<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>بررسی OPPO UDP-203</title>
		<description>بحث و نظرات در مطلب بررسی OPPO UDP-203</description>
		<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203</link>
		<lastBuildDate>Fri, 01 May 2026 08:27:48 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://htcenter.ir/index.php/component/jcomments/feed/com_content/575" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>سعید گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-14936</link>
			<description><![CDATA[ چرا درهر بحثی دخالت میکنید؟]]></description>
			<dc:creator>سعید</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 10 Sep 2020 14:20:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-14936</guid>
		</item>
		<item>
			<title>peyman گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-11043</link>
			<description><![CDATA[سلام این دستگاه رو در تهران کجا میشه خرید ؟ ممنون.]]></description>
			<dc:creator>peyman</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 17 Dec 2017 08:42:02 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-11043</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محسن نوروزی نیا گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10846</link>
			<description><![CDATA[با عرض سلام و وقتبخیر خدمت کاربران سایت وهمچنین اقای برزین میخوایتم نظرتون رو راجع به ست بلندگوهای jamo s526 بدونم.؟؟برای سینمایی به نظرتون مناسب هست؟؟میخوام با امپلی فایر یاماها درایوشون کنم.ممنون اینم مشخصاتhttps://i ranonkyo.com/sp eakers/Jamo/jam o-s-526]]></description>
			<dc:creator>محسن نوروزی نیا</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Nov 2017 09:00:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10846</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهریار گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10797</link>
			<description><![CDATA[https://youtu.be/bpogUNE033I]]></description>
			<dc:creator>شهریار</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 13 Nov 2017 17:35:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10797</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10746</link>
			<description><![CDATA[ سلام مزخرف كامل ، اصلا اين اشتباه نكنيد كه بخريد من براي دايييم خريدم از يكي از نمايندگي هاي جمهوري ، اون مدل 3d دارشو ٩٢٠ تومن كه مدلش يادم نيست اول اينكه دكمه هاي روي كنترلش تمام چيني نوشته دوم اينكه بخاطر سايز كوچيكش بلوري كه داخلش ميذاريم ، موقع چرخش ميز رو هم تكون ميده چي برسه به خودش !! ولي دي وي دي بهتره! سوم مديا پليرش زير نويس فارسي ساپورت نميكنه چهارم به اينترنت سخت وصل ميشه و نميتونه خودشو آپديت كنه بازم بگم ؟!]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 07 Nov 2017 04:59:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10746</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پویا گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10741</link>
			<description><![CDATA[ بلوری های سونی مدیا پلیرهای خوبی هستن. و امکانات پخش آنلاین کاملی دارند.]]></description>
			<dc:creator>پویا</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 07 Nov 2017 03:22:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10741</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سالار گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10740</link>
			<description><![CDATA[دوستان سایت بلوری پلیرهای سونی تایید میکنن؟ چقدر به نسبت قیمت ارزش داره؟ یه پلیر فسقلی و بدون حتی صفحه نمایش سونی ۸۷۰ قیمت داره در صورتی که پایونیر ۱۸۰ همین قیمت است!]]></description>
			<dc:creator>سالار</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 06 Nov 2017 23:55:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10740</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10739</link>
			<description><![CDATA[ سلام بی شک تایید می کنم, خودم هم از AudioQuest در سیستم اصلیم استفاده می کنم. بنظرم یکی از کابل های واقعی 18Gbps در بازار است.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 06 Nov 2017 21:34:55 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10739</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حمید گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10738</link>
			<description><![CDATA[باسلام جناب برزین کابل hdmi از برند audioquest توصیه میفرمایید؟]]></description>
			<dc:creator>حمید</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 06 Nov 2017 19:11:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10738</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10736</link>
			<description><![CDATA[ سلام این کابل آقای کیوان قبلا داشتن, ایشون بهتر میتونن در موردش نظر بدن.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 06 Nov 2017 16:57:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10736</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهدی گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10735</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین نظرتون در باره کابل اسپیکر Chord Odyssey میخواستم بدونم؟]]></description>
			<dc:creator>مهدی</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 06 Nov 2017 16:53:36 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10735</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شاهد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10734</link>
			<description><![CDATA[ با شما موافقم مشکل اینجاست که دوستان قدرت تفکر ندارن و خیلی زود با ابتدایی ترین تجربیات جوگیر میشن!]]></description>
			<dc:creator>شاهد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 06 Nov 2017 16:22:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10734</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسین گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10733</link>
			<description><![CDATA[نظرات خوندم تاسف خوردم.استاد برزین این همه زحمت کشیده برای مخاظب سایت اونوقت اینه دست رنجش؟؟؟ دوستان به کل هدف اصلی سایت فراموش کردن. تمسخر و بی ادبی و شاخ و شونه کشیدن و کری خونی جایی توی این سایت و این محیط دوستانه و پر از علم و ادب نداره.]]></description>
			<dc:creator>حسین</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 06 Nov 2017 12:41:26 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10733</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رضا گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10732</link>
			<description><![CDATA[ ببخشيد من متوجه نشدم اين قيمت بلوري هاي اورجينالي كه فرمودين براي چي بود و چه ربطي داشت ؟ من خودم ديسك اورجينال دارم و خريدم و قيمت هاشونو ميدونم ! من اصلا ادعايي ندارم در مورد سيستمم ، دوستاني كه حرف منو مورد تمسخر قرار دادن مثل اينكه خيلي ادعا دارن !! در ضمن در سيستم حرفه ايي سينمايي تجربه اولم هست ولي در رابطه با سيستم استريويي كه دارم ، از خيلي از دوستان اينجا بيشتر هزينه كردم ، دستگاه عوض كردم و تجربه شنيداري دارم ... و اين ادعا دارم كه صداي سيستم استريو من يكي از بهترين هاي تهران تو رنج خودش هست. در كل خيلي هم نا آشنا با صداي درست نيستم كه بخوام مورد (هر هر) دوستان قرار بگيرم!! سلام..من هم یک کابر بسیار مبتدی هستم وصرفا بعضی وقت جهت خواندن مطالب جدید به این سایت می ایم..با حرفهای اقای EIMIN موافقم..جامعه ای که فخر فروشی ولاچری بودن برایشان از نون شب هم واجبه باید این اتفاق بیفته..البته متاسفانه نقش اقای بهرنگ هم بی تاثیر نیست.توی این قضیه .ایشان وقتی از سرقله اورست به پایین به ما مبتدی نگاه می کنند نییجه اش همینه البته ایشان سعی می کنندخوب راهنمایی کنند اما اکثر ما مثل ابشان پولدار نیستیم وهمین جامو426 هم برای ما ارزوست. بعضی ادمها بخاطر اینکه خودش را درسطح اقا بهرنگ بگیرند به سینمایی خانگی فوق ارزان دیگران می خنند و دیگران راتحقیر کنند...بسیاری از مردم جامعه فعلی ما کارگران وکارمندان . کسبه عادی هستند که ماهیانه2 تا 3 ملیون درامد دارند پس خریدن ولذت بردن با همین سینمای خانگی ال جی وسامسونگ هم برایشان کاملا لذت بخش است حالا ما یک سطح بالاتر جامو.سامورایی و...وفیلمهای دانلودی 1080 سایتها. بسیاری از خانوادهای امریکایی وغربی هم از این سیستمهای ساده ما را هم ندارند..چون انها مثلا ما یک شبه پول دار نمی شوند.... ببخشید ازتمام دوستان..]]></description>
			<dc:creator>رضا</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 06 Nov 2017 10:15:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10732</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10731</link>
			<description><![CDATA[ ببخشيد من متوجه نشدم اين قيمت بلوري هاي اورجينالي كه فرمودين براي چي بود و چه ربطي داشت ؟ من خودم ديسك اورجينال دارم و خريدم و قيمت هاشونو ميدونم ! من اصلا ادعايي ندارم در مورد سيستمم ، دوستاني كه حرف منو مورد تمسخر قرار دادن مثل اينكه خيلي ادعا دارن !! در ضمن در سيستم حرفه ايي سينمايي تجربه اولم هست ولي در رابطه با سيستم استريويي كه دارم ، از خيلي از دوستان اينجا بيشتر هزينه كردم ، دستگاه عوض كردم و تجربه شنيداري دارم ... و اين ادعا دارم كه صداي سيستم استريو من يكي از بهترين هاي تهران تو رنج خودش هست. در كل خيلي هم نا آشنا با صداي درست نيستم كه بخوام مورد (هر هر) دوستان قرار بگيرم!!]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 20:45:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10731</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهران گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10730</link>
			<description><![CDATA[دوست عزیز جناب Eimin خرید و سفارش ۵ عنوان بلوری 4k چیزی در حدود ۸۵۰ تا ۱.۱۰۰ هزینه دارد. دوستان در این سایت زیر ۲۵۰ هزار تومن بعید میدونم سفارشی به آقا داوود داشته باشن. اصلا ایشون قبول نمیکنن. شما هم کمی بیشتر تفکر کنید و تجربیات اول خودتون در خرید سیستم سینمایی زیادی بالا نبینید. متشکرم]]></description>
			<dc:creator>مهران</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 20:05:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10730</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10729</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز شمارو بدجور جو گرفته! دوستان در سایت هستن که قیمت کابلی که پشت بلندگو دارن از قیمت کل سیستم شما بیشتر است. کمی ارام باشد. منو جو نگرفته تعدادي اقليتي از دوستان اينجارو جو گرفته كه با گفتن يك كلمه فيلم دانلودي اينقدر بهشون برخورده ! در ضمن شما مگه ميدوني سيستم من چي هست و چه قيمته كه ميفرماييد كابل دوستان هم قيمت سيستم من هست ؟ يادم نمياد تشريف اورده باشين منزل من براي تست!]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 18:47:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10729</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحيدو گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10728</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز شمارو بدجور جو گرفته! دوستان در سایت هستن که قیمت کابلی که پشت بلندگو دارن از قیمت کل سیستم شما بیشتر است. کمی ارام باشد. منظورشون اون ٤ نفر بود، نه همه اتفاقا اين كري خواني ها خيلي به شادابي سايت شايد كمك كنه تا زماني كه به توهين و عدم احترام ختم نشه. جواد يسارياش بيان وسط]]></description>
			<dc:creator>وحيدو</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 17:20:32 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10728</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سجاد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10727</link>
			<description><![CDATA[ نظر بنده به نظر ایشان نزدیک تر است. کسی حق نداره دیگران مسخره کنه حتی اگر فیلم دانلودی می بینه. الان یه منتقد فیلم و صاحب نظر سینما هم بیاد ببینه شما مثلا مایه دارهای های اند باز دارید فیلم هایی مثل Ironman و چهارشگفت انگیز و واندروومن نگاه می کنید به شعور پایین سینمایی شما می خنده و شما را مسخره می کنه چون این فیلم ها 2زار ارزش هنری ندارن یه مشت سیگنال الکترونیکی و رندر بی ارزش می بینید فکر کردید که مطلقا ارزش هنری ندارن و فکر هم می کنید خیلی حالیتونه]]></description>
			<dc:creator>سجاد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 17:14:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10727</guid>
		</item>
		<item>
			<title>امیر گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10726</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز شمارو بدجور جو گرفته! دوستان در سایت هستن که قیمت کابلی که پشت بلندگو دارن از قیمت کل سیستم شما بیشتر است. کمی ارام باشد.]]></description>
			<dc:creator>امیر</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 14:59:48 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10726</guid>
		</item>
		<item>
			<title>میلاد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10724</link>
			<description><![CDATA[کشورهای توسعه یافته چه دستاوردهایی درزمینه دانش دارند آن‌وقت اینجا دغدغه ملت اینه که ماهی یک تومن پول فیلم اوریجینال بدند]]></description>
			<dc:creator>میلاد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 08:25:30 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10724</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10723</link>
			<description><![CDATA[من نميدونم اينجا قراره پز سيستم هامون بهم بديم يا اومديم ياد بگيريم و اشكالاتمونو برطرف كنيم !؟ واقعا ديدن يك فيلم دانلودي اينقدر خنده آور بود ؟ اصلا فرض كنيد من توان خريد سيستم آنچناني مثل بعضي از دوستان پولدار اينجارو ندارم ، يعني نبايد بيام مطالب بخونم يا نظري بدم ؟ چون مثل شماها پولدار نيستم پس علاقه مند هم نميتونم باشم ؟ با اين حساب فلسفه اين سايت اول لاكچري بودن هست بعد صدا و تصوير.... شايد خيلي از دوستان علمشو داشته باشن ولي توان خريد يك سينما ال جي يا سامسونگ داشته باشن و از همون هم خيلي بيشتر از من يا شما لذت ببرن ، دليلي نداره كسي مسخرشون كنه كه البته همين دوستان اگر توان مالي يا شرايطشو داشتن ١٠ برابر سيستم من يا شمارو تو خونه گذاشته بودن! در ضمن آقايان محمد ، ياسر ، صادق و ! (كه جرات اسم نوشتن هم نداره) ، هر كدومتون خواستين هماهنگ كنيم براي تست سيستم + يك داور ، ببينيم مال كي بهتره قبول؟ ، از لحاظ تحصيلات هم با هر چهار نفرتون حاضرم جلوي همه مخاطبين اين سايت شرطبندي كنم كه از همتون بالاترم هركدومتون قبول دارين همينجا اعلام كنيد !! از آقايان وحيدو و پژمان هم بابت احترام به ديگران و فهم بالايي كه دارن تشكر ميكنم كه نشان از شخصيت بالاشون داره]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 08:09:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10723</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10722</link>
			<description><![CDATA[معنی حجیم فهمیدیم :cry: هرهر چ ادبيات چاله ميدوني قشنگي داري دوست خوبم تبريك ميگم بهتون كه اينهمه مدتي كه تو اين سايت مطلب ميخونيد هنوز نتونسته روي فرهنگ و ادبياتتون تاثير بذاره ! اين نشان از هوش سرشار و شخصيت اصيل شماست چاله میدون جای شماست که با سیستم چینی که داری معرکه بگیری :lol: حداقل يك بار برو قيمت مانيتور آديو سري پلاتينيوم و گلد بگير مخصوصا رنگ ebony كه من دارم و ريويو هاشو بخون بعد طبق معمول گل افشاني كن با نظراتت ، كه البته بعيد ميدونم كل قيمت سيستمت اندازه بوكشلف پلاتينيوم من باشه كه گذاشتم براي كانال هاي سوراند!! و اما اگر مرد عمل هستي يكروز شما بيا منزل من يكروز هم من ميام منزل شما ، يك نفر هم داور خودت انتخاب كن بيار ، ببينيم صداي سيستم موزيك و فيلم كي بهتره قبوله ؟ اگر قبوله شمارتو بذار براي هماهنگي]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 07:44:55 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10722</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهدی گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10721</link>
			<description><![CDATA[برخی مطالب تو این سایت تاکیدی است بر این موضوع که الزاما پول شعور نمیاره]]></description>
			<dc:creator>مهدی</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 06:33:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10721</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حمید گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10720</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین. جالبه برام بدونم چرا شما که با تجربه ترین فرد سایت هستین این قدر متواضع جواب سوالات رو میدین و دنبال فرصتی برای تمسخر بقیه نیستید.]]></description>
			<dc:creator>حمید</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 05:11:27 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10720</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10719</link>
			<description><![CDATA[یکی از دوستان درباره ساب ووفر سوال کرده بودن، که قبل از پاسخ من متاسفانه حذف شد! لطفا دوباره بپرسید تا پاسخ بدم؟]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 05 Nov 2017 01:56:21 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10719</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10718</link>
			<description><![CDATA[ سلام جواب دادم, اما نمیدونم به چه دلیل بعضی نظرات از سرور سایت خذف میشن! "حتی پاسخ های من" دارم پیگیری می کنم. حجم گرین ربطی به بیت ریت تصویر ندارد.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 22:12:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10718</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحيدو گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10717</link>
			<description><![CDATA[ منظورت از حرفه ای بلندگوی مانیتور آدیو هست :cry: یه نفر تو این سایت پیدا کن نرفته باشه صداشو شنیده باشه حالش بهم نخورده باشه. :-x ولی خدای دمو باهات هستم اونم با آهنگ جواد یساری و حمیرا برای راننده کامیون ها :lol: جواد یساری خوب اومدی :D منم پیشنهاد می کنم سیستمتو برای مجالس اجاره بده ;-) يكي به نم بگه، اين جواد يساري رو از كجا در آوردن ؟!!!!! اين همه خواننده، چجوري حالا جواد يساري به ذهنتون رسيد ؟!!!!! من كه نميدونم شما ديگه با حرف زدنتون خودتونو لو ميدين :D :D :D :D]]></description>
			<dc:creator>وحيدو</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 22:12:15 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10717</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحيدو گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10716</link>
			<description><![CDATA[سلام استاد سوالي در مورد گرين تصوير داشتم كه تاييد نشد. در ضمن اينجا يك وبسايت هست و وبسايت متعلق به همه هست. شمايي كه ماهي يك ميليون يعني سالي ١٢ ميليون !!!!! تومان ( كه صحت حرفتون هم مشكوكه ) اورجينال ميخري، شايد همه مثل تو پولدار نباشن اگر به بعضي ها بر ميخوره كانالهاي تلگرامي و گروپها براي شماهاست. كسي كه مانيتور آيوديو سري گلد و سري پلاديوم رو مسخره ميكنه و حتي احترام هم نميذاره ديگه حسابش براي همه مشخصه درخت هر چه پر بار تر افتاده تر]]></description>
			<dc:creator>وحيدو</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 22:05:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10716</guid>
		</item>
		<item>
			<title>! گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10715</link>
			<description><![CDATA[ منظورت از حرفه ای بلندگوی مانیتور آدیو هست :cry: یه نفر تو این سایت پیدا کن نرفته باشه صداشو شنیده باشه حالش بهم نخورده باشه. :-x ولی خدای دمو باهات هستم اونم با آهنگ جواد یساری و حمیرا برای راننده کامیون ها :lol: جواد یساری خوب اومدی :D منم پیشنهاد می کنم سیستمتو برای مجالس اجاره بده ;-)]]></description>
			<dc:creator>!</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 21:52:07 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10715</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهاب گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10714</link>
			<description><![CDATA[ سلام خیلی دلم می خواست برم برای دیدن فیلم, اما یکی به دلیل این که فیلم همزمان با فیلم دیگه ی که مورد علاقه من باشه اکران نشد, دوم این که فیلمی نبود که برای من توجیه اقتصادی داشته باشه صرفا برای دیدن یک فیلم هزینه سفر کنم. باید صبر کنیم تا سه هفته دیگه که نسخه ی خانگی فیلم عرضه میشه و تا به دست ما برسه احتمالا 2 ماه دیگه فیلم ببینیم! شما در کدوم سینما فیلم دیدی؟ نمیدونم در IMAX هم نمایش داده شده؟ اونکیو 3100 به جریان دهی وحشتناک بالا معروف هست! من تست نکردم. یه 820 دستم هست که هنوز وقت نکردم بازش کنم. اونکیو همیشه با دنن رقیب بوده, با مدل های پرچم دار یاماها قابل مقایسه نیست. این دوستمون روش نشد بیاد بگه نسخه دانلودی دیده :cry: :lol: مگه قتل كردم كه روم نشه؟! وقتي نسخه بلوريش هنوز ريليز نشده از كجا بيارم ببينم ، سينما هم نرفتم محض اطلاعتون! نسخه حجيم ١٠ گيگيشو ديدم خودم ميدونم زمين تا آسمون با نسخه اورجينالش فرق داره ولي وقتي يه فيلم تو نسخه دانلوديش اينقدر خوب باشه مسلما تو نسخه اورجينالش بينظير هست! و در ضمن منتظرم بلوريش بياد تا بخرم براي آرشيوم بهرحال من خيلي لذت بردم كه مهمم همين هست :roll: معنی حجیم فهمیدیم :cry: هرهر چ ادبيات چاله ميدوني قشنگي داري دوست خوبم تبريك ميگم بهتون كه اينهمه مدتي كه تو اين سايت مطلب ميخونيد هنوز نتونسته روي فرهنگ و ادبياتتون تاثير بذاره ! اين نشان از هوش سرشار و شخصيت اصيل شماست چاله میدون جای شماست که با سیستم چینی که داری معرکه بگیری :lol:]]></description>
			<dc:creator>شهاب</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 21:49:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10714</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10713</link>
			<description><![CDATA[ منظورت از حرفه ای بلندگوی مانیتور آدیو هست :cry: یه نفر تو این سایت پیدا کن نرفته باشه صداشو شنیده باشه حالش بهم نخورده باشه. :-x ولی خدای دمو باهات هستم اونم با آهنگ جواد یساری و حمیرا برای راننده کامیون ها :lol:]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 21:44:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10713</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10712</link>
			<description><![CDATA[ سلام خیلی دلم می خواست برم برای دیدن فیلم, اما یکی به دلیل این که فیلم همزمان با فیلم دیگه ی که مورد علاقه من باشه اکران نشد, دوم این که فیلمی نبود که برای من توجیه اقتصادی داشته باشه صرفا برای دیدن یک فیلم هزینه سفر کنم. باید صبر کنیم تا سه هفته دیگه که نسخه ی خانگی فیلم عرضه میشه و تا به دست ما برسه احتمالا 2 ماه دیگه فیلم ببینیم! شما در کدوم سینما فیلم دیدی؟ نمیدونم در IMAX هم نمایش داده شده؟ اونکیو 3100 به جریان دهی وحشتناک بالا معروف هست! من تست نکردم. یه 820 دستم هست که هنوز وقت نکردم بازش کنم. اونکیو همیشه با دنن رقیب بوده, با مدل های پرچم دار یاماها قابل مقایسه نیست. این دوستمون روش نشد بیاد بگه نسخه دانلودی دیده :cry: :lol: مگه قتل كردم كه روم نشه؟! وقتي نسخه بلوريش هنوز ريليز نشده از كجا بيارم ببينم ، سينما هم نرفتم محض اطلاعتون! نسخه حجيم ١٠ گيگيشو ديدم خودم ميدونم زمين تا آسمون با نسخه اورجينالش فرق داره ولي وقتي يه فيلم تو نسخه دانلوديش اينقدر خوب باشه مسلما تو نسخه اورجينالش بينظير هست! و در ضمن منتظرم بلوريش بياد تا بخرم براي آرشيوم بهرحال من خيلي لذت بردم كه مهمم همين هست :roll: معنی حجیم فهمیدیم :cry: هرهر چ ادبيات چاله ميدوني قشنگي داري دوست خوبم تبريك ميگم بهتون كه اينهمه مدتي كه تو اين سايت مطلب ميخونيد هنوز نتونسته روي فرهنگ و ادبياتتون تاثير بذاره ! اين نشان از هوش سرشار و شخصيت اصيل شماست]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 21:25:21 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10712</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10711</link>
			<description><![CDATA[ما همراهان همیشگی در این سایت در ماه تا یک میلیون برای فیلم و موزیک هزینه می کنیم. به شخصیت ما توهین میشه در اینجا صحبت فیلم دانلودی کنید. دوست عزيز معيار سنجش شخصيت شما ديسك هاي اورجينالتون هست ؟ پس شما نسبت به خيلي از اشخاصي كه آرشيو هاي چند هزارتايي فيلم دارن كاملا يك انسان بي شخصيت حساب ميشين درسته !؟]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 21:20:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10711</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10710</link>
			<description><![CDATA[استادان و سروراني كه همراه هميشگي اين سايت هستين البته بيشتر براي لودگي!! همونقدري كه شما تفاوت نسخه اورجينال و دانلودي ميدونيد (بديهي ترين نكته) منم ميدونم ، پس نيازي به دست انداختن مخاطبين سايت نيست روال كار من اينه كه اول ترجيح ميدم يك فيلم دانلوديشو ببينم ، اگر خوشم اومد نسخه اورجينالشو ميخرم و براي خودم نگه ميدارم و بعد موشكافانه (در حد دانش خودم) دوباره نگاهش ميكنم و لذت ميبرم. در ضمن شماهايي كه منو الان مسخره كردين حاضرم باهاتون شرط ببندم سيستم موزيك و سينمايي من كه مجزا هم هست (كه البته اكثر شماها هم يك سيستم براي هر دو كار دارين!!) از خيلي هاتون بالاتر و حرفه ايي تر هست و همچنين آرشيو من كاملتر! پس لطفا همه رو نديده و نشناخته مورد تمسخر قرار نديدن !! در ضمن خوشحال ميشم دوستان تشريف بيارين منزل من و يكم از صداي موزيك و سينمايي هاي اند و حرفه ايي لذت ببرن و بعدش با نظراتشون اينجارو گل افشاني كنن. در كل من ناراحت نشدم هركس خودش ميدونه داره چيكار ميكنه ، شما با ديسك هاي اورجينالتون خوش باشين منم با فايل هاي دانلوديم! ديگه دليلي براي تمسخر همديگه نيست ! من اون چيزي كه اينجا بايد ياد بگيرم ياد ميگيرم . با تشكر از استاد برزين عزيز بايت مطالب و راهنمايي هاشون ، (اميدوارم اين جوابم سانسور نشه)]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 21:09:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10710</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پژمان گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10709</link>
			<description><![CDATA[سلام به همگی بچه ها بهتره یه مقدار در مورد لحن صحبتشون تجدید نظر کنند جمله هایی مثل اینکه - روش نشد بگه دانلود کرده! - معنی حجیم فهمیدیم هرهر! - یا اینکه صحبت از دانلود توهین به شخصیت ماست! من خودم چندین سال هست که از مطالب استاد استفاده می کنم حدود 8 سال و تو این مدت خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی از فیلم ها رو به صورت اورجینال تهیه می کنم ولی به خودم اجازه نمی دم دیگران رو این جوری قضاوت کنم یا مورد تمسخر قرار بدم. این نوع ادبیات رو هم تو این چند سال نه از استاد دیدم نه از دوستان و همراهان ایشون که فکر می کنم بیشتر از همه ما سابقه اورجینال بازی دارن.]]></description>
			<dc:creator>پژمان</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 17:59:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10709</guid>
		</item>
		<item>
			<title>صادق گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10708</link>
			<description><![CDATA[ سلام خیلی دلم می خواست برم برای دیدن فیلم, اما یکی به دلیل این که فیلم همزمان با فیلم دیگه ی که مورد علاقه من باشه اکران نشد, دوم این که فیلمی نبود که برای من توجیه اقتصادی داشته باشه صرفا برای دیدن یک فیلم هزینه سفر کنم. باید صبر کنیم تا سه هفته دیگه که نسخه ی خانگی فیلم عرضه میشه و تا به دست ما برسه احتمالا 2 ماه دیگه فیلم ببینیم! شما در کدوم سینما فیلم دیدی؟ نمیدونم در IMAX هم نمایش داده شده؟ اونکیو 3100 به جریان دهی وحشتناک بالا معروف هست! من تست نکردم. یه 820 دستم هست که هنوز وقت نکردم بازش کنم. اونکیو همیشه با دنن رقیب بوده, با مدل های پرچم دار یاماها قابل مقایسه نیست. این دوستمون روش نشد بیاد بگه نسخه دانلودی دیده :cry: :lol: مگه قتل كردم كه روم نشه؟! وقتي نسخه بلوريش هنوز ريليز نشده از كجا بيارم ببينم ، سينما هم نرفتم محض اطلاعتون! نسخه حجيم ١٠ گيگيشو ديدم خودم ميدونم زمين تا آسمون با نسخه اورجينالش فرق داره ولي وقتي يه فيلم تو نسخه دانلوديش اينقدر خوب باشه مسلما تو نسخه اورجينالش بينظير هست! و در ضمن منتظرم بلوريش بياد تا بخرم براي آرشيوم بهرحال من خيلي لذت بردم كه مهمم همين هست :roll: دوست عزیز ۱۰ گیگ تنها حجم صدا در فرمت dts X در یک بلوری استاندارد است. حداقل در این سایت مطرح نکنید. ما همراهان همیشگی در این سایت در ماه تا یک میلیون برای فیلم و موزیک هزینه می کنیم. به شخصیت ما توهین میشه در اینجا صحبت فیلم دانلودی کنید.]]></description>
			<dc:creator>صادق</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 17:29:00 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10708</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یاسر گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10707</link>
			<description><![CDATA[ سلام خیلی دلم می خواست برم برای دیدن فیلم, اما یکی به دلیل این که فیلم همزمان با فیلم دیگه ی که مورد علاقه من باشه اکران نشد, دوم این که فیلمی نبود که برای من توجیه اقتصادی داشته باشه صرفا برای دیدن یک فیلم هزینه سفر کنم. باید صبر کنیم تا سه هفته دیگه که نسخه ی خانگی فیلم عرضه میشه و تا به دست ما برسه احتمالا 2 ماه دیگه فیلم ببینیم! شما در کدوم سینما فیلم دیدی؟ نمیدونم در IMAX هم نمایش داده شده؟ اونکیو 3100 به جریان دهی وحشتناک بالا معروف هست! من تست نکردم. یه 820 دستم هست که هنوز وقت نکردم بازش کنم. اونکیو همیشه با دنن رقیب بوده, با مدل های پرچم دار یاماها قابل مقایسه نیست. این دوستمون روش نشد بیاد بگه نسخه دانلودی دیده :cry: :lol: مگه قتل كردم كه روم نشه؟! وقتي نسخه بلوريش هنوز ريليز نشده از كجا بيارم ببينم ، سينما هم نرفتم محض اطلاعتون! نسخه حجيم ١٠ گيگيشو ديدم خودم ميدونم زمين تا آسمون با نسخه اورجينالش فرق داره ولي وقتي يه فيلم تو نسخه دانلوديش اينقدر خوب باشه مسلما تو نسخه اورجينالش بينظير هست! و در ضمن منتظرم بلوريش بياد تا بخرم براي آرشيوم بهرحال من خيلي لذت بردم كه مهمم همين هست :roll: دوست عزیز ۱۰ گیگ تنها حجم صدا در فرمت dts X در یک بلوری استاندارد است. حداقل در این سایت مطرح نکنید.]]></description>
			<dc:creator>یاسر</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 17:25:53 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10707</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10706</link>
			<description><![CDATA[ سلام خیلی دلم می خواست برم برای دیدن فیلم, اما یکی به دلیل این که فیلم همزمان با فیلم دیگه ی که مورد علاقه من باشه اکران نشد, دوم این که فیلمی نبود که برای من توجیه اقتصادی داشته باشه صرفا برای دیدن یک فیلم هزینه سفر کنم. باید صبر کنیم تا سه هفته دیگه که نسخه ی خانگی فیلم عرضه میشه و تا به دست ما برسه احتمالا 2 ماه دیگه فیلم ببینیم! شما در کدوم سینما فیلم دیدی؟ نمیدونم در IMAX هم نمایش داده شده؟ اونکیو 3100 به جریان دهی وحشتناک بالا معروف هست! من تست نکردم. یه 820 دستم هست که هنوز وقت نکردم بازش کنم. اونکیو همیشه با دنن رقیب بوده, با مدل های پرچم دار یاماها قابل مقایسه نیست. این دوستمون روش نشد بیاد بگه نسخه دانلودی دیده :cry: :lol: مگه قتل كردم كه روم نشه؟! وقتي نسخه بلوريش هنوز ريليز نشده از كجا بيارم ببينم ، سينما هم نرفتم محض اطلاعتون! نسخه حجيم ١٠ گيگيشو ديدم خودم ميدونم زمين تا آسمون با نسخه اورجينالش فرق داره ولي وقتي يه فيلم تو نسخه دانلوديش اينقدر خوب باشه مسلما تو نسخه اورجينالش بينظير هست! و در ضمن منتظرم بلوريش بياد تا بخرم براي آرشيوم بهرحال من خيلي لذت بردم كه مهمم همين هست :roll: معنی حجیم فهمیدیم :cry: هرهر]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 17:22:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10706</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10705</link>
			<description><![CDATA[ سلام خیلی دلم می خواست برم برای دیدن فیلم, اما یکی به دلیل این که فیلم همزمان با فیلم دیگه ی که مورد علاقه من باشه اکران نشد, دوم این که فیلمی نبود که برای من توجیه اقتصادی داشته باشه صرفا برای دیدن یک فیلم هزینه سفر کنم. باید صبر کنیم تا سه هفته دیگه که نسخه ی خانگی فیلم عرضه میشه و تا به دست ما برسه احتمالا 2 ماه دیگه فیلم ببینیم! شما در کدوم سینما فیلم دیدی؟ نمیدونم در IMAX هم نمایش داده شده؟ اونکیو 3100 به جریان دهی وحشتناک بالا معروف هست! من تست نکردم. یه 820 دستم هست که هنوز وقت نکردم بازش کنم. اونکیو همیشه با دنن رقیب بوده, با مدل های پرچم دار یاماها قابل مقایسه نیست. این دوستمون روش نشد بیاد بگه نسخه دانلودی دیده :cry: :lol: مگه قتل كردم كه روم نشه؟! وقتي نسخه بلوريش هنوز ريليز نشده از كجا بيارم ببينم ، سينما هم نرفتم محض اطلاعتون! نسخه حجيم ١٠ گيگيشو ديدم خودم ميدونم زمين تا آسمون با نسخه اورجينالش فرق داره ولي وقتي يه فيلم تو نسخه دانلوديش اينقدر خوب باشه مسلما تو نسخه اورجينالش بينظير هست! و در ضمن منتظرم بلوريش بياد تا بخرم براي آرشيوم بهرحال من خيلي لذت بردم كه مهمم همين هست :roll:]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 15:39:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10705</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یعقوب گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10704</link>
			<description><![CDATA[سلام استاد عالی بود تحلیل کاملی بود]]></description>
			<dc:creator>یعقوب</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 04 Nov 2017 15:38:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10704</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهاب گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10695</link>
			<description><![CDATA[ سلام خیلی دلم می خواست برم برای دیدن فیلم, اما یکی به دلیل این که فیلم همزمان با فیلم دیگه ی که مورد علاقه من باشه اکران نشد, دوم این که فیلمی نبود که برای من توجیه اقتصادی داشته باشه صرفا برای دیدن یک فیلم هزینه سفر کنم. باید صبر کنیم تا سه هفته دیگه که نسخه ی خانگی فیلم عرضه میشه و تا به دست ما برسه احتمالا 2 ماه دیگه فیلم ببینیم! شما در کدوم سینما فیلم دیدی؟ نمیدونم در IMAX هم نمایش داده شده؟ اونکیو 3100 به جریان دهی وحشتناک بالا معروف هست! من تست نکردم. یه 820 دستم هست که هنوز وقت نکردم بازش کنم. اونکیو همیشه با دنن رقیب بوده, با مدل های پرچم دار یاماها قابل مقایسه نیست. این دوستمون روش نشد بیاد بگه نسخه دانلودی دیده :cry: :lol:]]></description>
			<dc:creator>شهاب</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 03 Nov 2017 22:15:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10695</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10689</link>
			<description><![CDATA[ سلام چرا حتما...]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 03 Nov 2017 17:36:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10689</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پیام گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10688</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین مطلب جدید منتشر نمی کنید؟]]></description>
			<dc:creator>پیام</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 03 Nov 2017 17:30:52 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10688</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10681</link>
			<description><![CDATA[ سلام خیلی دلم می خواست برم برای دیدن فیلم, اما یکی به دلیل این که فیلم همزمان با فیلم دیگه ی که مورد علاقه من باشه اکران نشد, دوم این که فیلمی نبود که برای من توجیه اقتصادی داشته باشه صرفا برای دیدن یک فیلم هزینه سفر کنم. باید صبر کنیم تا سه هفته دیگه که نسخه ی خانگی فیلم عرضه میشه و تا به دست ما برسه احتمالا 2 ماه دیگه فیلم ببینیم! شما در کدوم سینما فیلم دیدی؟ نمیدونم در IMAX هم نمایش داده شده؟ اونکیو 3100 به جریان دهی وحشتناک بالا معروف هست! من تست نکردم. یه 820 دستم هست که هنوز وقت نکردم بازش کنم. اونکیو همیشه با دنن رقیب بوده, با مدل های پرچم دار یاماها قابل مقایسه نیست.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 02 Nov 2017 22:51:13 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10681</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهدی گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10677</link>
			<description><![CDATA[ منم دقیقا همین عرض کردم. کاملا اشتباهه چیزی که می گید. درجه حرارت هوا فقط بر سرعت صوت موثره نه بر رفتار فرکانس ها. فرکانس ها ذات غیر قابل تغییر دارن. wavelength یا طول موج یه فرکانس در هر شرایطی غیر قابل تغییره چون ماهیت فرکانس را شکل می دهد و amplitude یا دامنه که شدت پژواک یا ارتعاش را مشخص می کنه. دمای هوا فقط بر سرعت حرکت امواج در مدیوم (هوا، آب، مواد مختلف...) تاثیر می گذارد نه بر رفتارشون در سطح یا سقف و ...! ارفتار صوت اینجوری نیست که سردش بشه بچسبه به زمین یا گرمش بشه بچسبه به سقف! این چیزی که شما می گید در مورد فاز گازی بعضی عناصر صادق هست نه در مورد صوت. ببخشید دوستان طولانی شد لازم بود توضیح بدم فکر کنم با سلام در مورد این مطلب که فرمودید wavelength یا طول موج یه فرکانس در هر شرایطی غیر قابل تغییره چون ماهیت فرکانس را شکل می دهد باید گفت که تنها فرکانس صوت هستش که از ویژگیهای چشمه صوت به حساب میاد و تا زمانی که چشمه صوت تغییر نکنه اون هم ثابته سرعت صوت بستگی به ویژگیهای فیزیکی محیط داره ( باجذر دما رابطه مستقیم و باجذر جرم مولی گاز رابطه عکس داره) با تغییر سرعت طول موج صوت تغییر خواهد کرد نسبت سرعت صوت به طول موج صوت برابر فرکانس هستش تا زمانی که فرکانس ثابت بمونه سرعت با هر نسبتی تغییر کنه طول موج هم با همون نسبت تغییر میکنه البته فرکانس هم میتونه به دلیل حرکت نسبی ناظر و چشمه تغییر کنه (پدیده دوپلر) ببخشید که طولانی شد]]></description>
			<dc:creator>مهدی</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 Nov 2017 20:08:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10677</guid>
		</item>
		<item>
			<title>داوود گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10676</link>
			<description><![CDATA[سلام دوستان تمام سفارشات 10 تا 15 مهر رسیده و در حال ارسال هستیم. دوستان شهرستان تا پنج شنبه سفارشاتشون تحویل خواهید گرفت. متشکرم]]></description>
			<dc:creator>داوود</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 22:46:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10676</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Farzad گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10675</link>
			<description><![CDATA[محمد گرامی کل مطلب مربوط هست به speaker placement و بهترین مکان و فاصله با بلندگوی مورد نظر. سوالی میپرسم چرا بلندگویی مثل ویلسون الکسیا یا فوکال سوپرا و چندین بلندگو دیگر جهت و زاویه درایو میدرنج و حتی باس و میدباس اونها کاملا عمودی نیست یا مارتن دیزاین در برخی مدلها چیدمان درایوهایش زاویه دار هست؟ اگر الگوی انتشار صوت به صورت مستقیم باشه این شرکت ها دلیلی ندارند این کارها را انجام دهند!]]></description>
			<dc:creator>Farzad</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 20:53:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10675</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10674</link>
			<description><![CDATA[یه نکته خیلی مهم دیگه. آقای فرزاد در کامنتشون اشاره کردن: "در هوای گرم صدا از هر منبعی که منتشر بشه به سمت سطح متمایل میشه و پس از طی مسافتی رو به بالا هم میل میکنه و در هوای سردتر این پدیده بلعکس است." رفتار فرکانس صوت همواره در خط مستقیم هست. صوت هرگز دچار folding نمی شود مگر اینکه به سطحی تابیده و بازتابیده بشه و در این حالت جهتش عوض می شه. اگر محیط را از معادله صوت حذف کنیم یعنی در free space در موردش صحبت کنیم صوت همواره خط مسقتیم را طی می کنه البته ناگفته نماند که صوت از radiation point یا نقطه انتشار به تمام جهات منتظر می شود ولی در هر سمت بصورت مستقیم اینو با مطلب قبلی اشتباه نکنید.]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 15:46:44 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10674</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10673</link>
			<description><![CDATA[ منم دقیقا همین عرض کردم. کاملا اشتباهه چیزی که می گید. درجه حرارت هوا فقط بر سرعت صوت موثره نه بر رفتار فرکانس ها. فرکانس ها ذات غیر قابل تغییر دارن. wavelength یا طول موج یه فرکانس در هر شرایطی غیر قابل تغییره چون ماهیت فرکانس را شکل می دهد و amplitude یا دامنه که شدت پژواک یا ارتعاش را مشخص می کنه. دمای هوا فقط بر سرعت حرکت امواج در مدیوم (هوا، آب، مواد مختلف...) تاثیر می گذارد نه بر رفتارشون در سطح یا سقف و ...! ارفتار صوت اینجوری نیست که سردش بشه بچسبه به زمین یا گرمش بشه بچسبه به سقف! این چیزی که شما می گید در مورد فاز گازی بعضی عناصر صادق هست نه در مورد صوت. ببخشید دوستان طولانی شد لازم بود توضیح بدم فکر کنم]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 15:35:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10673</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Farzad گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10672</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز شما اطلاعات اشتباهی از نت جم کردی. اگر به حرفی که میزنی اشراف کامل نداشته باشی در جاهای شاید مورد تمسخر قرار بگیرید. شما مختار هستید قبول کنید یا نکنید ولی تاثیری در فیزیک صدا ایجاد نمیشه و جایی که علم جواب میده به نحوی یا دلایلی برخی از کاربران در اینجا زود موضع میگیرند. http://dev.physcslab.org/Docnt.asp?dtype=3&fiame=Waveound_IntroSound.xl]]></description>
			<dc:creator>Farzad</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 13:58:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10672</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10671</link>
			<description><![CDATA[ منتظر پاسختون هستم استاد :lol: ببخشید فراموش کردم:( جریان صدا در کانال های سقفی لحظه ای و بیشتر افکت های میانه و بالا هستن، اصلا نمیشه این جنس صدارو به هر طریقی که در یک راستا قرار بگیرن و منتشر نشن به جای مورد نظر بروی سقف هدف گرفت و موج برگشتی دقیقا در جای که انتشار پیدا میکنه شنید! مشکل تاخیر زمان پبش میاد و هزار مشکل دیگه.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 11:06:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10671</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Reza-D گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10670</link>
			<description><![CDATA[ منتظر پاسختون هستم استاد :lol:]]></description>
			<dc:creator>Reza-D</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 10:52:50 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10670</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آراد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10669</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز شما اطلاعات اشتباهی از نت جم کردی. اگر به حرفی که میزنی اشراف کامل نداشته باشی در جاهای شاید مورد تمسخر قرار بگیرید.]]></description>
			<dc:creator>آراد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 09:48:30 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10669</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Farzad گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10668</link>
			<description><![CDATA[آقای محمد گرامی مقصود من انتشار موج صوتی بود نه سرعت صوت! در هوای گرم صدا از هر منبعی که منتشر بشه به سمت سطح متمایل میشه و پس از طی مسافتی رو به بالا هم میل میکنه و در هوای سردتر این پدیده بلعکس است. در پدیده انتشار صوت فرکانس پایین مسافت بیشتری نسبت به های فرکانسی طی میکنه تا به بالا منتشر بشه. برای حل این مشکل بلندگوسازان به درایوها زاویه و جهت خاصی میدهند یا مثل Dynaudio Consequence کلا درایوهارو جور دیگری چیدمان میکنند.]]></description>
			<dc:creator>Farzad</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 06:47:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10668</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جمشید گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10667</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز نه این که برند بدی باشه ولی بسیار برند های بهتری هستن که میشه انتخاب کرد.]]></description>
			<dc:creator>جمشید</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 05:00:43 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10667</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10666</link>
			<description><![CDATA[ یکی از موارد مهم در آکوستیک شناخت الگو و انتشار صوت در فرکانس های مختلف هست ، به زبان ساده در هوای گرم الگوی انتشار صوت از سطح هست و هرچقدر هوا سردتر باشه این الگو تغییر کرده و الگوی انتشار به سمت بالا میل میکند. انتشار موج در فرکانسهای مختلف هم متغیره و فرکانس های پایین دیرتر از از فرکانس های بالا بعد از انتشار به سمت بالا یا سقف میل میکنند. برای مثال برخی بلندگو سازان مثل ویلسون یا فوکال یوتوبیا گرند و... میدرنج و تیوترشون جهت رو به پایین دارند یا رو به بالا و درایو های باس جهتی مستقیم تا در فاصله ی ایده آل هم زمان همه ی فرکانس ها به سمت بالا منعکس شده و به گوش شنونده برسه. نمی دانم منابع شما چیه ولی کاملا اشتباه هستند. درجه حرارت محیط فقط بر سرعت صوت تاثیر می ذاره نه بر رفتار فرکانس ها! لطفا کتاب Master Handbook of Acoustics تالیف آلتون اورست و کن پولمن ترجیحا آخرین ویراست را مطالعه کنید.]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 31 Oct 2017 04:53:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10666</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10665</link>
			<description><![CDATA[ در همین مطلب در موردش نوشتم! . . . . در مورد تفاوت های فرمت دالبی ویژن با HDR باید در مطالب آینده و با تجربیات بیشتر صحبت کنیم. با تجربه ی کم من از این دو فرمت و با توجه به این موضوع که دالبی ویژن توسط آزمایشگاه دالبی توسعه داده شده است, در صورتی که فرمت HDR اوپن سورس هست, واقعاً نمیشه تفاوت خاصی بین این دو احساس کرد, ضمن این که من تا به امروز دو نمایشگر مجهز به هر دو فرمت دالبی ویژن و HDR و دو دستگاه پلیر 203 بروی یک نسخه ی فیلم در کنار هم تست نکردم تا بتونم نظر قطعی و درستی بدم.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 22:03:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10665</guid>
		</item>
		<item>
			<title>shahryar گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10664</link>
			<description><![CDATA[لطفا تفاوت hdr10 و Dolby Vision را توضیح بدید.]]></description>
			<dc:creator>shahryar</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 21:56:10 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10664</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ماهان گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10663</link>
			<description><![CDATA[لطفا از بلندگوی GATO FM مطلب بنویسید :-)]]></description>
			<dc:creator>ماهان</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 19:57:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10663</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10662</link>
			<description><![CDATA[ من دو بار در مونیخ شنیدم! چی میخوای ازش بدونید؟ من منزل یکی از دوستان شنیدم به نظرم خیلی خوب بود میخواستم بدونم چقدر نظر من درست بوده از نطر سایرین سعی کنید یک بار دیگه با سبک های موسیقی مختلف بشنوید، بلندگوی کلاسیک و ساده ای هست.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 18:48:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10662</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10661</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیزم مستر کلاس است، در این دورها با ستاپ، آکوستیک، رسیدن به فرکانس های رفرنس در صدا و آشنایی با محصولات این کمپانی گراند رفرنس آشنا میشیم :) جناب برزین پس چرا نیومده بودید ورکشاپ؟ هرچی چشم گردوندم ندیدم شما را شما؟ سلام مجدد من منسوجیان هستم. صدابردار صدا و سیمای مرکز خوزستان. از دوستان مهندس کامرانی هستم که از هماهنگ کنندگان اصلی ورکشاپ جنلک و شوپز و مرجینگ بودن. شبکه های اجتماعی شما گاهی سر می زنم. دوست داشتم شما ملاقات کنم ولی ندیدم شما را. شاید هم من ندیدم شما یا اینکه بر اثر شلوغی... دیروز من اتیکت های سینه مدعوین را توزیع می کردم جلوی میزی که در ورودی بود سلام من ردیف اول و کنار آقای کامرانی نشسته بودم! در آخر هم رفتیم تا استودیوها را ببینیم، (البته من قبلا یک تور خصوصی از کل مجموعه داشتم) به هر حال کم سعادتی من بوده! ممنون که همراه سایت هستید:)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 14:36:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10661</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10660</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیزم مستر کلاس است، در این دورها با ستاپ، آکوستیک، رسیدن به فرکانس های رفرنس در صدا و آشنایی با محصولات این کمپانی گراند رفرنس آشنا میشیم :) جناب برزین پس چرا نیومده بودید ورکشاپ؟ هرچی چشم گردوندم ندیدم شما را شما؟ سلام مجدد من منسوجیان هستم. صدابردار صدا و سیمای مرکز خوزستان. از دوستان مهندس کامرانی هستم که از هماهنگ کنندگان اصلی ورکشاپ جنلک و شوپز و مرجینگ بودن. شبکه های اجتماعی شما گاهی سر می زنم. دوست داشتم شما ملاقات کنم ولی ندیدم شما را. شاید هم من ندیدم شما یا اینکه بر اثر شلوغی... دیروز من اتیکت های سینه مدعوین را توزیع می کردم جلوی میزی که در ورودی بود]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 13:46:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10660</guid>
		</item>
		<item>
			<title>... گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10659</link>
			<description><![CDATA[ من دو بار در مونیخ شنیدم! چی میخوای ازش بدونید؟ من منزل یکی از دوستان شنیدم به نظرم خیلی خوب بود میخواستم بدونم چقدر نظر من درست بوده از نطر سایرین]]></description>
			<dc:creator>...</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 10:45:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10659</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Farzad گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10658</link>
			<description><![CDATA[ یکی از موارد مهم در آکوستیک شناخت الگو و انتشار صوت در فرکانس های مختلف هست ، به زبان ساده در هوای گرم الگوی انتشار صوت از سطح هست و هرچقدر هوا سردتر باشه این الگو تغییر کرده و الگوی انتشار به سمت بالا میل میکند. انتشار موج در فرکانسهای مختلف هم متغیره و فرکانس های پایین دیرتر از از فرکانس های بالا بعد از انتشار به سمت بالا یا سقف میل میکنند. برای مثال برخی بلندگو سازان مثل ویلسون یا فوکال یوتوبیا گرند و... میدرنج و تیوترشون جهت رو به پایین دارند یا رو به بالا و درایو های باس جهتی مستقیم تا در فاصله ی ایده آل هم زمان همه ی فرکانس ها به سمت بالا منعکس شده و به گوش شنونده برسه.]]></description>
			<dc:creator>Farzad</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 08:09:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10658</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Reza-D گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10657</link>
			<description><![CDATA[جناب برزین درمورد بعضی اسپیکرها که بخش دالبی اتموس رو بالای اسپیکر اصلی قرار دادن بارها گفتید که کاری تجاری هست و برای دالبی اتموس حتماً باید از کانال های سقفی حقیقی استفاده بشه سوالم اینه که اون نوع اسپیکرها که روی اسپیکرهای اصلی قرار میگیرن کاراییشون برای اتموس کاملاً صفره؟]]></description>
			<dc:creator>Reza-D</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 07:59:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10657</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10656</link>
			<description><![CDATA[ سلام ۱ - برند خوش صدا و مهندسی شده ای، خانوم پهلان این برند دارن و بهتر میتونن توضیح بدن. ۲- به هیچ عنوان اصلا این چه حرف مسخره ای بود که قدیمی های صدا میزدن. برخی های اند های واقعی با هم ردیف خودشون بهتر مچ میشن. شما به روز عاشق بشید... ۳- شما حالا حالا حالا ها نیاز به تجربه دارید، بیا بیرون از این بازی ها.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 04:38:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10656</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10655</link>
			<description><![CDATA[ بلندگوی قدیمی و از تولید خارج شده اهمیتی برای بحث ندارد! من فقط چهارتا بوک شلف ۸۰۰ فوکال دارم که در کانال های ساراند هستن و در آینده نزدیک هم عوض خواهند شد. مدل های ویژه ۳۰ سالگی فوکال هستن. فکر کنم همین vw میشه. نه فقط بهبود های کلی در تولید ویژه سی سالگی دادن. الکترا درایورهای یوتوپیاست. هر کدوم از تجربیات در قالب نظر منتشر کنید. بدون ملاحظه و شفاف.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 04:20:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10655</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10654</link>
			<description><![CDATA[ کابل شاهرگ صدا و تصویره، هرآنچه شاخص های مثبت و منفی در صدا هست به کابل مربوط میشه. سیستم های بد با کابل خوب قابل تحمل میشن و سیستم های خوب با کابل بد غیر قابل تحمل.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Oct 2017 04:11:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10654</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحيدو گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10653</link>
			<description><![CDATA[استاد، ممنون ميشم اگر سوالات من هم رو در صورت داشتن وقت يا در صورت ارزش جواب دادن، پاسخ بدين باس تراپ ؟؟؟!!!!! استاد شما ديگه از سينماي خانگي ديگه دارين ميزنين تو كار رفرنس استوديو سينما خانگي مثل همون آيوديوفيل آسيايي كه مستند ويديوييش رو گذاشته بودين]]></description>
			<dc:creator>وحيدو</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 22:14:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10653</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10652</link>
			<description><![CDATA[ این خاصیت ساب ووفر است که Enclosed باشه, مخضوضا اگر کابینت سیلد باشه این خاصیت بیشتر هم میشه. از باس تراپ استفاده کنید.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 21:46:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10652</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10651</link>
			<description><![CDATA[ من فقط یک بار devialet در فروشگاه ورجین در دبی مال شنیدم! هیچ تجربه ی هم از اوپو 205 ندارم.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 21:38:30 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10651</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10650</link>
			<description><![CDATA[ من دو بار در مونیخ شنیدم! چی میخوای ازش بدونید؟]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 21:35:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10650</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10649</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیزم مستر کلاس است، در این دورها با ستاپ، آکوستیک، رسیدن به فرکانس های رفرنس در صدا و آشنایی با محصولات این کمپانی گراند رفرنس آشنا میشیم :) جناب برزین پس چرا نیومده بودید ورکشاپ؟ هرچی چشم گردوندم ندیدم شما را شما؟]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 21:32:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10649</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10648</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیزم مستر کلاس است، در این دورها با ستاپ، آکوستیک، رسیدن به فرکانس های رفرنس در صدا و آشنایی با محصولات این کمپانی گراند رفرنس آشنا میشیم :) جناب برزین پس چرا نیومده بودید ورکشاپ؟ هرچی چشم گردوندم ندیدم شما را]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 16:29:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10648</guid>
		</item>
		<item>
			<title>.... گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10647</link>
			<description><![CDATA[سلام دوستان کسی تجربه ای از بلندگو audionote داره؟]]></description>
			<dc:creator>....</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 13:55:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10647</guid>
		</item>
		<item>
			<title>نیما کامل گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10646</link>
			<description><![CDATA[استاد عزیز دک مورد استفاده در آمپ devialet مدل expert 200 : Texas Instruments’ PCM1792 DAC هست و آیا این دک نسبت به دک oppo-205 برتری داره یا نه ؟]]></description>
			<dc:creator>نیما کامل</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 13:21:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10646</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحيدو گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10645</link>
			<description><![CDATA[يك سوال ديگه هم داشتم *) از اهميت كابل در صداي اسپيكرها بگين؟ زيرا مشاهده كرده ام قيمت كابل هاي شما از كامپوننت هاي شما هم بالاتر هست، چرا ؟!]]></description>
			<dc:creator>وحيدو</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 12:21:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10645</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحيدو گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10644</link>
			<description><![CDATA[***ادامه 5) شما سالهاست كه فوكال سري هشت دارين آيا مدل V هست يا VW ؟! چقدر تفاوت در صداي اين دو برند هست ؟ زيرا نمايندگي ايران اذعان داشت كه شكل جنس كاغذ و پرده ديافراگم درايور VW مثل سري يوتوپياست !!! نظر شما چيه جناب برزين ؟ 6) دوست داشتم گزارشي از سفرم به تهران بنويسم اما در اين گزارش اسم فروشگاه ها قيد ميشه ( از زبان يك فرد مبتدي ، كم تجربه، واقعا علاقمند براي دوستان شهرستاني مثل خودم !!! ) بنويسم؟ آيا اجازه اين كار رو در اينجا دارم ؟]]></description>
			<dc:creator>وحيدو</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 12:18:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10644</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحيدو گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10643</link>
			<description><![CDATA[سلام ***كلي سوال مهم دارم كه به نظرم هر كدومش به عنوان يك مطلب قابل انتشار هست*** 1) نظر شخصي شما در مورد محصولات Rotel به خصوص پاور آمپلي فاير هاي اين برند كه در ايران هم قابل دسترسي هست، چيست؟ زيرا تفريبا از ارزان قيمت هاي دنياي هاي فاي هستند 2) آيا الزاما برند كامپوننت ها بايد يكي باشند؟ مثل پري و پاور و آمپ و دك زيرا به شخصه عاشق KEF R900 با پاور ROTEL ( خروجي ٢٥٠ وات در ٨ اهم ) و سونيكا دك OPPO كه پري آمپ هست و خروجي بالانس داره هستم ( همچسن موردي پيگيرش هستم در چند سال آينده )( و نظر شما در مورد اين كامپوننت ها ) 3) آمپلي فايرهاي ٢٠ ميليوني ياماها ( S3000 ) با اين وجود كه قدرت خروجي پاييني در ٨ اهم داره اما با تغيير دكمه Treble صداي واقعا خوبي رو توليد ميكنه، قبلا هم گفتم امكان داره در مورد مدارات Push-Pull و MOS-FET كه در گران فيمتهاي ياماها و دنون هست ( اتفاقا با قدرت وات خروجي هاي پايين !!! ) 4) صدايي كه از دالي زنسور ٧ با آمپ Musical Fidelity Encore 225 با قيمت بيش از ٢٠ ميليون شنيدم تازه با كابل خيلي ارزون بي نظير بوده، در مسافرتم به تهران مهمترين كامپوننت يك محصول رو آمپلي فاير ديدم، زيرا يك آمپ گرون به نظرم ميتونه از يك بلندگوي ارزون صداي هاي اند توليد كنه، حتي صداي اسكالا با گريفون هم تجربه كردم !!! سري يوتوپيا از اين كه ميشد فيوزهاي توييتر ( مقدار صداي توييتر ) كم و زياد كرد جالب بود]]></description>
			<dc:creator>وحيدو</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 12:07:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10643</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Reza-D گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10642</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین صدای بیس یه خصوصیتی داره که بیشتر تمایل به کف زمین داره. برای همین اگه روی زمین دراز بکشیم صدای بیس بیشتری میشنویم اما در حالت نشسته بیس به میزان زیادی کم میشه (تجربهء من این بوده) راه حل این مشکل چیه؟ چکار باید بکنیم که بیس در همه جهات بطور یک نواخت جریان پیدا کنه؟]]></description>
			<dc:creator>Reza-D</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 11:38:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10642</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10641</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیزم مستر کلاس است، در این دورها با ستاپ، آکوستیک، رسیدن به فرکانس های رفرنس در صدا و آشنایی با محصولات این کمپانی گراند رفرنس آشنا میشیم :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 04:47:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10641</guid>
		</item>
		<item>
			<title>چاوشی گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10640</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین در کنفرانس جهانی GENELEC شرکت میکنن :-) https://twitter.com/behrangbarzin/status/924325934576128000?s=03]]></description>
			<dc:creator>چاوشی</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 29 Oct 2017 03:57:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10640</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10639</link>
			<description><![CDATA[ سلام من از این کابل استفاده می کنم http://www.audioquest.com/flat-rock/k2 بستگی به کابل و بلندگوهای شما داره! استاد براي كانال هاي بك هم از همين كابل استفاده كردين ؟ اخه كابل خيلي بلند نياز ميشه! يا اين فقط براي كانال هاي اصليتون هست؟ من كابلم بلك پلاتينيوم مونستر هست و اسپيكرهام مونيتور اديو گلد، حالا نميدونم كابل بدون سرفيش به امپ و اسپيكرها وصل كنم يا با بنانا نه عزیز این کابل بسیار گرون قیمت تر از چیزی که فکرشو کنی! و اصلا متری فروخته نمیشه. من فقط برای کانال اصلی و مرکز از این نوع کابل استفاده می کنم، برای کانال مرکز به صورت مشترک با آقا فرهاد یک جفت خریدیم و هر سیم برای کانال مرکز سیستم هامون مورد استفاده قرار دادیم. بررای ساراند ها اصلی از یک نوع کابل مخصوص صدای ساراند بسیار مرغوب استفاده کردم و برای کانال های سقفی از یک برند معمولی آلمانی استفاده کردم و برام مهم بود کابل روکش دوبل داشته باشه. کانکتورهای بانانا با کیفیت و قیمت مناسب در بازار موجوده، فروشنده های صدای های فای دارن بخرید خودتون نصب کنید. فقط دقت کنید کابل مانستر برای کانال ساراند نباشه، به دلایلی نمیشه این کابل به کانال اصلی وصل کرد. به صدا استرس میدن.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 28 Oct 2017 21:47:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10639</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10638</link>
			<description><![CDATA[ سلام من از این کابل استفاده می کنم http://www.audioquest.com/flat-rock/k2 بستگی به کابل و بلندگوهای شما داره! استاد براي كانال هاي بك هم از همين كابل استفاده كردين ؟ اخه كابل خيلي بلند نياز ميشه! يا اين فقط براي كانال هاي اصليتون هست؟ من كابلم بلك پلاتينيوم مونستر هست و اسپيكرهام مونيتور اديو گلد، حالا نميدونم كابل بدون سرفيش به امپ و اسپيكرها وصل كنم يا با بنانا]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 28 Oct 2017 17:35:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10638</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10637</link>
			<description><![CDATA[ سلام من از این کابل استفاده می کنم http://www.audioquest.com/flat-rock/k2 بستگی به کابل و بلندگوهای شما داره!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 28 Oct 2017 16:59:54 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10637</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eimin گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10636</link>
			<description><![CDATA[سلام استاد شما كابل هاي اسپيكر پشت آمپ با بنانانا يا spade وصل كردين يا اصلا بدون سرفيش؟ توصيه شما چي هست ؟]]></description>
			<dc:creator>Eimin</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 28 Oct 2017 16:49:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10636</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهریاری گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10635</link>
			<description><![CDATA[ صدای سازهای کوبه ای خوب اجرا میکنه برای سبک جاز خیلی خوبه]]></description>
			<dc:creator>شهریاری</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 28 Oct 2017 06:02:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10635</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جباری گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10632</link>
			<description><![CDATA[بلندگوی Gamut برند خوبیه و صداش موزیکال هست؟]]></description>
			<dc:creator>جباری</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Oct 2017 16:43:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10632</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10630</link>
			<description><![CDATA[ سلام عزیزم من نمی تونم در قالب نظر شمارو در این زمینه روشن کنم که چرا باید آمپلی فایر ساب ووفر همراه یا داحل کابینت نصب بشه. دلایلی مثل کلاس تقویت کننده, منبع تغذیه, تداخل فرکانسی و دلایل دیگه ی هست که باید آمپلی فایر همراه یا داخل ساب ووفر باشه. ضمن این که ساب ووفر به تنهایی یک کامپوننت کاملا مستقل و جدا از بلندگوهای عادی است. سلام..شما می گید ساب ووفر یک قطعه مستقل است من دقیقا همین منظورم که چرا امپلی فایر را طوری می سازند باید ساب ووفری که نصب می کنی به امپ باید اکتیو باشد وپسیو جواب نمی دهد...مثلا من از صدایی ساب ووفری خیلی خوش می اید اکتیو این ساب ووفر توی بازار نیست پس من محدویت دارم برای انتخاب ساب ووفر.... پس هیچ راهی ندارد ساب ووفر پسیو به امپ نصب کرد اصلا نگرفتی من بهت چی گفتم، چرا وقتی میشه بخش پاور ساب ووفر مستقل ساخت بزارنش داخل آمپلی فایر! هر ساب ووفری نیاز به یک نوع تقویت کننده با قدرت و کراس اورهای مختلف دارد. میتونی ساب سینمای شخصی بخری که بزرگتر از ساب سینمای خانگی هستن و آمپلی فایر جدا دارن.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Oct 2017 05:09:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10630</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مرتضی گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10629</link>
			<description><![CDATA[ سلام عزیزم من نمی تونم در قالب نظر شمارو در این زمینه روشن کنم که چرا باید آمپلی فایر ساب ووفر همراه یا داحل کابینت نصب بشه. دلایلی مثل کلاس تقویت کننده, منبع تغذیه, تداخل فرکانسی و دلایل دیگه ی هست که باید آمپلی فایر همراه یا داخل ساب ووفر باشه. ضمن این که ساب ووفر به تنهایی یک کامپوننت کاملا مستقل و جدا از بلندگوهای عادی است. سلام..شما می گید ساب ووفر یک قطعه مستقل است من دقیقا همین منظورم که چرا امپلی فایر را طوری می سازند باید ساب ووفری که نصب می کنی به امپ باید اکتیو باشد وپسیو جواب نمی دهد...مثلا من از صدایی ساب ووفری خیلی خوش می اید اکتیو این ساب ووفر توی بازار نیست پس من محدویت دارم برای انتخاب ساب ووفر.... پس هیچ راهی ندارد ساب ووفر پسیو به امپ نصب کرد]]></description>
			<dc:creator>مرتضی</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Oct 2017 04:54:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10629</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آراد گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10628</link>
			<description><![CDATA[ این فیلم با بهرنگ جان در IMAX دبی دیدیم. واقعا فیلم جنگی متفاوتی بود.]]></description>
			<dc:creator>آراد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Oct 2017 03:03:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10628</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پیام گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10627</link>
			<description><![CDATA[ این خبر آوین آوا منتشر کرد و خیلی هم زود برداشت.]]></description>
			<dc:creator>پیام</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Oct 2017 00:00:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10627</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10626</link>
			<description><![CDATA[نسخه بلوری فیلم Dunkirk در تاریخ ۱۹ دسامبر امسال (۲۸ آذر) منتشر می شود :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Oct 2017 22:08:44 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10626</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10625</link>
			<description><![CDATA[ سلام عزیزم من نمی تونم در قالب نظر شمارو در این زمینه روشن کنم که چرا باید آمپلی فایر ساب ووفر همراه یا داحل کابینت نصب بشه. دلایلی مثل کلاس تقویت کننده, منبع تغذیه, تداخل فرکانسی و دلایل دیگه ی هست که باید آمپلی فایر همراه یا داخل ساب ووفر باشه. ضمن این که ساب ووفر به تنهایی یک کامپوننت کاملا مستقل و جدا از بلندگوهای عادی است.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Oct 2017 21:57:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10625</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مرتضی گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10624</link>
			<description><![CDATA[سلام..اقای برزین .خدا قوت.ببخشید این سوال را این جا مطرح می کنم...چرا امپلی های سینمایی حتما باید ساب ووفر اکتیو به این امپها نصب کرد به نظر شما این نقصیه نیست.راهی ندارد ساب ووفر غیر اکتیو نصب کرد.الان رسیور من پایونر vsx923 است...خیلی ممنونم..]]></description>
			<dc:creator>مرتضی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Oct 2017 07:48:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10624</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهاب گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10623</link>
			<description><![CDATA[ باز نشده!]]></description>
			<dc:creator>شهاب</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 25 Oct 2017 17:33:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10623</guid>
		</item>
		<item>
			<title>امیر گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10622</link>
			<description><![CDATA[دوستان سرویس Spotify روی آمپ های سینمایی باز شده یا فقط یک شایعه ست؟]]></description>
			<dc:creator>امیر</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 25 Oct 2017 17:09:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10622</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10621</link>
			<description><![CDATA[ شما ضعف صدارو تشخیص دادین, و این قدم اول در درست شنیدن صداست :) در این سیستم بنظر من مشکل آمپلی فایر بوده, این مدل دنن برای بلندگوهای ماهواره ای و فضاهای کوچیک میتونه مناسب باشه. ضعف در فرکانس های پایین در دنن های ارزون قیمت از شاخص های منفی دنن است. در این موارد من تنظیمات آمپلی فایر و کات های فرکانسی خود ساب ووفرهارو چک می کنم. با شنیدن و تجربه ی جنس صدای برندهای مختلف و تفاوت بین اروزن قیمت ها, میانه قیمت ها و مدل های پرچم دار تفاوت هارو کم کم تشخیص میدین, فرمول خاصی نداره که من بتونم به شما بگم و شما در این زمینه متخصص بشید, نیاز به کمی سواد موسیقی, و تجربه ی بی اندازه در شنیدن سیستم های مختلف هست :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 24 Oct 2017 15:45:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10621</guid>
		</item>
		<item>
			<title>نوید گفته ها</title>
			<link>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10620</link>
			<description><![CDATA[ چقدر راحت به خودمون اجازه می‌دیم به دیگران توهین کنیم. دوست عزیز اصلاً معنی سخیف رو می‌دونید؟ آخه علاقه به صدا و تصویر چه ربطی به زندگی داره؟! شاید کسی به صدا و تصویر به شکلی که ما می‌پسندیم علاقه نداشته باشه. باید بگیم زندگیش سخیفه؟! ضمناً هستند کسانی که علاقمند و مطلع هستن ولی وضعیت مالی خوبی ندارن که تجهیزاتش رو بخرن و اگر داشتن الان مربی من و شما بودن یادمون باشه به همون اندازه که بعضی افراد نسبت به ما کم سواد هستن ما هم نسبت به افرادی مثل جناب برزین و در لِوِل بالاتر در مقابل کسایی مثل گرِگ پی راسل کم سواد حساب می‌شیم. اما بعید می‌دونم اونها به ماها بگن سخیف چون درخت هر چی پربارتر باشه افتاده تر میشه منظور من آدم های هستن که با لب تاپ و ماهواره حال میکنن و ادعای صدا و تصویرم دارن!]]></description>
			<dc:creator>نوید</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 24 Oct 2017 15:26:21 +0000</pubDate>
			<guid>https://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-40-08/575-oppo-udp-203#comment-10620</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
