Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

Cambridge Audio AXA25 , AXC25

AXC25

من برند Cambridge Audio بخاطر کیفیت ساخت بسیار خوبی که داره دوست دارم, همیشه یک اصالت بریتانیایی در تولیداتش هست.

اما ظاهرا این برندم داره میره به سمت آشغال سازی! به عنوان نمونه به ساخت و شکل طراحی این ست استریو دقت کنید, چه در بخش آمپلی فایر و چه در ساخت سی دی پلیر از ارزون ترین و بدترین قطعات استفاده شده است! که بنظرم برای این برند خوشنام یک فاجعه بحساب میاد.

از طراحی و ساخت بی کیفیت کابینت ها که بگذریم, میرسیم به سی دی پلیر که از ارزون ترین دیسک درایو درش استفاده شده است! سیم فلت های بسیار بی کیفیت, خازن های چینی بی کیفیت, اتصالات بسیار بی کیفیت و...

بخش آمپلی فایر هم به همین شکل از قطعات بسیار ارزان قیمت در ساختش استفاده شده است, سیم کشی های افتضاح, قطعات الکترونیکی بی کیفیت, ترانس ارزون قیمت و بدون هیچ نویزگیری در بخش پاور و از همه بدتر و بنظرم مضحک تر استفاده از IC TDA ست که در صنعت الکترونیک برای رادیو و ضبط ها از این IC استفاده میکنن!

دوستانی که کیت های الکترونیکی میسازن TDA خوب میشناسن. یک IC تقویت کننده بسیار بی کیفیت و کم توان با با دیستروشن بسیار بالا اصلی ترین شاخص این IC معروف در دنیایی سرگرمی های الکترونیک است. TDA رسماََ از STK معروف هم بسیار تقویت کننده ضعیف تر و بی کیفیت تری بحساب میاد! واقعا نمیدونم چرا برندی با کیفیت Cambridge Audio باید از همچین طراحی و قطعاتی استفاده کنه!

با توجه به کیفیت طراحی و ساخت این ست استریو  از نظر شما میتونه صدای خوبی بده؟

در ادامه مطلب جزییاتی از شاهکار مهندسی Cambridge Audio ببینید:

موارد مرتبط:

آمپلی فایر اونکیو TX-L20D

 

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء