Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

مسابقه نوروز 1397

پاسخ مسابقه "نوروز 1397" خیلی ساده بود, که از بین صدها پاسخ اشتباهی که برای من ارسال شد! فقط 7 نفر از دوستان پاسخ درست را ارسال کردند. نکته ی که من دنبالش بودم این بود:

به هیچ کدوم از سازهای برقی در این ویدئو هیچ کابلی وصل نیست! نه به گیتار برقی ها(سمت چپ بیس گیتار هست) و نه به کیبورد (ارگ)  نه کابل صدا و نه برق وصل نیست.

برنده خوش شانس امسال به انتخاب نرم افزار The Hat جناب آقای "کسری هوشمندی" هستند. مبارکتون باشه, برای دریافت جایزه با من هماهنگ کنید. در ادامه مطلب کلیپ قرعه کشی مسابقه امسال را تماشا کنید.

خوش باشید


TX-RZ820

قبل از هر چیز سال نو همگی مبارک

همانطور که از قبل قول داده بودم, امسال براتون یک مسابقه با جایزه درجه یک در نظر گرفتم, جایزه امسال یک دستگاه آمپلی فایر درست و حسابی اونکیو مدل TX-RZ820 است, که تقدیم برنده خوش شانس خواهد شد. طبق روال تمام مسابقات گذشته قرعه کشی توسط نرم افزار The Hat انجام خواهد شد.

دو نکته:

حتماً با اسم و فامیل اصلی خود که در مدرک شناسایی درج شده است در مسابقه شرکت کنید, چرا که برای دریافت جایزه لازم هست یک کپی از کارت ملی یا صفحه اول شناسنامه را برای من ارسال کنید. (لازم نیست ایمیلی که جواب مسابقه را باهاش ارسال می کنید به اسم و رسم اصلی شما باشد, فقط کافی اسم و فامیل خود را در ایمیل بنویسید)

دوم این که دوستان با مشخصات کودک 10 ساله یا پدر بزرگ و مادر بزرگ خود در مسابقه شرکت نکنند! چرا که این جایزه فقط به مخاطبین واقعی سایت تقدیم خواهد شد.


سوال مسابقه:

براتون یک ویدئوی از اجرای زنده "توماس آندرس" از گروه مدرن تاکینگ در نظر گرفتم, در این ویدئو توماس اندرسون دوتا از معروف ترین آهنگ های مدرن تاکینگ را اجرا می کند, که فکر نکنم ایرانی را پیدا کنید که این آهنگ هارو نشناسه. اما در این ویدئو یک نکته هست, که من از شما میخوام اون نکته را پیدا کنید و برای من بفرستید, به دوستان زرنگ سایت هم که می خوان سریع برن در اینترنت در مورد این ویدئو و تاریخچه مدرن تاکینگ تحقیق کنن, باید بگم به جای این که در نت دنبال پاسخ باشید! به همین ویدئو دقت کنید, پاسخ در همین ویدئو هست. از لحظه شروع به خانوم مجری تا تماشاچی های اطراف صحنه و اجرای خود توماس اندرسون دقت کنید, پاسخ کوتاهی که من دنبالش هستم در همین ویدئو هست. تا سه شنبه هفته ی آینده 7 فروردین 1397 فرصت دارید پاسخ مسابقه را برای من ایمیل کنید. در ادامه مطلب می توانید ویدئو را ببینید:

از اینجا هم نسخه با کیفیت ویدئو را دانلود کنید.

موفق باشید :)

 
 

 

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء