<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Stream Movies vs CINEMA</title>
		<description>بحث و نظرات در مطلب Stream Movies vs CINEMA</description>
		<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema</link>
		<lastBuildDate>Tue, 21 Apr 2026 10:26:59 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://htcenter.ir/index.php/component/jcomments/feed/com_content/732" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Mohamad گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-18024</link>
			<description><![CDATA[سلام....نتفلکس را ما عضو شدیم و من مسؤل پرداخت ماهانه شدم و ۴ تا تا از دوستان هم استفاده می‌کنند.. البته مه ۲۲ دلار در ماه پرداخت می کنیم..و من متوجه شدم حتی تا ۲۰ نفر هم می تونند استفاده کنند از یک اشتراک... الان حدود ۱۴ نفر استفاده می کنیم و ماهانه یه چیز هم برای من می مونه????]]></description>
			<dc:creator>Mohamad</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 Jun 2022 23:02:47 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-18024</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16829</link>
			<description><![CDATA[ سلام مگه من فروشنده ام که بگی انقدر پول دارم چی برام داری! خودت مدل های که میتونی بخری لیست کن، من بررسی کنم بگم متناسب با کاربری شما کدوم بهتره.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 11 Aug 2021 13:17:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16829</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهراد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16828</link>
			<description><![CDATA[سلام. آقای برزین با بودجه بین 30 الی 50 میلیون تومن چه تلویزیونی پیشنهاد می کنید؟ ترجیحا بالای 65 میخوام بگیرم]]></description>
			<dc:creator>مهراد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 11 Aug 2021 13:13:32 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16828</guid>
		</item>
		<item>
			<title>طاها گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16827</link>
			<description><![CDATA[این سایت نیاز به نویسنده های بیشتری با سواد و تجربه ی خانوم یوسفی دارد.]]></description>
			<dc:creator>طاها</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 11 Aug 2021 09:49:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16827</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سعید گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16826</link>
			<description><![CDATA[سلام خانوم یوسفی مطالب مربوط به باورهای اشتباه در مورد سیستم های صوتی خیلی می تواند به مخاطب علاقمند تازه کار کمک کند.]]></description>
			<dc:creator>سعید</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 11 Aug 2021 02:23:47 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16826</guid>
		</item>
		<item>
			<title>خرمی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16825</link>
			<description><![CDATA[ این بلندگو از نظر من محدودیت های زیادی دارد. و خرید چنين بلندگوهایی به هیچ وجه منطقی نیست مگر برای شو آف دادن! این بلندگو علاوه بر اینکه بسیار گران است و صدایی که به شما ارائه می‌دهد شاید بسیار خوب اما رنج موسیقی های خاصی را شامل می‌شود، و هزینه کامپوننت هایی هم که باید همراه بلند گو باشند سرسام‌آور و گران است. علاوه بر این حمل و نقل بسیار مشکل، پلیسمنت سخت و فضای بسیار بزرگی که نیاز دارد و... به نظر من موزیک گوش کردن و لذت بردن نیاز به این همه هزینه و سختی ندارد. نظرتون برام بسیار محترم و مورد تایید بود. بی دلیل نیست مخاطب دارید. موفق باشید]]></description>
			<dc:creator>خرمی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 22:52:48 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16825</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علی رضا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16824</link>
			<description><![CDATA[ چقدر قدیمی؟؟ سیستم های صوتی سال های ۸۰ میلادی به بعد]]></description>
			<dc:creator>علی رضا</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 22:51:15 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16824</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16823</link>
			<description><![CDATA[ این بلندگو از نظر من محدودیت های زیادی دارد. و خرید چنين بلندگوهایی به هیچ وجه منطقی نیست مگر برای شو آف دادن! این بلندگو علاوه بر اینکه بسیار گران است و صدایی که به شما ارائه می‌دهد شاید بسیار خوب اما رنج موسیقی های خاصی را شامل می‌شود، و هزینه کامپوننت هایی هم که باید همراه بلند گو باشند سرسام‌آور و گران است. علاوه بر این حمل و نقل بسیار مشکل، پلیسمنت سخت و فضای بسیار بزرگی که نیاز دارد و... به نظر من موزیک گوش کردن و لذت بردن نیاز به این همه هزینه و سختی ندارد.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 16:39:50 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16823</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16822</link>
			<description><![CDATA[ چقدر قدیمی؟؟]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 15:48:50 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16822</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16821</link>
			<description><![CDATA[ ‌ نظر من آکوفیض قدیمی ولی کاملا سالم است. سپاس از نظرتون ببخشید زیاد سوال میکنم اگر دستگاه مرنتز از نظر امکانات پخش فرمت های صوتی بیشتر نسبا به آکوفیض برتری داشته باشد هم باز شما آکوفیض پیشنهاد میکتید؟ بازم عذر میخوام ببینید این قضیه دیگه کاملا سلیقه ای هست. اجازه بدهید با یک مثال برای شما مقایسه کنم. مثل مقایسه دو تا ماشین بنز و تویوتا هست. شما بنز کاملا سالم ولی دو مدل قدیمی تر را انتخاب می‌کنید یا تویوتا آخرین مدل با آپشن های خاص خودش؟! آکو فیض یک برند خیلی قدیمی و خیلی حرفه‌ای و کار درست ژاپنی هست ولی مرنتز در عین حال که برند خوبی هست به تجاری سازی و فروش بیشتر هم نگاهی دارد و دقیقا تفاوتشان مثل مثالی هست که برای شما زدم. دیگه این بستگی به سلیقه و پارامتر های شما برای انتخاب سیستم صوتی دارد.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 15:48:15 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16821</guid>
		</item>
		<item>
			<title>تیرداد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16820</link>
			<description><![CDATA[مطلب خوبی نوشتین بنظرم در آینده اتفاق خواهد افتاد.]]></description>
			<dc:creator>تیرداد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 02:26:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16820</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرتین گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16819</link>
			<description><![CDATA[سلام بر دختر صدا و تصویر اگر وقت داشتین در مورد انتخاب ساب ووفر برای سیستم سینمایی مطلب بنویسید.]]></description>
			<dc:creator>آرتین</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 02:23:07 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16819</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علی رضا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16818</link>
			<description><![CDATA[سلام خانوم دکتر شما در زمینه ی سیستم های صوتی قدیمی هم تجربه دارید؟]]></description>
			<dc:creator>علی رضا</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 02:19:50 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16818</guid>
		</item>
		<item>
			<title>خرمی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16817</link>
			<description><![CDATA[سلام خدمت خانوم دکتر یوسفی برام جالبه تجربه شمارو در مورد بلندگوی هورن Living Voice بدانم؟]]></description>
			<dc:creator>خرمی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 02:18:12 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16817</guid>
		</item>
		<item>
			<title>میلاد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16816</link>
			<description><![CDATA[ ‌ نظر من آکوفیض قدیمی ولی کاملا سالم است. سپاس از نظرتون ببخشید زیاد سوال میکنم اگر دستگاه مرنتز از نظر امکانات پخش فرمت های صوتی بیشتر نسبا به آکوفیض برتری داشته باشد هم باز شما آکوفیض پیشنهاد میکتید؟ بازم عذر میخوام]]></description>
			<dc:creator>میلاد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 10 Aug 2021 02:14:33 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16816</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16815</link>
			<description><![CDATA[ سلام خاطرم نیست همچنین حرفی زده باشم! لینک بدید ببینم کجا گفتم فوکال دیگه قبول ندارم! خدمت شم: http://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-42-04/731-d3#comments صفحه دوم کامنتا گفتین: "سلام الان دیگه اصلا روی فوکال حس خوبی ندارم. بد نیست، اما من دیگه نمی پسندم." ممنون میشم بیشتر توضیح بدین سلام حس خوبی به یک برند نداشتن و یا صدای بلندگوهاش از سلیقه من خارج شده است. چه ربطی به قبول داشتن یا مورد تایید من بودن داره!؟]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 09 Aug 2021 16:29:01 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16815</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16814</link>
			<description><![CDATA[ ‌ نظر من آکوفیض قدیمی ولی کاملا سالم است.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Mon, 09 Aug 2021 15:32:02 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16814</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمدرضا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16813</link>
			<description><![CDATA[ سلام خاطرم نیست همچنین حرفی زده باشم! لینک بدید ببینم کجا گفتم فوکال دیگه قبول ندارم! خدمت شم: http://htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-42-04/731-d3#comments صفحه دوم کامنتا گفتین: "سلام الان دیگه اصلا روی فوکال حس خوبی ندارم. بد نیست، اما من دیگه نمی پسندم." ممنون میشم بیشتر توضیح بدین]]></description>
			<dc:creator>محمدرضا</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 09 Aug 2021 15:15:37 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16813</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16812</link>
			<description><![CDATA[ سلام بخش تولیدات سیستم های صوتی اتومبیل جی وی سی توسط کنوود خریداری شده است. جی وی سی بعد از واگذاری این بخش از کارخانه هاش به کنوود با تکنولوژی و در خط تولید کنوود دستگاه های صوتی مربوط به اتومبیل طراحی و تولید می کند. با همام نام تجاری JVC تولیدات دیگه جی وی سی هیچ ربطی به دیگر برندها نداره.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 09 Aug 2021 13:33:44 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16812</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کامران گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16811</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین ببخشید جای خواندم کمپانی JVC توسط کمپانی کنوود خریداری شده است! میخواستم بدانم مگه کنوود در ساخت ویدئو پروژکتورها تجربه ای داره؟ فکر نمی کنم اصلا تولیدی در این زمینه داشته باشد. میشه توضیح بفرمایید؟]]></description>
			<dc:creator>کامران</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 09 Aug 2021 13:27:39 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16811</guid>
		</item>
		<item>
			<title>میلاد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16810</link>
			<description><![CDATA[سلام سی دی آکوفیض یکم قدیمی ولی کاملا سالم بخرم یا مرنتز نسل جدید و آکبند؟]]></description>
			<dc:creator>میلاد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 09 Aug 2021 02:31:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16810</guid>
		</item>
		<item>
			<title>هاتف گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16809</link>
			<description><![CDATA[ شما می توانید برای استریم موزیک با استفاده از اودیو کامپیوتر از نرم افزارهای اسپاتیفای و تایدل بهره ببرید. ولی استفاده از کامپیوتر به عنوان سورس صدا آن نتیجه مناسب و دلخواه را به کاربر نمی دهد. هنوز بهترین و دقیق ترین سورس صدا در زمینه دیجیتال سی دی پلیرها هستند. پس نظر شما این که برای استریم از کامپیوتر استفاده کنیم و برای بهترین تجربه صوتی از سی دی؟ بله، دقیقا. سی دی اصل و یک پلیر خوب می تواند یک تجربه صوتی خوب را برای شما فراهم کند. سپاس خانوم دکتر یوسفی]]></description>
			<dc:creator>هاتف</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 09 Aug 2021 02:29:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16809</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16808</link>
			<description><![CDATA[ سلام خاطرم نیست همچنین حرفی زده باشم! لینک بدید ببینم کجا گفتم فوکال دیگه قبول ندارم!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 08 Aug 2021 15:29:00 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16808</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمدرضا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16807</link>
			<description><![CDATA[بهرنگ جان سلام و عرض ادب توی کامنتا دیدم گفتین فوکال دیگه از نظرتون مورد تایید نیست و دیگه قبولش ندارین، ممنون میشم راجب این موضوع یکم بیشتر توضیح بدین که چه چیزی باعث این تغییر از نظرتون شده؟! اینو از اون جهت گفتم که هنوزم لاین های های اند و بلندگوهای رده بالایی داره میزنه و حتی میان رده هایی مثل سری آریا و کانتاش خوبن]]></description>
			<dc:creator>محمدرضا</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 08 Aug 2021 14:47:28 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16807</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16806</link>
			<description><![CDATA[ شما می توانید برای استریم موزیک با استفاده از اودیو کامپیوتر از نرم افزارهای اسپاتیفای و تایدل بهره ببرید. ولی استفاده از کامپیوتر به عنوان سورس صدا آن نتیجه مناسب و دلخواه را به کاربر نمی دهد. هنوز بهترین و دقیق ترین سورس صدا در زمینه دیجیتال سی دی پلیرها هستند. پس نظر شما این که برای استریم از کامپیوتر استفاده کنیم و برای بهترین تجربه صوتی از سی دی؟ بله، دقیقا. سی دی اصل و یک پلیر خوب می تواند یک تجربه صوتی خوب را برای شما فراهم کند.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Sun, 08 Aug 2021 14:22:01 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16806</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16805</link>
			<description><![CDATA[ تا حدودی با شما موافقم. اکثر موزیک هایی که با فرمت SACD منتشر می شوند به دلیل حجم بیش‌از حد جزئیات صدا که به شنوده ارائه می‌شود آن حالت موزیکال و احساسی را از موزیک می گیرد و ذهن شنونده بیشتر به دنبال جزئیات موزیک می رود تا کلیت یک موزیک. البته خب این فرمت به علت داشتن جزئیات، شفافیت و وضوح بالا در صدا طرفداران خودش را دارد اما بیشتر برای تست صدا و دمو استفاده می شود.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Sun, 08 Aug 2021 14:18:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16805</guid>
		</item>
		<item>
			<title>چاوشی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16804</link>
			<description><![CDATA[من تجربه خیلی بهتر با سرویس تایدل دارم. اسپادیفی خیلی عام پسند هست. خانوم دکتر یوسفی میشه یک بررسی بین این دو سرویس در سایت قرار بدید؟]]></description>
			<dc:creator>چاوشی</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 08 Aug 2021 02:39:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16804</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پورسعید گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16803</link>
			<description><![CDATA[با تجربه من SACD حس موزیکال کمتری از سی دی های استاندارد دارد. نظر خانوم یوسفی در مورد این موضوع چیه؟]]></description>
			<dc:creator>پورسعید</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 08 Aug 2021 02:37:06 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16803</guid>
		</item>
		<item>
			<title>هاتف گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16802</link>
			<description><![CDATA[ شما می توانید برای استریم موزیک با استفاده از اودیو کامپیوتر از نرم افزارهای اسپاتیفای و تایدل بهره ببرید. ولی استفاده از کامپیوتر به عنوان سورس صدا آن نتیجه مناسب و دلخواه را به کاربر نمی دهد. هنوز بهترین و دقیق ترین سورس صدا در زمینه دیجیتال سی دی پلیرها هستند. پس نظر شما این که برای استریم از کامپیوتر استفاده کنیم و برای بهترین تجربه صوتی از سی دی؟]]></description>
			<dc:creator>هاتف</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 08 Aug 2021 02:34:39 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16802</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جانيار گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16801</link>
			<description><![CDATA[ شما می توانید برای استریم موزیک با استفاده از اودیو کامپیوتر از نرم افزارهای اسپاتیفای و تایدل بهره ببرید. ولی استفاده از کامپیوتر به عنوان سورس صدا آن نتیجه مناسب و دلخواه را به کاربر نمی دهد. هنوز بهترین و دقیق ترین سورس صدا در زمینه دیجیتال سی دی پلیرها هستند. با خانوم یوسفی موافقم من خیلی برای مک بوک و کلا اودیو کامپیوتر وقت گذاشتم اما به نتیجه دلخواه نرسیدم.]]></description>
			<dc:creator>جانيار</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 08 Aug 2021 02:33:13 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16801</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16800</link>
			<description><![CDATA[ شما می توانید برای استریم موزیک با استفاده از اودیو کامپیوتر از نرم افزارهای اسپاتیفای و تایدل بهره ببرید. ولی استفاده از کامپیوتر به عنوان سورس صدا آن نتیجه مناسب و دلخواه را به کاربر نمی دهد. هنوز بهترین و دقیق ترین سورس صدا در زمینه دیجیتال سی دی پلیرها هستند.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 23:29:18 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16800</guid>
		</item>
		<item>
			<title>هاتف گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16799</link>
			<description><![CDATA[سلام خانوم یوسفی شما تجربه ای در مورد اودیو کامپیوتر دارید؟]]></description>
			<dc:creator>هاتف</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 20:35:44 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16799</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسن گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16798</link>
			<description><![CDATA[ فرض کنیم شما متوجه شدید که من در زندگی واقعی چه کسی هستم! چه فرقی به حال مخاطبین سایت دارد؟ چه چیزی به علم صدا و تصویر مخاطب سایت اضافه می شود؟! شما مطالب را مطالعه کنید، اگر سوالی دارید بپرسید، خیلی توجه نکنید که نویسنده چه کسی است! به درستی و کاربردی بودن مطالب توجه کنید، آنچه مربوط به مخاطب یک سایت هست همین موارد است.... البته منظور من تنها با شما نیست، چون این موضوع خیلی از طرف مخاطبین مطرح شده من در پاسخ به کامنت شما یک پاسخ کلی به همه کسانی که این موضوع را مطرح کرده بودند دادم. فراموش نکنید این ما هستیم که القاب آنچنانی و مورد توجه به شما دادیم. پس حق داریم سوال بپرسیم و پاسخ بگیریم. شما این القاب آنچنانی و مورد توجه را دقیقا به چه شخصی دادید؟؟ اگر این القاب را به خانم یوسفی نمی دادید چه اتفاقی می افتاد؟! مخاطب محترم من برای داشتن القاب نمی نویسم که حالا بخواهم به خاطر آن پاسخگو باشم. طرز صحبت کردن شما صحیح نیست. کامنت های یک عده ‌‌واقعا رقت انگیزه . نمی‌دونم چطور تایید میشه]]></description>
			<dc:creator>حسن</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 15:36:39 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16798</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16797</link>
			<description><![CDATA[ فرض کنیم شما متوجه شدید که من در زندگی واقعی چه کسی هستم! چه فرقی به حال مخاطبین سایت دارد؟ چه چیزی به علم صدا و تصویر مخاطب سایت اضافه می شود؟! شما مطالب را مطالعه کنید، اگر سوالی دارید بپرسید، خیلی توجه نکنید که نویسنده چه کسی است! به درستی و کاربردی بودن مطالب توجه کنید، آنچه مربوط به مخاطب یک سایت هست همین موارد است.... البته منظور من تنها با شما نیست، چون این موضوع خیلی از طرف مخاطبین مطرح شده من در پاسخ به کامنت شما یک پاسخ کلی به همه کسانی که این موضوع را مطرح کرده بودند دادم. فراموش نکنید این ما هستیم که القاب آنچنانی و مورد توجه به شما دادیم. پس حق داریم سوال بپرسیم و پاسخ بگیریم. شما این القاب آنچنانی و مورد توجه را دقیقا به چه شخصی دادید؟؟ اگر این القاب را به خانم یوسفی نمی دادید چه اتفاقی می افتاد؟! مخاطب محترم من برای داشتن القاب نمی نویسم که حالا بخواهم به خاطر آن پاسخگو باشم. طرز صحبت کردن شما صحیح نیست.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 14:23:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16797</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16796</link>
			<description><![CDATA[ وارفیدل کمپانی کوچک با لاین های محدود است. برند بدی نیست اما در طراحی های جدید یک مقدار تنبل است. در کل برند خوبی است.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 14:07:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16796</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16795</link>
			<description><![CDATA[ سلام کارای خیلی شاخص تری در زمیته ی صدا و تصویر منتشر شده، که من تنبلی کردم و ازشون ننوشتم :( . . . . قسمت آخر ترمیناتور براتون نوشتم!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 13:49:38 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16795</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحید گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16794</link>
			<description><![CDATA[درود بر استاد برزین الان 5 سال است که دنباله ای از سری فیلمهایی از Underworld، Resident Evil, Terminator و Transformers چیزی نیومده تا یکبار دیگه بیشتر تحلیلهای قشنگتون از صدا و تصویر فیلمها ببینیم. خدا بخیر بگذرونه تا از این دست فیلمها بیشتر ببینیم، با این جهش کرونا، سالن‌های سینما بسیار زیاد نسبت به قدیم دستخوش تاخیر میشه]]></description>
			<dc:creator>وحید</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 05:36:48 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16794</guid>
		</item>
		<item>
			<title>دشتی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16793</link>
			<description><![CDATA[خانوم یوسفی برند انگلیسی وارفیدل مورد تلیید شما هست؟ برای سیستم استریو قصد خرید دارم.]]></description>
			<dc:creator>دشتی</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 02:50:32 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16793</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ستار گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16792</link>
			<description><![CDATA[ فرض کنیم شما متوجه شدید که من در زندگی واقعی چه کسی هستم! چه فرقی به حال مخاطبین سایت دارد؟ چه چیزی به علم صدا و تصویر مخاطب سایت اضافه می شود؟! شما مطالب را مطالعه کنید، اگر سوالی دارید بپرسید، خیلی توجه نکنید که نویسنده چه کسی است! به درستی و کاربردی بودن مطالب توجه کنید، آنچه مربوط به مخاطب یک سایت هست همین موارد است.... البته منظور من تنها با شما نیست، چون این موضوع خیلی از طرف مخاطبین مطرح شده من در پاسخ به کامنت شما یک پاسخ کلی به همه کسانی که این موضوع را مطرح کرده بودند دادم. فراموش نکنید این ما هستیم که القاب آنچنانی و مورد توجه به شما دادیم. پس حق داریم سوال بپرسیم و پاسخ بگیریم. دوست عزیز شما شاید القاب آنچنانی به دوستان بدید. اما این خودشون هستن که تلاش کردن و علم و تجربه این کار کسب کردن. زندگی شخصیشونم به من و شما ربطی نداره.]]></description>
			<dc:creator>ستار</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 02:48:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16792</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پارسا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16791</link>
			<description><![CDATA[ بله ، کابل بسیار خوبی است. برند خود آمازون است که به کمپانی های معتبر سفارش ساخت می دهد و با قیمت های بسیار منطقی می توانید تهیه و استفاده کنید. سپاسگزارم از راهنمای و توضیحات کاملتون. کارتون خیلی دقیق و مورد احترام است.]]></description>
			<dc:creator>پارسا</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 02:46:19 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16791</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهاب گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16790</link>
			<description><![CDATA[ فرض کنیم شما متوجه شدید که من در زندگی واقعی چه کسی هستم! چه فرقی به حال مخاطبین سایت دارد؟ چه چیزی به علم صدا و تصویر مخاطب سایت اضافه می شود؟! شما مطالب را مطالعه کنید، اگر سوالی دارید بپرسید، خیلی توجه نکنید که نویسنده چه کسی است! به درستی و کاربردی بودن مطالب توجه کنید، آنچه مربوط به مخاطب یک سایت هست همین موارد است.... البته منظور من تنها با شما نیست، چون این موضوع خیلی از طرف مخاطبین مطرح شده من در پاسخ به کامنت شما یک پاسخ کلی به همه کسانی که این موضوع را مطرح کرده بودند دادم. فراموش نکنید این ما هستیم که القاب آنچنانی و مورد توجه به شما دادیم. پس حق داریم سوال بپرسیم و پاسخ بگیریم.]]></description>
			<dc:creator>شهاب</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 Aug 2021 02:43:45 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16790</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جانيار گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16789</link>
			<description><![CDATA[اطلاعات به روز و کاملی از مباحثی که در موردشون صحبت میکنید دارید.]]></description>
			<dc:creator>جانيار</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Aug 2021 22:56:16 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16789</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16788</link>
			<description><![CDATA[ باید دید از نظر شما اصلا تعریف بهترین و بدترین چيست. مثلا از نظر من ساند بار سنهایزر علی رغم طراحی و ساختی که دارد به این دلیل که کفیت اش با هزینه ای که از شما دریافت می‌کند اصلا مطابقت ندارد و بسیار پایین تر است جزء بدترین ها محسوب می شود، در صورتی که از نظر خیلی ها جزء بهترین ها محسوب می شود. ممکن است یک محصول ارزان قیمت باشد ولی با توجه به کیفیت ساخت و کار و کیفیتی که به شما ارائه می دهد جزء محصولات خوب به شمار بیاید. در کل به نظرم این شکل برچسب زدن روی محصولات کار درستی نیست، به این خاطر که پارامترهای مختلفی در بد یا خوب بودن يک محصول دخیل هستند. و هر فردی برای تهیه یک محصول پارامترهای خاص خودش را در نظر دارد. خیلی ببخشید خانوم یوسفی اما بنظرم شما خیلی راحت روی برندها برچسب خوب و بد میزنید! اتفاقا که خانوم دکتر بسیار منطقی در مورد برندها و محصولات نظر میدن.]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Aug 2021 20:34:07 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16788</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16787</link>
			<description><![CDATA[ فرض کنیم شما متوجه شدید که من در زندگی واقعی چه کسی هستم! چه فرقی به حال مخاطبین سایت دارد؟ چه چیزی به علم صدا و تصویر مخاطب سایت اضافه می شود؟! شما مطالب را مطالعه کنید، اگر سوالی دارید بپرسید، خیلی توجه نکنید که نویسنده چه کسی است! به درستی و کاربردی بودن مطالب توجه کنید، آنچه مربوط به مخاطب یک سایت هست همین موارد است.... البته منظور من تنها با شما نیست، چون این موضوع خیلی از طرف مخاطبین مطرح شده من در پاسخ به کامنت شما یک پاسخ کلی به همه کسانی که این موضوع را مطرح کرده بودند دادم.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Aug 2021 14:37:48 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16787</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16786</link>
			<description><![CDATA[ بله ، کابل بسیار خوبی است. برند خود آمازون است که به کمپانی های معتبر سفارش ساخت می دهد و با قیمت های بسیار منطقی می توانید تهیه و استفاده کنید.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Aug 2021 14:27:31 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16786</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16785</link>
			<description><![CDATA[ باید دید از نظر شما اصلا تعریف بهترین و بدترین چيست. مثلا از نظر من ساند بار سنهایزر علی رغم طراحی و ساختی که دارد به این دلیل که کفیت اش با هزینه ای که از شما دریافت می‌کند اصلا مطابقت ندارد و بسیار پایین تر است جزء بدترین ها محسوب می شود، در صورتی که از نظر خیلی ها جزء بهترین ها محسوب می شود. ممکن است یک محصول ارزان قیمت باشد ولی با توجه به کیفیت ساخت و کار و کیفیتی که به شما ارائه می دهد جزء محصولات خوب به شمار بیاید. در کل به نظرم این شکل برچسب زدن روی محصولات کار درستی نیست، به این خاطر که پارامترهای مختلفی در بد یا خوب بودن يک محصول دخیل هستند. و هر فردی برای تهیه یک محصول پارامترهای خاص خودش را در نظر دارد. خیلی ببخشید خانوم یوسفی اما بنظرم شما خیلی راحت روی برندها برچسب خوب و بد میزنید! بله، البته که من نظرم رو راحت و صریح اعلام می کنم ولی تأکید می کنم که این صرفا نظر من هست و ممکن است خیلی ها با نظر من مخالف باشند! اگر دقت کنید در پاسخ به شما هم همین طور صحبت کردم. شما گفتید راجع به بدترین و بی ارزش ترین محصولات صدا و تصویر مطلب نوشته شود. من همان ابتدای پاسخم از شما پرسیدم که اصلا تعریف بهترین و بدترین از نظر شما چه هست؟ و بعد در قالب یک مقایسه نظر خودم را اعلام کردم....]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Aug 2021 03:43:02 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16785</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهاب گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16784</link>
			<description><![CDATA[چقدر جالبه بدونیم دختر صدا و تصویر ایران در زندگی واقعی کیست؟ جالبه دیگه؟ یک خانوم تحصلیل کرده تا این اندازه وارد و علاقمند به صدا و تصویر! فضولی نیست. قبول کنید سابقه نداشته یک خانوم انقدر مسلط و کاربلد در این موضوعات کسی حداقل در ایران دیده باشه!]]></description>
			<dc:creator>شهاب</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Aug 2021 01:23:38 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16784</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پارسا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16783</link>
			<description><![CDATA[سلام خانوم یوسفی کابل HDMI برند آمازون بیسیک مورد تایید شما هست؟]]></description>
			<dc:creator>پارسا</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Aug 2021 01:18:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16783</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کریمی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16782</link>
			<description><![CDATA[ کابل های مس ارزان قیمت در واقع مس نیستند آلومینیوم هستند که با مس روکش شده اند. کابل های گران قیمت یا مس خالص هستند یا نقره. که همان کابل مسی هم درجات خلوص مختلفی دارد. و باید بدانید که کیفیت کابل تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت صدا و تصویر شما دارد. پس میشه گفت در صنعت ساخت کابل نوعی کلاه برداری هم انجام میشه!؟ توضیح شما بسیار جالب و حرفه ای بود مرسی]]></description>
			<dc:creator>کریمی</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Aug 2021 01:17:00 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16782</guid>
		</item>
		<item>
			<title>omid گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16781</link>
			<description><![CDATA[ باید دید از نظر شما اصلا تعریف بهترین و بدترین چيست. مثلا از نظر من ساند بار سنهایزر علی رغم طراحی و ساختی که دارد به این دلیل که کفیت اش با هزینه ای که از شما دریافت می‌کند اصلا مطابقت ندارد و بسیار پایین تر است جزء بدترین ها محسوب می شود، در صورتی که از نظر خیلی ها جزء بهترین ها محسوب می شود. ممکن است یک محصول ارزان قیمت باشد ولی با توجه به کیفیت ساخت و کار و کیفیتی که به شما ارائه می دهد جزء محصولات خوب به شمار بیاید. در کل به نظرم این شکل برچسب زدن روی محصولات کار درستی نیست، به این خاطر که پارامترهای مختلفی در بد یا خوب بودن يک محصول دخیل هستند. و هر فردی برای تهیه یک محصول پارامترهای خاص خودش را در نظر دارد. خیلی ببخشید خانوم یوسفی اما بنظرم شما خیلی راحت روی برندها برچسب خوب و بد میزنید!]]></description>
			<dc:creator>omid</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Aug 2021 01:15:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16781</guid>
		</item>
		<item>
			<title>خسروپناه گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16780</link>
			<description><![CDATA[ اگر نمی خواهید وارد دنیای پیچیده و بی سر و ته های اند بشوید و صرفا می خواهید موزیک گوش دهید و لذت ببرید قطعا این دستگاه یا هر دستگاه دیگری که مورد علاقه و پسند شما باشد برای شما گزینه خوبی است. اما اگر می خواهید وارد دنیای های اند بشوید که کوچکترین تفاوت ها در نظر گرفته می شود و بابت کوچکترین مزیت در یک دستگاه ارقام نجومی جا به جا می شود، خب این دستگاه جایگاهی ندارد و گزینه های متعدد و مختلفی پیش روی شماست. سپاسگزارم برای راهنماییتون متاسفانه جامعه ی های فای ایران فقط آدم گمراه می کنند.]]></description>
			<dc:creator>خسروپناه</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Aug 2021 16:16:27 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16780</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16779</link>
			<description><![CDATA[ باید دید از نظر شما اصلا تعریف بهترین و بدترین چيست. مثلا از نظر من ساند بار سنهایزر علی رغم طراحی و ساختی که دارد به این دلیل که کفیت اش با هزینه ای که از شما دریافت می‌کند اصلا مطابقت ندارد و بسیار پایین تر است جزء بدترین ها محسوب می شود، در صورتی که از نظر خیلی ها جزء بهترین ها محسوب می شود. ممکن است یک محصول ارزان قیمت باشد ولی با توجه به کیفیت ساخت و کار و کیفیتی که به شما ارائه می دهد جزء محصولات خوب به شمار بیاید. در کل به نظرم این شکل برچسب زدن روی محصولات کار درستی نیست، به این خاطر که پارامترهای مختلفی در بد یا خوب بودن يک محصول دخیل هستند. و هر فردی برای تهیه یک محصول پارامترهای خاص خودش را در نظر دارد.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Aug 2021 15:19:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16779</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16778</link>
			<description><![CDATA[ اگر نمی خواهید وارد دنیای پیچیده و بی سر و ته های اند بشوید و صرفا می خواهید موزیک گوش دهید و لذت ببرید قطعا این دستگاه یا هر دستگاه دیگری که مورد علاقه و پسند شما باشد برای شما گزینه خوبی است. اما اگر می خواهید وارد دنیای های اند بشوید که کوچکترین تفاوت ها در نظر گرفته می شود و بابت کوچکترین مزیت در یک دستگاه ارقام نجومی جا به جا می شود، خب این دستگاه جایگاهی ندارد و گزینه های متعدد و مختلفی پیش روی شماست.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Aug 2021 15:08:28 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16778</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16777</link>
			<description><![CDATA[ کابل های مس ارزان قیمت در واقع مس نیستند آلومینیوم هستند که با مس روکش شده اند. کابل های گران قیمت یا مس خالص هستند یا نقره. که همان کابل مسی هم درجات خلوص مختلفی دارد. و باید بدانید که کیفیت کابل تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت صدا و تصویر شما دارد.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Aug 2021 14:51:40 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16777</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ترکاشوند گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16776</link>
			<description><![CDATA[عرض ادب لطفا در صورت امکان یک پست بزارید از بدترین و بی ارزش ترین محصولات صدا و تصویر داخل بازار ایران.]]></description>
			<dc:creator>ترکاشوند</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Aug 2021 09:37:06 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16776</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کاوه گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16775</link>
			<description><![CDATA[مطلب مطالعه کردم و برام جالب بود شما در تمام زمینه های صدا و تصویر دارای تجربه هستید! تبریک میگم.]]></description>
			<dc:creator>کاوه</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Aug 2021 02:46:52 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16775</guid>
		</item>
		<item>
			<title>خسروپناه گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16774</link>
			<description><![CDATA[سلام خانوم یوسفی من به ظاهر و صدای آمپلی فایرهای استریو یاماها خیلی علاقه دارم. از طراحی کلاسیک و شفافیت صداش خوشم میاد. اما برخی از فروشنده ها و علاقمندان به صدا این برند برای صدای استریو توصیه نمیکنن! میخواستم نظر تخصصی شمارو بدونم؟ متشکرم]]></description>
			<dc:creator>خسروپناه</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Aug 2021 02:45:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16774</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهدی راد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16773</link>
			<description><![CDATA[از مطالب خانوم یوسفی میشه فهمید با تجربه هستن. لطفا ادمه بدید :-) در ضمن بنظرم ایده ساخت ویدئو اصلا جالب نیست.]]></description>
			<dc:creator>مهدی راد</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Aug 2021 01:44:18 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16773</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کریمی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16772</link>
			<description><![CDATA[خانوم دکتر یوسفی کابل های بلندگوی مس ارزان قیمت چه تفاوتی با انواع گران قیمت دارند؟]]></description>
			<dc:creator>کریمی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Aug 2021 01:39:57 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16772</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ابراهیمی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16771</link>
			<description><![CDATA[خانوم یوسفی سلام لطف کنید پکیج های سینمایی معرفی کنید با تشکر]]></description>
			<dc:creator>ابراهیمی</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 04 Aug 2021 14:36:40 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16771</guid>
		</item>
		<item>
			<title>صادق گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16770</link>
			<description><![CDATA[ چه ایده جالبی :-)]]></description>
			<dc:creator>صادق</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 04 Aug 2021 09:35:31 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16770</guid>
		</item>
		<item>
			<title>امیدجان گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16769</link>
			<description><![CDATA[سلام یک پیشنهاد دارم میشه با رعایت قوانین فضای مجازی محتوای ویدئوی هم تولید کنید.]]></description>
			<dc:creator>امیدجان</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 23:21:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16769</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پناهی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16768</link>
			<description><![CDATA[جالب بود اما جنجال نداشت! خانوم یوسفی باید جنجالی باشه :-)]]></description>
			<dc:creator>پناهی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 23:17:48 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16768</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سبحانی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16767</link>
			<description><![CDATA[مطلب سرگرم کننده ای بود. همین.]]></description>
			<dc:creator>سبحانی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 23:15:41 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16767</guid>
		</item>
		<item>
			<title>عزیزی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16766</link>
			<description><![CDATA[سلام و عرض ادب در صورت امکان پست های راهنمای خرید هم منتشر کنید.]]></description>
			<dc:creator>عزیزی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 23:12:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16766</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16765</link>
			<description><![CDATA[ فرقی نمی کند. سایت های داخلی هم از یک سری سایت های رفرنس خارجی این نسخه های ریماکس را دریافت می‌کنند، مهم این است که نسخه ریماکس به هیچ‌وجه دست کاری نشده باشد. و عین دیسک بلوری ریماکس شده باشد.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 15:46:12 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16765</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کاویانی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16764</link>
			<description><![CDATA[خانوم یوسفی نسخه های بلوری ریماکس از سایت های داخلی خریداری کنم یل سایت های خارجی؟]]></description>
			<dc:creator>کاویانی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 15:24:58 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16764</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرید گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16763</link>
			<description><![CDATA[ اگر مراحل گردینگ و اصلاح رنگ در انگلیس انجام شده باشد ممکن است طبق سلیقه اروپایی تغییراتی داده شود.این تغییرات در کشورهای آلمان، ژاپن، چین هم انجام می شود و اگر شبکه های استریم از نسخه های مختلف استفاده کنند، بله تفاوت کیفیت وجود خواهد داشت. بله امکان دارد تفاوت هایی وجود داشته باشد ولی من شخصا تستی انجام نداده ام که بتوانم نظر قطعی بدهم. این سوالات جناب برزین پاسخ میدن چرا که درسشو خوندن. تعجب میکنم شما بانو انقدر به تصویر و مراحل اصلاح تصویر مسلط باشید. آفرین بر دختر صدا و تصویر ایران.]]></description>
			<dc:creator>فرید</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 09:30:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16763</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی  گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16762</link>
			<description><![CDATA[ اگر مراحل گردینگ و اصلاح رنگ در انگلیس انجام شده باشد ممکن است طبق سلیقه اروپایی تغییراتی داده شود.این تغییرات در کشورهای آلمان، ژاپن، چین هم انجام می شود و اگر شبکه های استریم از نسخه های مختلف استفاده کنند، بله تفاوت کیفیت وجود خواهد داشت. بله امکان دارد تفاوت هایی وجود داشته باشد ولی من شخصا تستی انجام نداده ام که بتوانم نظر قطعی بدهم.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی </dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 09:16:44 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16762</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرداد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16761</link>
			<description><![CDATA[خواستم بابت وقتی که برای نگارش مطالبتون میزارید تشکر کنم. کارتون بی نظیره]]></description>
			<dc:creator>فرداد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 00:54:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16761</guid>
		</item>
		<item>
			<title>نیما گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16760</link>
			<description><![CDATA[ باهات موافقم]]></description>
			<dc:creator>نیما</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 00:52:01 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16760</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کیان گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16759</link>
			<description><![CDATA[مثل همیشه خوب بود. در مطالب خانوم یوسفی یک نقد و تندی وجود داره که بنظرم همین جذابش میکنه.]]></description>
			<dc:creator>کیان</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 00:49:40 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16759</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فربد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16758</link>
			<description><![CDATA[سلام سپاس بابت مطلب عالیتون یک سوال دارم؟ آیا در استریم فیلم در سرویس های مختلف هم تفاوت کیفیت وجود دارد؟]]></description>
			<dc:creator>فربد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Aug 2021 00:47:07 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16758</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهاب گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16757</link>
			<description><![CDATA[ اول اینکه پیشنهاد می کنم مطلب «مدیا پلیر های Kaleidescape» را مطالعه بفرمایید. این دستگاه ها هم مثل مدیا پلیر ها می توانند دیتا مورد نظر شما را باز خوانی و با همان کیفیت دیتای اصلی پخش کنند. شما روی این دستگاه ها به همه شبکه های استریم فیلم دسترسی دارید ضمن اینکه هر کدام از این برند ها سرور ویژه خودشان را برای پخش فیلم و سریال با کیفیت های مورد نظر خودشان را دارند. خیلی ممنون از توضیحاتتون]]></description>
			<dc:creator>شهاب</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 20:51:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16757</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16756</link>
			<description><![CDATA[ اول اینکه پیشنهاد می کنم مطلب «مدیا پلیر های Kaleidescape» را مطالعه بفرمایید. این دستگاه ها هم مثل مدیا پلیر ها می توانند دیتا مورد نظر شما را باز خوانی و با همان کیفیت دیتای اصلی پخش کنند. شما روی این دستگاه ها به همه شبکه های استریم فیلم دسترسی دارید ضمن اینکه هر کدام از این برند ها سرور ویژه خودشان را برای پخش فیلم و سریال با کیفیت های مورد نظر خودشان را دارند.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 19:20:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16756</guid>
		</item>
		<item>
			<title>طاها گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16755</link>
			<description><![CDATA[خیلی این دسته مطالب دوست دارم ممنون]]></description>
			<dc:creator>طاها</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 18:37:59 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16755</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهاب گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16754</link>
			<description><![CDATA[خانوم یوسفی تفاوت این دو مدل مدیا پلیر با انواع رایج در چیست؟]]></description>
			<dc:creator>شهاب</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 15:45:00 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16754</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16753</link>
			<description><![CDATA[ دانلود نسخه های ریماکس فیلم. اگر شما نسخه ریماکس فیلم را داشته باشید و یک پلیر خوب هم داشته باشید، صدا و تصویر دقیق تر و نزدیک تری به نسخه اصلی خواهید داشت. تا زمانی که از تجهیزات استریم استفاده می کنید.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 14:06:44 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16753</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سام گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16752</link>
			<description><![CDATA[ممنون خانوم یوسفی]]></description>
			<dc:creator>سام</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 14:02:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16752</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آبتین گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16751</link>
			<description><![CDATA[خانوم یوسفی مطلبتون عالی بود.]]></description>
			<dc:creator>آبتین</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 14:00:34 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16751</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علی رضا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16750</link>
			<description><![CDATA[کیف کردم مطلب شمارو مطالعه کردم عزیز آفرین بر پدر و مادری که اجازه دادن شما در فضای کاملا پسرانه فعالیت کنید. دستگاه بخرید سیستم نصب کنید به خارج از کشور برای شنیدن و دیدن سفر کنید. آفرین بر شما با این اطلاعات و تجربه. آفرین دخترم]]></description>
			<dc:creator>علی رضا</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:50:21 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16750</guid>
		</item>
		<item>
			<title>میثاق گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16749</link>
			<description><![CDATA[جالب تر شد بدونیم این بانوی حرفه ای در صدا و تصویر از کدام سیاره آمده است!؟]]></description>
			<dc:creator>میثاق</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:45:47 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16749</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وارتان گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16748</link>
			<description><![CDATA[مطلب خوبی بود مشخصه روش کار شده]]></description>
			<dc:creator>وارتان</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:42:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16748</guid>
		</item>
		<item>
			<title>نامی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16747</link>
			<description><![CDATA[اطلاعات خیلی خوبی به مخاطب دادبد متشکرم]]></description>
			<dc:creator>نامی</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:41:20 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16747</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16746</link>
			<description><![CDATA[ یاماها RX-A880 بلندگوی مورد استفاده ام فوکال sib هست ارزون ترین گزینه مناسب برای بلندگوهات میشه دنون X550BT گرون ترین ِ X1600H اونکیو مدل 555 عالیه یاماها V685]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:37:49 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16746</guid>
		</item>
		<item>
			<title>میکائیل گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16745</link>
			<description><![CDATA[عالی بود یک اتفاق در آینده رو در ذهنها باز کرد.]]></description>
			<dc:creator>میکائیل</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:28:18 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16745</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مِهراب گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16744</link>
			<description><![CDATA[سلام بر بانوی صدا و تصویر ایران زمین. باعث افتخاره خانومی تحصیل کرده در زمینه ی فنی و تخصصی صدا و هم تصویر با قدرت ظاهر شدن و حرف ها برای گفتن دارند. خوش آمدید]]></description>
			<dc:creator>مِهراب</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:26:30 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16744</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کیارش گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16743</link>
			<description><![CDATA[سلام خانوم یوسفی راهکار شما برای علاقمندانی که نه دسترسی به این تجهیزات دارن و نه سرعت اینترنت دریافت فیلم هارو چیه؟]]></description>
			<dc:creator>کیارش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:23:52 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16743</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جمشید هاشمی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16742</link>
			<description><![CDATA[ یاماها RX-A880 بلندگوی مورد استفاده ام فوکال sib هست]]></description>
			<dc:creator>جمشید هاشمی</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:21:37 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16742</guid>
		</item>
		<item>
			<title>لاوان گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16741</link>
			<description><![CDATA[چه استعدادی دارید شما سرکار خانوم در نوشتن از صدا و تصویر جالبه که همیشه و در سوال و جواب ها مخاطب با اطلاعات فنی بسیار بالاتون شگفت زده می کنید! آفرین بر شما]]></description>
			<dc:creator>لاوان</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:20:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16741</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کارن گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16740</link>
			<description><![CDATA[یک مقالعه عالی لذت بردم.]]></description>
			<dc:creator>کارن</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:16:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16740</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فربد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16739</link>
			<description><![CDATA[ممنون خانوم دکتر لطفا در مورد خرید سییتم های فای و تفاوت ها هم مطلب بنویسید.]]></description>
			<dc:creator>فربد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:15:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16739</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فاران گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16738</link>
			<description><![CDATA[دوباره خانوم یوسفی مطلب نوشت و با استقبال بی نظیر مخاطبین مواجه شد. آفرین کارتون عالیه]]></description>
			<dc:creator>فاران</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:10:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16738</guid>
		</item>
		<item>
			<title>صوفی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16737</link>
			<description><![CDATA[اتفاقا برعکس نظر یکی از دوستان من فکر میکنم تو ایران خیلی زود سینما رفتن فراموش خواهد شد. تو همین دوسال کرونا ببینید چقدر از فیلم های اکران آنلاین حتی در صورت باز بودن سینماها استقبال شده است. واقعا فیلم های ایرانی ارزش سینما رفتنو دارن!؟]]></description>
			<dc:creator>صوفی</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:07:25 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16737</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سدرا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16736</link>
			<description><![CDATA[سلام خیلی خوب بود ممنون]]></description>
			<dc:creator>سدرا</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 07:03:04 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16736</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16735</link>
			<description><![CDATA[ یاماها RX-A880]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 02:41:52 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16735</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جانيار گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16734</link>
			<description><![CDATA[ای کاش امکان خرید دستگاه های استریم حرفه ای به قیمت جهانی داشتیم. ای کاش نت آزاد داشتیم. ای کاش تحریم نبودیم. ای کاش...]]></description>
			<dc:creator>جانيار</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 02:37:22 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16734</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پارسا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16733</link>
			<description><![CDATA[با این که کمی طولانی بود، تا آخر مطالعه کردم. بسیار جالب بود ممنون]]></description>
			<dc:creator>پارسا</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 02:35:04 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16733</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بابک گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16732</link>
			<description><![CDATA[ رزولوشن تصویر در اروپا و آمریکا یکسان است اما بیت ریت تصویری که در اروپا ارائه می شود از آمریکا پایین تر است. که البته کاربران ویدئو فایل اروپایی با استفاده از وی پی ان های خاص این مورد را حل کرده اند. خیلی ممنون خانوم دکتر یوسفی اطلاعات شما درباره مطالبی که می نویسید بسیار بالاست.]]></description>
			<dc:creator>بابک</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 02:33:12 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16732</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بنیامین گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16731</link>
			<description><![CDATA[سلام و عرض ادب خدمت دختر صدا و تصویر ایران. خوشحالم با مدریت جناب برزین بهترین ها در این سایت دورهم جم شده اند.]]></description>
			<dc:creator>بنیامین</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Aug 2021 02:31:07 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/732-netflix-vs-cinema#comment-16731</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
