ
سلام جناب برزین
نظرتون درباره انکیو در HiFi چیه
عملکردش توی این مورد مثل دنون هست ؟

بعد خواستم بپرسم نظرتون راجب
اسپیکر سازهای ژاپنی بدونم
حرفی برای گفتن دارن ؟
نقل قول
 
 
+2 #10 بهرنگ در تاریخ: یکشنبه 17 مرداد 1395 ، ساعت 09:05 ب ظ
نقل قول از سهیل:
سلام جناب برزین
نظرتون درباره انکیو در HiFi چیه
عملکردش توی این مورد مثل دنون هست ؟

بعد خواستم بپرسم نظرتون راجب
اسپیکر سازهای ژاپنی بدونم
حرفی برای گفتن دارن ؟


سلام

خوب دنن در های فای اینکاره تره تا اونکیو!

باز هم بستگی به مدل و ساخت هر دو برند داره. در کل در بهترین حالت دنن حرف های بیشتری داره.

ژاپن در گذشته دور همیشه فقط درایور ساز خوبی بوده تا طراح خوب.

در حال حاظرم تولیدی ندارن که بخوان حرفی برای گفتن داشته باشن.
نقل قول
 
 
0 #11 فرهاد در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 12:05 ق ظ
نقل قول از amir:
سلام به همه دوستان.امیدوارم همه خوب و خوش و سلامت باشند.....
عزیزان من دنبال یه دستگاه تثبیت کننده برق جهت داشتن برقی تمیز میگردم و فکر میکنم دستگاه زیر نمونه واقعأ مناسبی باشه....! خواهش میکنم اگر کسی میتونه در چگونگه تهیه کردنش ویا فردی که بتونه برام تهیه کنه کمکی بکنه بهم خبر بده...
AG 1500 regenerator
ممنون از همه....
www.powerinspired.com/.../


من از فیلتر برق استفاده نمی کنم چرا که تراکم صدارو کم میکنه و فاصله بین سکوت های صدا زیاد میشه.
نقل قول
 
 
0 #12 کیوان در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 02:05 ق ظ
نقل قول از amir:
سلام به همه دوستان.امیدوارم همه خوب و خوش و سلامت باشند.....
عزیزان من دنبال یه دستگاه تثبیت کننده برق جهت داشتن برقی تمیز میگردم و فکر میکنم دستگاه زیر نمونه واقعأ مناسبی باشه....! خواهش میکنم اگر کسی میتونه در چگونگه تهیه کردنش ویا فردی که بتونه برام تهیه کنه کمکی بکنه بهم خبر بده...
AG 1500 regenerator
ممنون از همه....
www.powerinspired.com/.../


من مدتی از فیلتر برق مانستر استفاده می کردم.
اما هرچی بیشتر این دستگاه ؛میشه گفت تحمل کردم؛ و سعی کردم به نکات مثبتش فکر کنم بیشتر حس کند شدن ریتم صدا اذیتم کرد.

توصیه نمی کنم
نقل قول
 
 
+2 #13 amir در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 03:05 ق ظ
نقل قول از فرهاد:
نقل قول از amir:
سلام به همه دوستان.امیدوارم همه خوب و خوش و سلامت باشند.....
عزیزان من دنبال یه دستگاه تثبیت کننده برق جهت داشتن برقی تمیز میگردم و فکر میکنم دستگاه زیر نمونه واقعأ مناسبی باشه....! خواهش میکنم اگر کسی میتونه در چگونگه تهیه کردنش ویا فردی که بتونه برام تهیه کنه کمکی بکنه بهم خبر بده...
AG 1500 regenerator
ممنون از همه....
www.powerinspired.com/.../


من از فیلتر برق استفاده نمی کنم چرا که تراکم صدارو کم میکنه و فاصله بین سکوت های صدا زیاد میشه.

فرهاد جان و کیوان عزیز در مورد فیلتر با شما موافق هستم اما متاسفانه مثل اینکه دقیق متوجه نشدید این دستگاه هیچ ربطی به فیلتر نداره بلکه فقط یک تثبیت کننده برقه که کارش دادن شکل صحیحی از موج بهم ریخته سینوسی برق هستش و یا به عبارت ساده تر برق شهر رو میگیره و به شکلی ثابت و یک ریتم با موج سینوسی صحیح به سیستم میده.....
بهرحال از توجه و محبتتون کمال تشکر رو دارم...
نقل قول
 
 
-1 #14 کیوان در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 04:05 ق ظ
نقل قول از amir:
نقل قول از فرهاد:
نقل قول از amir:
سلام به همه دوستان.امیدوارم همه خوب و خوش و سلامت باشند.....
عزیزان من دنبال یه دستگاه تثبیت کننده برق جهت داشتن برقی تمیز میگردم و فکر میکنم دستگاه زیر نمونه واقعأ مناسبی باشه....! خواهش میکنم اگر کسی میتونه در چگونگه تهیه کردنش ویا فردی که بتونه برام تهیه کنه کمکی بکنه بهم خبر بده...
AG 1500 regenerator
ممنون از همه....
www.powerinspired.com/.../


من از فیلتر برق استفاده نمی کنم چرا که تراکم صدارو کم میکنه و فاصله بین سکوت های صدا زیاد میشه.

فرهاد جان و کیوان عزیز در مورد فیلتر با شما موافق هستم اما متاسفانه مثل اینکه دقیق متوجه نشدید این دستگاه هیچ ربطی به فیلتر نداره بلکه فقط یک تثبیت کننده برقه که کارش دادن شکل صحیحی از موج بهم ریخته سینوسی برق هستش و یا به عبارت ساده تر برق شهر رو میگیره و به شکلی ثابت و یک ریتم با موج سینوسی صحیح به سیستم میده.....
بهرحال از توجه و محبتتون کمال تشکر رو دارم...


امیر جان مانستر هم این کار انجام میداد و روی صفحه نمایش نمودار قبل و بعد نشان میداد.
با مدار منبع تغذیه مخصوصا سورس دیجیتال اختلال ایجاد میکنه و صدا از ریتم میوفته.
نقل قول
 
 
+1 #15 رضا در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 04:05 ق ظ
جناب برزين OPPO در پليرهاي 103D و 105D از تراشه DARBEE استفاده كرده و همونطور كه قبلاً گفته بوديد تاثير زيادي در بهبود كيفيت داره. ولي گويا برند Cambridge هم در پليرش از همين تراشه استفاده ميكنه:
www.cambridgeaudio.com/.../cxu

اول اينكه به نظرتون همون تاثيري كه در oppo داشته اينجا هم داره؟ و بعد اينكه ممكنه برندهاي ديگه هم (حتي تجاري ها!) از اين تراشه استفاده كنن؟ در كل نظرتون چيه؟
نقل قول
 
 
+3 #16 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 05:05 ق ظ
نقل قول از رضا:
جناب برزين OPPO در پليرهاي 103D و 105D از تراشه DARBEE استفاده كرده و همونطور كه قبلاً گفته بوديد تاثير زيادي در بهبود كيفيت داره. ولي گويا برند Cambridge هم در پليرش از همين تراشه استفاده ميكنه:
www.cambridgeaudio.com/.../cxu

اول اينكه به نظرتون همون تاثيري كه در oppo داشته اينجا هم داره؟ و بعد اينكه ممكنه برندهاي ديگه هم (حتي تجاري ها!) از اين تراشه استفاده كنن؟ در كل نظرتون چيه؟


این هم در مطالب قبلی توضیح داده بودم!

کمبریج آدیو از ماژول کامل اوپو 103D استفاده کرده، حتی منوها یکی هستن و فقط لوگو و کابینت عوض کرده.
:)
نقل قول
 
 
+3 #17 سعید در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 05:05 ق ظ
امیر جان مانستر هم این کار انجام میداد و روی صفحه نمایش نمودار قبل و بعد نشان میداد.
با مدار منبع تغذیه مخصوصا سورس دیجیتال اختلال ایجاد میکنه و صدا از ریتم میوفته.


آقا کیوان ماونستر فقط ولتاژ را تنظیم می کنه اگر منظورتون اون دستگاهی هست که جلوش دو سه تا نمایشگر ولتاژ داره. اون دستگاه ماونستر داخلش یه ترانس متغییر داره که وصله به سروو موتور و ولتاژ کم و زیاد میشه موتور ترانس رو داخل یا خارج میکنه ولتاژ فیکس می شود روی 110 یا 220 ولی شکل موج همونیه که بوده. یکی از دوستان من یه دستگاه مشابه همون که آقا amir لینک گذاشتن داره تاثیر در صدا خیلی زیاده

www.amazon.com/.../B0002ZO5W2

دستگاهی که کار این ماونستر کنه تو بازار ایران ریخته یه مدل 1 کیلو واتش حدود 300 تومنه من روی یخچال فریزم دارم صدا را نابود می کنه
نقل قول
 
 
0 #18 رضا در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 05:05 ق ظ
ممنون
داداش سه تا سوال:

1 - چون مبلغ كافي ندارم ، با خودم فكر كردم بجاي خريد يه پكيج تجاري ارزان و بي كيفيت ، بيام قطعات رو دونه دونه بخرم اما از نوع با كيفيت و ارزشمند. در نتيجه گفتم ابتدا با پلير شروع كنم. اين روش درسته به نظر شما؟

2 - اگر روش بالا درسته ، پلير خوب با پايين ترين قيمت ممكن ، چي پيشنهاد ميديد؟ البته پلير با ارزش

3 - قيمت فيلم هاي اوريجينال چه حدوده چون اطلاعي در اين زمينه ندارم
نقل قول
 
 
+2 #19 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 06:05 ق ظ
نقل قول از رضا:
ممنون
داداش سه تا سوال:

1 - چون مبلغ كافي ندارم ، با خودم فكر كردم بجاي خريد يه پكيج تجاري ارزان و بي كيفيت ، بيام قطعات رو دونه دونه بخرم اما از نوع با كيفيت و ارزشمند. در نتيجه گفتم ابتدا با پلير شروع كنم. اين روش درسته به نظر شما؟

2 - اگر روش بالا درسته ، پلير خوب با پايين ترين قيمت ممكن ، چي پيشنهاد ميديد؟ البته پلير با ارزش

3 - قيمت فيلم هاي اوريجينال چه حدوده چون اطلاعي در اين زمينه ندارم


اتفاقا این روش من هست که اول پلیر و فیلم اورجینال توصیه می کنم، و بعد که خوب با شگفتی های بلوری آشنا شدی بهت سیستم صدارو معرفی می کنم.

پلیر مورد تایید من فعلا در بازار دنن ۳۳۱۳ که گرون هست! پس میرسیم به پایونیر ۱۷۰ به ناچار.

فیلم برای تست حداقل ۱۰ عنوان میخوای. قیمت هارو با آقا داوود چک کن من دقیق نمیدونم. بستگی داره چه نسخه و پکیجی بخوای.
davood2009@ymail.com
نقل قول
 
 
-2 #20 کیوان در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 06:05 ق ظ
نقل قول از رضا:
ممنون
داداش سه تا سوال:

1 - چون مبلغ كافي ندارم ، با خودم فكر كردم بجاي خريد يه پكيج تجاري ارزان و بي كيفيت ، بيام قطعات رو دونه دونه بخرم اما از نوع با كيفيت و ارزشمند. در نتيجه گفتم ابتدا با پلير شروع كنم. اين روش درسته به نظر شما؟

2 - اگر روش بالا درسته ، پلير خوب با پايين ترين قيمت ممكن ، چي پيشنهاد ميديد؟ البته پلير با ارزش

3 - قيمت فيلم هاي اوريجينال چه حدوده چون اطلاعي در اين زمينه ندارم


شما ظاه ا تجربه کار با دستگاه هارو ندارید و فقط نت مطالعه می کنید.

من دو مدل از اینی که لینک دادی بالاتر داشتم. هم ارت مجازی داشت و هم فیلتر نویز و ثابت کننده ولتاژ.

برای سیستم های تصویری بود و نه های فای.
نقل قول
 
 
-1 #21 سعید در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 08:05 ق ظ
نقل قول از کیوان:
نقل قول از رضا:
ممنون
داداش سه تا سوال:

1 - چون مبلغ كافي ندارم ، با خودم فكر كردم بجاي خريد يه پكيج تجاري ارزان و بي كيفيت ، بيام قطعات رو دونه دونه بخرم اما از نوع با كيفيت و ارزشمند. در نتيجه گفتم ابتدا با پلير شروع كنم. اين روش درسته به نظر شما؟

2 - اگر روش بالا درسته ، پلير خوب با پايين ترين قيمت ممكن ، چي پيشنهاد ميديد؟ البته پلير با ارزش

3 - قيمت فيلم هاي اوريجينال چه حدوده چون اطلاعي در اين زمينه ندارم


شما ظاه ا تجربه کار با دستگاه هارو ندارید و فقط نت مطالعه می کنید.

من دو مدل از اینی که لینک دادی بالاتر داشتم. هم ارت مجازی داشت و هم فیلتر نویز و ثابت کننده ولتاژ.

برای سیستم های تصویری بود و نه های فای.

شما گویا اطلاعات فنی ندارید و فقط به سازنده ها اعتماد می کنید
ماونستر شکل موج تصحیح نمی کند به هیچ وجه خود شرکت سازنده هم چنین ادعایی نکرده در مشخصات ملاحضه کنید حالا اگر شما می گید شکل موج اصلاح می کنه حتما می کنه!
نقل قول
 
 
+2 #22 سعید در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 08:05 ق ظ
ببخشید آقای کیوان ولی شما فرق بین نویز و شکل موج نمی دانید لطفا مطالعه کنید گوگل دوست شماست. این عکس ببینید. این خرابی شکل موج را هیچ فیلتری اصلاح نمی کنه:



دستگاه هایی هستند که برق شهر که AC هست به DC تبدیل می کنند و بعد یه مدار الکترونیکی هست که اون برق DC را می گیره و AC با شکل موج سالم می سازه مثل شکل زیر:


نقل قول
 
 
0 #23 رضا در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 10:05 ق ظ
نقل قول از کیوان:
نقل قول از رضا:
ممنون
داداش سه تا سوال:

1 - چون مبلغ كافي ندارم ، با خودم فكر كردم بجاي خريد يه پكيج تجاري ارزان و بي كيفيت ، بيام قطعات رو دونه دونه بخرم اما از نوع با كيفيت و ارزشمند. در نتيجه گفتم ابتدا با پلير شروع كنم. اين روش درسته به نظر شما؟

2 - اگر روش بالا درسته ، پلير خوب با پايين ترين قيمت ممكن ، چي پيشنهاد ميديد؟ البته پلير با ارزش

3 - قيمت فيلم هاي اوريجينال چه حدوده چون اطلاعي در اين زمينه ندارم


شما ظاه ا تجربه کار با دستگاه هارو ندارید و فقط نت مطالعه می کنید.

من دو مدل از اینی که لینک دادی بالاتر داشتم. هم ارت مجازی داشت و هم فیلتر نویز و ثابت کننده ولتاژ.

برای سیستم های تصویری بود و نه های فای.

كيوان جان به جان خودم سوال هاي من نه ارت مجازي داشت ، نه فيلتر نويز ، نه ثابت كننده ولتاژ :P
اشتباهي نقل قول كردي داداش :lol:
نقل قول
 
 
0 #24 رضا در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 10:05 ق ظ
جناب برزين نظرتون درمورد پروژكتور چيه؟ نسبت به تلويزيون؟ چون از نظر بزرگي صفحه و حالت سينمايي پروژكتور واقعاً يه چيز ديگه ست ، ولي شنيدم كنتراست و از اون مهمتر نورش نسبت به تلويزيون خيلي خيلي كمتره. نظر شما چيه؟
نقل قول
 
 
+5 #25 amir در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 11:05 ق ظ
نقل قول از سعید:
امیر جان مانستر هم این کار انجام میداد و روی صفحه نمایش نمودار قبل و بعد نشان میداد.
با مدار منبع تغذیه مخصوصا سورس دیجیتال اختلال ایجاد میکنه و صدا از ریتم میوفته.


آقا کیوان ماونستر فقط ولتاژ را تنظیم می کنه اگر منظورتون اون دستگاهی هست که جلوش دو سه تا نمایشگر ولتاژ داره. اون دستگاه ماونستر داخلش یه ترانس متغییر داره که وصله به سروو موتور و ولتاژ کم و زیاد میشه موتور ترانس رو داخل یا خارج میکنه ولتاژ فیکس می شود روی 110 یا 220 ولی شکل موج همونیه که بوده. یکی از دوستان من یه دستگاه مشابه همون که آقا amir لینک گذاشتن داره تاثیر در صدا خیلی زیاده

www.amazon.com/.../B0002ZO5W2

دستگاهی که کار این ماونستر کنه تو بازار ایران ریخته یه مدل 1 کیلو واتش حدود 300 تومنه من روی یخچال فریزم دارم صدا را نابود می کنه

سعید جان سلام...
ممنون از توضیحی که دادی عزیز.
امکان داره از دستگاهی که دوستت داره بیشتر بگی و تاثیری که به برق و نهایتآ صدا داره......؟ ویا اینکه دوستت از کجا و چطوری تهیه کرده؟؟؟
ممنونم.
نقل قول
 
 
+2 #26 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 02:05 ب ظ
نقل قول از رضا:
جناب برزين نظرتون درمورد پروژكتور چيه؟ نسبت به تلويزيون؟ چون از نظر بزرگي صفحه و حالت سينمايي پروژكتور واقعاً يه چيز ديگه ست ، ولي شنيدم كنتراست و از اون مهمتر نورش نسبت به تلويزيون خيلي خيلي كمتره. نظر شما چيه؟


کاملا بستگی به نوع پروژکتور و کالیبراتور اون داره.

"این شنیده هارو تبدیل به دیدن و شنیدن کنید"
نقل قول
 
 
0 #27 وحيدو در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 03:05 ب ظ
استاد برزين دوستانتون زدن تو كار فيزيك ( شاخه الكتريسيته و مغناطيس )

شما تو مدرسه درس فيزيكتون چطور بود ؟ ( فيزيك عمومي دوران كالج )
نقل قول
 
 
+2 #28 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 03:05 ب ظ
نقل قول از وحيدو:
استاد برزين دوستانتون زدن تو كار فيزيك ( شاخه الكتريسيته و مغناطيس )

شما تو مدرسه درس فيزيكتون چطور بود ؟ ( فيزيك عمومي دوران كالج )


قطعاً به خوبی آقایون نیست!
نقل قول
 
 
-2 #29 کیوان در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 03:05 ب ظ
نقل قول از سعید:
نقل قول از کیوان:
نقل قول از رضا:
ممنون
داداش سه تا سوال:

1 - چون مبلغ كافي ندارم ، با خودم فكر كردم بجاي خريد يه پكيج تجاري ارزان و بي كيفيت ، بيام قطعات رو دونه دونه بخرم اما از نوع با كيفيت و ارزشمند. در نتيجه گفتم ابتدا با پلير شروع كنم. اين روش درسته به نظر شما؟

2 - اگر روش بالا درسته ، پلير خوب با پايين ترين قيمت ممكن ، چي پيشنهاد ميديد؟ البته پلير با ارزش

3 - قيمت فيلم هاي اوريجينال چه حدوده چون اطلاعي در اين زمينه ندارم


شما ظاه ا تجربه کار با دستگاه هارو ندارید و فقط نت مطالعه می کنید.

من دو مدل از اینی که لینک دادی بالاتر داشتم. هم ارت مجازی داشت و هم فیلتر نویز و ثابت کننده ولتاژ.

برای سیستم های تصویری بود و نه های فای.

شما گویا اطلاعات فنی ندارید و فقط به سازنده ها اعتماد می کنید
ماونستر شکل موج تصحیح نمی کند به هیچ وجه خود شرکت سازنده هم چنین ادعایی نکرده در مشخصات ملاحضه کنید حالا اگر شما می گید شکل موج اصلاح می کنه حتما می کنه!


من با شما بحثی ندارم. دلیلشم این که هویت واقعی شما برام مجهول است.
نقل قول
 
 
+5 #30 سعید در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 06:05 ب ظ
نقل قول از کیوان:
نقل قول از سعید:
نقل قول از کیوان:
نقل قول از رضا:
ممنون
داداش سه تا سوال:

1 - چون مبلغ كافي ندارم ، با خودم فكر كردم بجاي خريد يه پكيج تجاري ارزان و بي كيفيت ، بيام قطعات رو دونه دونه بخرم اما از نوع با كيفيت و ارزشمند. در نتيجه گفتم ابتدا با پلير شروع كنم. اين روش درسته به نظر شما؟

2 - اگر روش بالا درسته ، پلير خوب با پايين ترين قيمت ممكن ، چي پيشنهاد ميديد؟ البته پلير با ارزش

3 - قيمت فيلم هاي اوريجينال چه حدوده چون اطلاعي در اين زمينه ندارم


شما ظاه ا تجربه کار با دستگاه هارو ندارید و فقط نت مطالعه می کنید.

من دو مدل از اینی که لینک دادی بالاتر داشتم. هم ارت مجازی داشت و هم فیلتر نویز و ثابت کننده ولتاژ.

برای سیستم های تصویری بود و نه های فای.

شما گویا اطلاعات فنی ندارید و فقط به سازنده ها اعتماد می کنید
ماونستر شکل موج تصحیح نمی کند به هیچ وجه خود شرکت سازنده هم چنین ادعایی نکرده در مشخصات ملاحضه کنید حالا اگر شما می گید شکل موج اصلاح می کنه حتما می کنه!


من با شما بحثی ندارم. دلیلشم این که هویت واقعی شما برام مجهول است.

بنده هم مایل به هم کلام شدن با شما نبودم ولی دیدم اطلاعات ناصحیح دادید خواستم اصلاح کنم. حالا چه شما خوشت بیاد چه بدت بیاد به هرحال مشکل خودتونه. :-) نفس عمیق فراموش نشود اینجا میدان نبرد نیست!
نقل قول
 
 
+5 #31 سعید در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 06:05 ب ظ
نقل قول از amir:
نقل قول از سعید:
امیر جان مانستر هم این کار انجام میداد و روی صفحه نمایش نمودار قبل و بعد نشان میداد.
با مدار منبع تغذیه مخصوصا سورس دیجیتال اختلال ایجاد میکنه و صدا از ریتم میوفته.


آقا کیوان ماونستر فقط ولتاژ را تنظیم می کنه اگر منظورتون اون دستگاهی هست که جلوش دو سه تا نمایشگر ولتاژ داره. اون دستگاه ماونستر داخلش یه ترانس متغییر داره که وصله به سروو موتور و ولتاژ کم و زیاد میشه موتور ترانس رو داخل یا خارج میکنه ولتاژ فیکس می شود روی 110 یا 220 ولی شکل موج همونیه که بوده. یکی از دوستان من یه دستگاه مشابه همون که آقا amir لینک گذاشتن داره تاثیر در صدا خیلی زیاده

www.amazon.com/.../B0002ZO5W2

دستگاهی که کار این ماونستر کنه تو بازار ایران ریخته یه مدل 1 کیلو واتش حدود 300 تومنه من روی یخچال فریزم دارم صدا را نابود می کنه

سعید جان سلام...
ممنون از توضیحی که دادی عزیز.
امکان داره از دستگاهی که دوستت داره بیشتر بگی و تاثیری که به برق و نهایتآ صدا داره......؟ ویا اینکه دوستت از کجا و چطوری تهیه کرده؟؟؟
ممنونم.

امیر جان یکی از دوستانم (آقای سبحانی) این دستگاه داره متاسفانه اطلاع ندارم از کجا تهیه کردند و به چه قیمتی ولی عین همون تصویری هست که در لینک اولیه شما بود خیلی هم سنگینه. اگر دوست داشتید با کسب اجازه از ایشون شماره تلفنشون بدم خودتون پی جو بشید
نقل قول
 
 
+3 #32 سعید در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 07:05 ب ظ
اینجا انگار همه چیز موروثی ست. ببخشید آقای برزین شما خودت آدم خوبی هستی ولی اینجا به نظرم جای نفرات جدید نیست مثل یه نفر جدید مثل یه سرباز آش خور تو پادگانه حس خوبی نیست من دیگه اینجا نمیام. خدانگهدار شما آقای برزین و آقای امیر فقط همین دو نفر روی خوش داشتن
نقل قول
 
 
+4 #33 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ، ساعت 09:05 ب ظ
نقل قول از سعید:
اینجا انگار همه چیز موروثی ست. ببخشید آقای برزین شما خودت آدم خوبی هستی ولی اینجا به نظرم جای نفرات جدید نیست مثل یه نفر جدید مثل یه سرباز آش خور تو پادگانه حس خوبی نیست من دیگه اینجا نمیام. خدانگهدار شما آقای برزین و آقای امیر فقط همین دو نفر روی خوش داشتن


سعید جان دوستان شمارو با شخصی که ظاهرا اصلا در فضای نت فارسی محبوبیت نداره اشتباه گرفتن!

اینجا برای شما مخاطب های جدید و قدیمی :)
نقل قول
 
 
+6 #34 amir در تاریخ: سه شنبه 19 مرداد 1395 ، ساعت 03:05 ق ظ
نقل قول از سعید:
نقل قول از amir:
نقل قول از سعید:
امیر جان مانستر هم این کار انجام میداد و روی صفحه نمایش نمودار قبل و بعد نشان میداد.
با مدار منبع تغذیه مخصوصا سورس دیجیتال اختلال ایجاد میکنه و صدا از ریتم میوفته.


آقا کیوان ماونستر فقط ولتاژ را تنظیم می کنه اگر منظورتون اون دستگاهی هست که جلوش دو سه تا نمایشگر ولتاژ داره. اون دستگاه ماونستر داخلش یه ترانس متغییر داره که وصله به سروو موتور و ولتاژ کم و زیاد میشه موتور ترانس رو داخل یا خارج میکنه ولتاژ فیکس می شود روی 110 یا 220 ولی شکل موج همونیه که بوده. یکی از دوستان من یه دستگاه مشابه همون که آقا amir لینک گذاشتن داره تاثیر در صدا خیلی زیاده

www.amazon.com/.../B0002ZO5W2

دستگاهی که کار این ماونستر کنه تو بازار ایران ریخته یه مدل 1 کیلو واتش حدود 300 تومنه من روی یخچال فریزم دارم صدا را نابود می کنه

سعید جان سلام...
ممنون از توضیحی که دادی عزیز.
امکان داره از دستگاهی که دوستت داره بیشتر بگی و تاثیری که به برق و نهایتآ صدا داره......؟ ویا اینکه دوستت از کجا و چطوری تهیه کرده؟؟؟
ممنونم.

امیر جان یکی از دوستانم (آقای سبحانی) این دستگاه داره متاسفانه اطلاع ندارم از کجا تهیه کردند و به چه قیمتی ولی عین همون تصویری هست که در لینک اولیه شما بود خیلی هم سنگینه. اگر دوست داشتید با کسب اجازه از ایشون شماره تلفنشون بدم خودتون پی جو بشید

لطف میکنی عزیزم....
خوشحال میشم و در خدمتت هستم...
نقل قول
 
 
+3 #35 دانیال در تاریخ: چهارشنب 20 مرداد 1395 ، ساعت 02:05 ق ظ
آقای برزین لطفا زودتر نظرتون در مورد فیلتر spec در سایت بنویسید. این روزها همه دارن از نتیجه خوب این وسیله در صدا صحبت میکنن. اما هنوز هیچ تحلیلی ازش در سایت شما و یا آقای اکبری نوشته نشده است.

با تشکر
نقل قول
 
 
+6 #36 بهرنگ در تاریخ: چهارشنب 20 مرداد 1395 ، ساعت 03:05 ق ظ
نقل قول از دانیال:
آقای برزین لطفا زودتر نظرتون در مورد فیلتر spec در سایت بنویسید. این روزها همه دارن از نتیجه خوب این وسیله در صدا صحبت میکنن. اما هنوز هیچ تحلیلی ازش در سایت شما و یا آقای اکبری نوشته نشده است.

با تشکر


دو بار در دو ستاپ مختلف شنیدم، و چیزهای ازش نوشتم.
وقت و حوصله پیدا کنم حتما می نویسم :)

( دوست عزیزم آقای amir هم این دستگاه دارن و قطعا میتونن از من بهتر ازش بنویسن )
نقل قول
 
 
+4 #37 amir در تاریخ: چهارشنب 20 مرداد 1395 ، ساعت 10:05 ق ظ
نقل قول از بهرنگ:
نقل قول از دانیال:
آقای برزین لطفا زودتر نظرتون در مورد فیلتر spec در سایت بنویسید. این روزها همه دارن از نتیجه خوب این وسیله در صدا صحبت میکنن. اما هنوز هیچ تحلیلی ازش در سایت شما و یا آقای اکبری نوشته نشده است.

با تشکر


دو بار در دو ستاپ مختلف شنیدم، و چیزهای ازش نوشتم.
وقت و حوصله پیدا کنم حتما می نویسم :)

( دوست عزیزم آقای amir هم این دستگاه دارن و قطعا میتونن از من بهتر ازش بنویسن )

سلام قربان...
این نهایت لطف و فروتنی شماست!
اما قطعأ دوستان ترجیح میدن از زبان و قلم فنی و سرشار از معلومات شما این بررسی نوشته بشه...
ممنونم و در خدمتتون هستم...
نقل قول
 
 
0 #38 محمد دهقانی پور در تاریخ: چهارشنب 27 مرداد 1395 ، ساعت 07:05 ق ظ
باسلام خدمت جناب برزین و دوستان محترم
وقتی این پست رو خوندم به سایت راستین سر زدم و از قیمت ها متعجب شدم مخصوصا یه دستگاهه گردن کلفت مثل tx rz800 که با قیمت 3650 واقعا ایده اله برای صدای سینمایی و استریو با این قیمت نمیشه یاماها rx a850 و یا دنون x4200 و یا مرنتز مدل sr 5010 خرید ولی هرجوری که مقایسه کنیدشون از ظاهر و باطن و مشخصات خیلی مقرون به صرفه است.
با یه هزینه معمولی حتی دستگاه nr646 هم فوق العاده است و در حد دستگاههای 3 تومنی مارک هایی که اشاره کردمه واقعا اونکیو بعد از چند سال غیبت تو بازار ایران با دست پر اومده دستگاههای high end هم که سری 1030و3030 هستند هم معادلاشون با ید حدود 7 تا 9 ملیون پول داد.
این قیمت ها برای چند ماهه پیشه که من دارم اگر اشتباه میکنم و قیمت برندای دیگه پایینتره دوستان اعلام کنند.
نقل قول
 
 
+1 #39 فرزاد در تاریخ: پنج شنبه 19 اسفند 1395 ، ساعت 06:12 ب ظ
سلام خدمت اساتید
اول از همه اینکه من تازه با سایتتون آشنا شدم و اینکه چقدر خفنه!!! :lol:
یه سوال داشتم اینکه بین nr-656 و AVR-X1300W
از دنون موندم.
میخوام تا 2.500 هزینه کنم و معمولا 70% موزیک گوش میکنم 30% هم فیلم
قبلش هم پایونیر VSX-323 داشتم که تو حجم صدای بالا سوخت!!!!
باند ها هم که 8 اهم از برند پایونیر هستند و یک ساب اکتیو.
ممنون میشم که یه مقایسه کامل بین این 2 آمپ داشته باشین و اینکه کدوم یکی بهتر و کاملتر هستش.
باتشکر
نقل قول
 

ارسال نظر