<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>چند خبر</title>
		<description>بحث و نظرات در مطلب چند خبر</description>
		<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37</link>
		<lastBuildDate>Thu, 30 Apr 2026 12:59:00 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://htcenter.ir/index.php/component/jcomments/feed/com_content/399" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1561</link>
			<description><![CDATA[ سلام Polk Audio]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 Jan 2015 04:33:06 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1561</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسین گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1560</link>
			<description><![CDATA[سلام اتاق تست شرکت dts از بلندگوهای چه شرکتی استفاده می کنه؟]]></description>
			<dc:creator>حسین</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 Jan 2015 04:23:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1560</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1559</link>
			<description><![CDATA[ یکی از اشتباهات شارپ تکیه کردن بر همین پیکسل رنگ زرد بود! کاملا از بازار خارجش کرد. شما فکرشو هم نکنید ال جی, سامسونگ, پاناسونیک و سونی فناوری استفاده از این پیکسل اضافی نداشتن! این یک ایده تبلیغاتی برای شارپ بود که جواب نداد.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Jan 2015 17:21:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1559</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1558</link>
			<description><![CDATA[ سلام به احتمال زیاد مد آمپلی فایر بروی استریو extreme قرار داره! ابتدا با میکروفون کل سیستم ستاپ کنید و بعد مد صدارو در حالت ساراند اتوماتیک قرار بدید حتما هم باید از سورس اورجینال استفاده کنید, فایل های MKV ساراند حقیقی ندارن.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Jan 2015 17:18:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1558</guid>
		</item>
		<item>
			<title>امیر حسین گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1557</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین امکانش هست که یه مختصر در مورد تکنولوژی کواترون شارپ توضیح بدید؟البته من همینقدر میدونم که زنگ زرد رو هم به رنگهای اصلی اضافه کرده... ولی آیا تاثیر زیادی روی کیفیت تصویر داره؟به طوری که کیفیت تصویر عالی بشه؟ ممنون از شما]]></description>
			<dc:creator>امیر حسین</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Jan 2015 16:22:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1557</guid>
		</item>
		<item>
			<title>عمران گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1556</link>
			<description><![CDATA[سلام سوالی داشتم من یک امپ سینمایی یاماها دارم که7.2 کانال هست و بلوری یاماها s1900 که هنگام پخش فیلم از بلندگوی فوکال سوارندها یکسره صدا می دهد و اصلا قطع نمیشه ایا باید از کواسیکال به امپ وصل بکنم یا الان با اچ دی ام ای صول کردم راهنمایی بکنید البته بیشتر فیلم های کپی رو می بینم و ایا این بلوری من 7.1 کانال هست]]></description>
			<dc:creator>عمران</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Jan 2015 09:51:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1556</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرهاد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1555</link>
			<description><![CDATA[من هر چهار عنوان به آقا داوود سفارش دادم. ممنون برای توصیه هاتون :-)]]></description>
			<dc:creator>فرهاد</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Jan 2015 07:19:32 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1555</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1554</link>
			<description><![CDATA[ سلام در آمریکا بیش از هزار استودیو فیلم سازی ثبت شده، اما. جهان صنعت هالیوود با زیر ده استودیو اصلی میشناسه. برندهای مثل. همین magnatو بسیاری دیگه جزو همون برندهای آلمانی هستن که فقط میزان آماری تولیدات بالا میبرن و هیچ ربطی به تولیدات آلمانی با کیفیت و صنعت آلمانی ندارن. این هم برند بدی نیست، ساخته های ارزان و مناسب سیستم های سینمایی و سر و صدا کردن هستن. این کلی گفتم چون اسم ساخت آلمان زیاد می شنوم! ساخته آلمانی نمیشه در هیچ کجای دنیا به سادگی در فروشگاه های شهر پیدا کرد.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Jan 2015 04:06:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1554</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسین گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1553</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین کمی در مورد برند MAGNAT که چند وقتیه وارد فروشگاه های کشور شده میگید؟]]></description>
			<dc:creator>حسین</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Jan 2015 03:31:21 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1553</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1552</link>
			<description><![CDATA[ سلام اگر بتونید پایونیر BDP 450پیدا کنید، پلیر مورد تایید من هست. دنن 3313 هم پلیر خوبیه آپو 103D مورد تایید من هست]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 Jan 2015 04:43:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1552</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شفیعی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1551</link>
			<description><![CDATA[سلام به مدیر سایت من دنبال بک بلوری پلیر از برندهای معتبری که شما صلاح بدانید هستم. به من چه برند و مدل پیشنهاد می کنید؟ باید بگم من از مشتری های قدیمی آقا داوود دوست مشترک شما هستم و آرشیو خوبی در فیلم های بلوری دارم منتظر پاسخ شما هستم]]></description>
			<dc:creator>شفیعی</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 Jan 2015 04:38:01 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1551</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رهامنش گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1550</link>
			<description><![CDATA[ Ninja Turtles آخری بود سپاس فراوان. سفارش دادم تا یک ماه دیگه میرسه]]></description>
			<dc:creator>رهامنش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Jan 2015 18:53:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1550</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1549</link>
			<description><![CDATA[ Ninja Turtles آخری بود]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Jan 2015 04:59:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1549</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رهامنش گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1548</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین لطفا آخرین فیلم بلوری که دیدید و تصویر و صدای خوبی داشته بفرمایید من سفارش بدم؟]]></description>
			<dc:creator>رهامنش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Jan 2015 04:56:33 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1548</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Amir52 گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1547</link>
			<description><![CDATA[ نه بلندگو و نه هیچ ساخته الکترونیکی مربوط به صدا نمیتونه صدای ساز بازسازی کنه, درست مثل هوش مصنوعی و انسان هست! به سری CM بی اند دبلیو هم فکر نکن چیزی به لذت موسیقی شما اضافه نخواهد کرد. منتظر خبر یکی از دوستانم در دبی هستم. شاید اگر بتونم B&W 804 Diamond رو تهیه کنم.]]></description>
			<dc:creator>Amir52</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Jan 2015 09:37:37 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1547</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1546</link>
			<description><![CDATA[ در جواب سوال اول باید بگم صحبت نمی کنم چون نه سواد موسیقی دارم و نه تجربه کافی در شنیدن! هرآنچه هست در اختیارتون قرار میدم نه بیشتر. برندهای خوب مثل Accustic Arts تخریب صداشون اینقدر نیست که گوش شما درکش کنه! آنچه بهش تخریب در وولوم بالا میگن برای دنن, پایونیر و مرنتز امسال برندهای مشابه هست. که اتفاقاً همین ها هم میتونن در شرایط خوب بهترین صدارو برای لدت بردن داشته باشن. در مورد شدت صدا حداقل 60 تا 70 دسی بل باید تحویل گوش داده بشه تا صدای ساز های مثل درام ویا پیانو رویال شبیه سازی کنه. این میزان شدتی هست که از محیط دریافت میشه با تست پترن تفاوت داره. اشتباه نشه. آقای برزین از شما با تجربه تر در صدا و تصویر کسی در ایران نیست. شما چطور خودتون بدون تجربه شنیداری میدونید. دوستان یکی از تجارب شمارو هم ندارن خودشون صاحب نظر میدونن. حتما از من باهوش تر و با استعدادتر هستن!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Jan 2015 04:46:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1546</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رهامنش گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1545</link>
			<description><![CDATA[ در جواب سوال اول باید بگم صحبت نمی کنم چون نه سواد موسیقی دارم و نه تجربه کافی در شنیدن! هرآنچه هست در اختیارتون قرار میدم نه بیشتر. برندهای خوب مثل Accustic Arts تخریب صداشون اینقدر نیست که گوش شما درکش کنه! آنچه بهش تخریب در وولوم بالا میگن برای دنن, پایونیر و مرنتز امسال برندهای مشابه هست. که اتفاقاً همین ها هم میتونن در شرایط خوب بهترین صدارو برای لدت بردن داشته باشن. در مورد شدت صدا حداقل 60 تا 70 دسی بل باید تحویل گوش داده بشه تا صدای ساز های مثل درام ویا پیانو رویال شبیه سازی کنه. این میزان شدتی هست که از محیط دریافت میشه با تست پترن تفاوت داره. اشتباه نشه. آقای برزین از شما با تجربه تر در صدا و تصویر کسی در ایران نیست. شما چطور خودتون بدون تجربه شنیداری میدونید. دوستان یکی از تجارب شمارو هم ندارن خودشون صاحب نظر میدونن.]]></description>
			<dc:creator>رهامنش</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Jan 2015 04:39:45 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1545</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1544</link>
			<description><![CDATA[ لابی هتله :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Jan 2015 01:35:28 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1544</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جلیلوند گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1543</link>
			<description><![CDATA[جناب برزین تو یکی از عکس ها یه خانومی دارن میخونن یا صحبت میکننَ میشه توضیح بدید؟]]></description>
			<dc:creator>جلیلوند</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Jan 2015 01:32:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1543</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1542</link>
			<description><![CDATA[حرف شما رو کاملا تایید میکنم. فکر کنم شما منظور من رو از متفاوت تر و دورتر اشتباه برداشت کردید. منظور من از متفاوت تر و دورتر ، میزان بسیار جزئی و کم هست و اگر بخوام واضح تر بگم، به عنوان مثال ممکنه Focal سازهای بادی و پوسته ای رو بهتر از B&W اجراء کنه ولی وقتی تمام اجزاء موسیقی و سازها کنار هم قرار بگیرن B&W لذت شنیداری بیشتری رو نسبت به فوکال داره. واگرنه هیچ بلندگویی از نظر من قابلیت پخش صدای ساز رو دقیقا مثل خودش نداره و نخواهد داشت. چون روحی که نوازنده در ساز میدمده و ارتباطی که با شنونده برقرار میکنه توسط هیچ بلندگویی قابل بازسازی نیست. من 5 سال پیش بلنگو B&W 683 رو خریداری کردم اخیرا به فکر تعویض و ارتقاء افتادم. بین Focal 948 و B&W CM10 s2 مردد بودم. به تازگی سری 9 رو در شورومی شنیدم ولی برام جالب نبود. توی فکر این هستم شاید CM10 رو از دبی تهیه کنم. شما به علت علاقه مندی ، تجربتون تو این حیطه بیشتره نظرتون با این انتخاب مثبت هست ؟ ممنون نه بلندگو و نه هیچ ساخته الکترونیکی مربوط به صدا نمیتونه صدای ساز بازسازی کنه, درست مثل هوش مصنوعی و انسان هست! به سری CM بی اند دبلیو هم فکر نکن چیزی به لذت موسیقی شما اضافه نخواهد کرد.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Jan 2015 22:00:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1542</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1541</link>
			<description><![CDATA[ در جواب سوال اول باید بگم صحبت نمی کنم چون نه سواد موسیقی دارم و نه تجربه کافی در شنیدن! هرآنچه هست در اختیارتون قرار میدم نه بیشتر. برندهای خوب مثل Accustic Arts تخریب صداشون اینقدر نیست که گوش شما درکش کنه! آنچه بهش تخریب در وولوم بالا میگن برای دنن, پایونیر و مرنتز امسال برندهای مشابه هست. که اتفاقاً همین ها هم میتونن در شرایط خوب بهترین صدارو برای لدت بردن داشته باشن. در مورد شدت صدا حداقل 60 تا 70 دسی بل باید تحویل گوش داده بشه تا صدای ساز های مثل درام ویا پیانو رویال شبیه سازی کنه. این میزان شدتی هست که از محیط دریافت میشه با تست پترن تفاوت داره. اشتباه نشه.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Jan 2015 21:55:18 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1541</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Amir52 گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1540</link>
			<description><![CDATA[ سلام خوب این تصور شما از صدای سیستم های گران و های اند بسیار اشتباهه! لذت از صدای که شنیده میشه از دو حالت خارج نیست, یا subjective یا Objective گاهی کسی با صدای ضبط داخل ماشین آنچنان لدتی از صدا میبره که هیچ کدوم از ما تا به حال نبردیم, حتما که اون صدای ناهنجار برای ما بهترین برای شنوندش هست. اما وقتی صحبت از نزدیک شدن به موسیقی میشه دیگه بحث لذت و تفکر شخصی ازش خارج میشه, دیگه صدای حسی, گرم, شیرین از این واژه های احمقانه جای در سیستم صوتی های اند نداره. در یک سیستم با وفادادری بالا به صدا لذت موسیقی از نزدیک بودن صدا به موزیک حاصل میشه و نه تحریک بخش لذت حسی در مغز. در مورد تفاوت فوکال با بی اند دبلیو هر دو از بهترین های من هستند, البته که همیشه از صدای ناتیلوس بیشتر لدت بردم و بر این باور هستم صدای ناتیلوس نسبت به فوکال موزیکال تر هست. حرف شما رو کاملا تایید میکنم. فکر کنم شما منظور من رو از متفاوت تر و دورتر اشتباه برداشت کردید. منظور من از متفاوت تر و دورتر ، میزان بسیار جزئی و کم هست و اگر بخوام واضح تر بگم، به عنوان مثال ممکنه Focal سازهای بادی و پوسته ای رو بهتر از B&W اجراء کنه ولی وقتی تمام اجزاء موسیقی و سازها کنار هم قرار بگیرن B&W لذت شنیداری بیشتری رو نسبت به فوکال داره. واگرنه هیچ بلندگویی از نظر من قابلیت پخش صدای ساز رو دقیقا مثل خودش نداره و نخواهد داشت. چون روحی که نوازنده در ساز میدمده و ارتباطی که با شنونده برقرار میکنه توسط هیچ بلندگویی قابل بازسازی نیست. من 5 سال پیش بلنگو B&W 683 رو خریداری کردم اخیرا به فکر تعویض و ارتقاء افتادم. بین Focal 948 و B&W CM10 s2 مردد بودم. به تازگی سری 9 رو در شورومی شنیدم ولی برام جالب نبود. توی فکر این هستم شاید CM10 رو از دبی تهیه کنم. شما به علت علاقه مندی ، تجربتون تو این حیطه بیشتره نظرتون با این انتخاب مثبت هست ؟ ممنون]]></description>
			<dc:creator>Amir52</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Jan 2015 21:02:00 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1540</guid>
		</item>
		<item>
			<title>farzad گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1539</link>
			<description><![CDATA[جناب برزین چندین سال هست که از این تفاوت ها و تفکرات طراح ها یا شنونده ها اینجا صحبت میشه ولی اشاره واضحی به طراح یا سیستم مورد نظر نمیشه. اگر امکانش هست از تجربه خودتون بگید که کدام برندها یا طراح ها صدارو خراب کردند و کدام ستاپ ها به موسیقی نزدیک بودند. یک سوال دیگه همین پاورهای سنگین که چند صد وات تحویل بلندگو میدهند تا چه میزان از اون قدرت یا وات رو بدون خطا در اختیار میزارند؟ و اینکه صدای یک ساز از قبیل زهی و بادی و کوبه ای و ... از نظر وات و شدت به چه میزان هست و یک پاور قدرت یا بلندگو به چه میزان انرژی احتیاج دارند تا همون صدارو بازسازی کنند؟]]></description>
			<dc:creator>farzad</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Jan 2015 19:47:31 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1539</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1538</link>
			<description><![CDATA[ شنیدم اما چطور میتونم مقایسه کنم؟ بیشتر توضیح بدید؟ سلام مجدد اگر بخوام بیشتر توضیح بدم بهتر هست اینطور بگم ، من بر این باورم که همیشه اجرای صحیح توسط یک بلند گو و طبیعی بودن صدا در اون دلیل بر لذت موسیقی نیست ، ممکن هست یک بلنگو صدای متفاوت و دورتر از واقعیت بده اما لذت شنیدن یک موسیقی خوب رو عاید شنونده کنه. شخصیت یا منشی که یک بلندگوی انگلیسی یا فرانسوی از خودش نشون میده ، نقطه ضعف هست یا قوتش کاملا به شنونده بستگی داره. صدای هر دو رو شنیدم ، هم B&W و هم Focal، اما هیچ وقت بخت یاری نکرده این دو رو در کنار هم بشنوم. اما در آخر اگر تمام اجزاء صدا رو کنار هم قرار بدیم ، لذت شنیدن موسیقی در کدام یک از این دو بلندگو بیشتره یا به عبارت دیگه کدام یک از این دو لذت شنیداری بیشتری داره ؟ ممنون سلام خوب این تصور شما از صدای سیستم های گران و های اند بسیار اشتباهه! لذت از صدای که شنیده میشه از دو حالت خارج نیست, یا subjective یا Objective گاهی کسی با صدای ضبط داخل ماشین آنچنان لدتی از صدا میبره که هیچ کدوم از ما تا به حال نبردیم, حتما که اون صدای ناهنجار برای ما بهترین برای شنوندش هست. اما وقتی صحبت از نزدیک شدن به موسیقی میشه دیگه بحث لذت و تفکر شخصی ازش خارج میشه, دیگه صدای حسی, گرم, شیرین از این واژه های احمقانه جای در سیستم صوتی های اند نداره. در یک سیستم با وفادادری بالا به صدا لذت موسیقی از نزدیک بودن صدا به موزیک حاصل میشه و نه تحریک بخش لذت حسی در مغز. در مورد تفاوت فوکال با بی اند دبلیو هر دو از بهترین های من هستند, البته که همیشه از صدای ناتیلوس بیشتر لدت بردم و بر این باور هستم صدای ناتیلوس نسبت به فوکال موزیکال تر هست.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Jan 2015 16:10:01 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1538</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Amir52 گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1537</link>
			<description><![CDATA[ شنیدم اما چطور میتونم مقایسه کنم؟ بیشتر توضیح بدید؟ سلام مجدد اگر بخوام بیشتر توضیح بدم بهتر هست اینطور بگم ، من بر این باورم که همیشه اجرای صحیح توسط یک بلند گو و طبیعی بودن صدا در اون دلیل بر لذت موسیقی نیست ، ممکن هست یک بلنگو صدای متفاوت و دورتر از واقعیت بده اما لذت شنیدن یک موسیقی خوب رو عاید شنونده کنه. شخصیت یا منشی که یک بلندگوی انگلیسی یا فرانسوی از خودش نشون میده ، نقطه ضعف هست یا قوتش کاملا به شنونده بستگی داره. صدای هر دو رو شنیدم ، هم B&W و هم Focal، اما هیچ وقت بخت یاری نکرده این دو رو در کنار هم بشنوم. اما در آخر اگر تمام اجزاء صدا رو کنار هم قرار بدیم ، لذت شنیدن موسیقی در کدام یک از این دو بلندگو بیشتره یا به عبارت دیگه کدام یک از این دو لذت شنیداری بیشتری داره ؟ ممنون]]></description>
			<dc:creator>Amir52</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Jan 2015 09:29:46 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1537</guid>
		</item>
		<item>
			<title>افشین گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1536</link>
			<description><![CDATA[در ایران فروشندگان های اند براشون صرفه اقتصادی نداره اینچنین ستاپ های انجام بدن. سبکترین کامپوننت ها با سنگین ترین بلندگوها میفروشن و فقط با این استدلال که کم وات ها موزیکال تر هستن این در صورتی که در بهترین نمایشگاه ها و در بهترین ستاپ ها شاهد آمپ های سنگین هستیم.]]></description>
			<dc:creator>افشین</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Jan 2015 22:20:35 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1536</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1535</link>
			<description><![CDATA[ شنیدم اما چطور میتونم مقایسه کنم؟ بیشتر توضیح بدید؟]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Jan 2015 16:52:47 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1535</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Amir52 گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1534</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین صدای 800 Diamond رو با Maestro یکجا شنیدید ؟ اگر اینطور هست لطف میکنید یه مقایسه مختصری بین این دو داشته یاشید. ممنون]]></description>
			<dc:creator>Amir52</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Jan 2015 14:47:15 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1534</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1530</link>
			<description><![CDATA[ سلام عزیزم ممنونم هر دو مورد جدی توصیه می کنم با تاکید بروری لرزشگیرها، اتصالات با کیفیت برق حس امنیت کامپوننت هارو به کاربر میده که تجربش شیرین هست، اما اتصالات طلا با قیمت های نجومی نه به هیچ عنوان توصیه نمی کنم، استفاده از اتصالات مرغوب مخصوص تجهیزات صدا و تصویر، و بخش اصلی هزینه برای. لرزشگیرها]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Jan 2015 05:15:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1530</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1529</link>
			<description><![CDATA[سلام.سفرا بی خطر قربان ! دستتون درد نکنه... نظرتون در باره موارد زیرکه خودتون در عکس بالا آوردید برای صدا چیه وکدوم رو بیشتر پیشنهاد میکنید؟؟؟مممنون . http://www.revolutionpower.com/p/Oyaide+MTB-6+GX+Power+Distributor/373/ http://www.acoustic-revive.com/english/rtp/rtp_01.html]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Jan 2015 04:56:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1529</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1528</link>
			<description><![CDATA[ نیاز به ستاپ های بسیار سنگین داره که در ایران بهش رسیدن در مواردی ممکن نیست! اینجا از الکترا به سختی صدا میگیرن! ستاپ خوب باشه از بهترین های subjective در موزیک هست.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Jan 2015 00:28:49 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1528</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سرفراز گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1527</link>
			<description><![CDATA[جناب برزین فوکال یوتوپیا صداش چطور هست؟]]></description>
			<dc:creator>سرفراز</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Jan 2015 00:24:48 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1527</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهران گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1526</link>
			<description><![CDATA[ کاملا موافقم ;-)]]></description>
			<dc:creator>مهران</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 23:28:17 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1526</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رهامنش گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1525</link>
			<description><![CDATA[ای جونم همبرگر و مخلفاتش ;-)]]></description>
			<dc:creator>رهامنش</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 21:02:45 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1525</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کیهانی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1524</link>
			<description><![CDATA[من همیشه تو جمع های خصوصی صدا به دوستان میگم که tannoy یا باید 60 سال به بالا باشی با اطلاعات صوتی دوران جونی و یا از این جونک های که عشق بلندگوسازی دارن. غیر از این بلندگوی اودیوفیلی نیست]]></description>
			<dc:creator>کیهانی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 20:53:38 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1524</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1523</link>
			<description><![CDATA[ سلام من هیچ وقت برای این بلندگو وقت نمیزارم! مثل همیشه یک تراک کامل نتوستم گوش کنم. و بلند میشم.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 19:20:19 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1523</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سعادت گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1522</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین صدای tannoy سری کینگ چطور بود؟ تفاوتی با سری های رفرنس داشت]]></description>
			<dc:creator>سعادت</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 19:18:32 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1522</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرهاد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1521</link>
			<description><![CDATA[سلام همیشه به گردش و تست سیستم های انچنانی :-)]]></description>
			<dc:creator>فرهاد</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 18:25:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1521</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1520</link>
			<description><![CDATA[ سلام بله کاملا حق با شماست! و من کم کاری می کنم. شرمنده که کم بود وقت اجازه تمرکز و تست بهم نمیده! ولی چشم من شخصاً تمام تلاشمو می کنم :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 18:14:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1520</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرامرز گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1519</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین اگه امکان داره شما یا نویسندگان سایت در مورد کابلهای بلندگو مطالب بیشتری بنویسید( تجزیه و تحلیل . معرفی .برای چه سیستمی چه کابلی مناسب هست و ....)تشکر فراوان]]></description>
			<dc:creator>فرامرز</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 17:26:00 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1519</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رضا گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1518</link>
			<description><![CDATA[سلام ممنون از عکسهاتون خیلی عالی بود . رفتید پاساژ شرکای خیابون جمهوری تایلند :lol:]]></description>
			<dc:creator>رضا</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 06:44:21 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1518</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1517</link>
			<description><![CDATA[ سلام عزیز بله اکثر کشورهای جنوب شرق آسیا خوب پول برای های اند و سوپر های اند خرج می کنند. فلاش نمیشه تو محیط تاریک فروشگاه و یا اتاق دموی که چند نفر نشستن صدا می شنون هی تق تق فلاش بزنی، خودتم باشی این کار نمی کنید. :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 05:15:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1517</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهران گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1516</link>
			<description><![CDATA[سلام آقای برزین ممنون که به یاد مخاطب هم بودید و عکس گرفتید دموها خیلی سنگین و فضایی هستن شما از تجربه صداها می نوشتید؟ و چرا فلاش دوربین روشن نکردید؟]]></description>
			<dc:creator>مهران</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 05:07:20 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1516</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جمشید گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1515</link>
			<description><![CDATA[اکثرا برندهای آلمانی انگلیسی هست ستاپ ها شلوغ و گرون هستن :eek:]]></description>
			<dc:creator>جمشید</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 03:49:31 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1515</guid>
		</item>
		<item>
			<title>دوران گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1514</link>
			<description><![CDATA[اکثر دموها همراه با پاورهای قدرت هست حتی یلندگوهای نچندان بزرگ. بلعکس ایران که همه دنبال کم وات هستن]]></description>
			<dc:creator>دوران</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jan 2015 01:52:48 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1514</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1513</link>
			<description><![CDATA[ نه مگه سونی در این چند سال جایگاهی بین سازندگاه برتر بلوری پلیر پیدا کرد! حتی در بین تجاری ها هم جای نداره]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jan 2015 18:52:02 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1513</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علی گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1512</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین آیا این پاناسونیک میتونه با پایونیر دنون آپو رقابت کنه؟]]></description>
			<dc:creator>علی</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jan 2015 18:47:32 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1512</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کیوان گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1511</link>
			<description><![CDATA[ آقا داوود خوشبحالت این تجربه میتونه آخر صدا و تصویر باشه که تجربه کردید :o آمپ گردن کلفت که میگن این ها :o]]></description>
			<dc:creator>کیوان</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jan 2015 17:50:36 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1511</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1510</link>
			<description><![CDATA[ آقا داوود خوشبحالت این تجربه میتونه آخر صدا و تصویر باشه که تجربه کردید :o]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jan 2015 05:48:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1510</guid>
		</item>
		<item>
			<title>داوود گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1508</link>
			<description><![CDATA[من صدای این آمپ منزل آقای برزین شنیدم باورش سخته]]></description>
			<dc:creator>داوود</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jan 2015 04:17:30 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1508</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1506</link>
			<description><![CDATA[آقا مهرداد شما عکس کجا دیدی؟ تو ف ی س ب و ک سایت که نبود تویتر سایت تو صفحه اصلی بالا سمت چپ و از منوی مشکی پایین سایت گزینش هست]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jan 2015 05:38:13 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1506</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جلال گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1505</link>
			<description><![CDATA[ آقا مهرداد شما عکس کجا دیدی؟ تو ف ی س ب و ک سایت که نبود]]></description>
			<dc:creator>جلال</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Jan 2015 22:27:00 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1505</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1504</link>
			<description><![CDATA[ قابل شمارو نداره؟ عمق کم این رک جدید برام محدودیت ایجاد کرده! الان هم عمق پاور یاماها از عمق رک بیشتره و زده بیرون!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Jan 2015 21:55:01 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1504</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1503</link>
			<description><![CDATA[جناب برزین عکس آمپلی فایر شما با اون رک لرزشگیر منو دیوانه کرد :o هیولایی]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Jan 2015 21:51:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1503</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1502</link>
			<description><![CDATA[ سلام عزیزم از اعتقاد های جدی من در کنترل برخی از مشکلات صدا استفاده از Absorber در کامپوننت های صداست، نوعی هم که شما لینک دادی من در موارد کمی استفاده کردم. در کل به شدت مورد تایید هست و توصیه می کنم.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Jan 2015 19:24:41 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1502</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1501</link>
			<description><![CDATA[سلام قربان.خسته نباشید.تشکر بابت زحمتی که میکشید..... میخواستم نظرتون رو در باره موارد زیر بدونم؟؟ http://www.acoustic-revive.com/english/underboard/ http://www.acoustic-revive.com/english/qr8/qr8_01.html ممنون.]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Jan 2015 15:04:33 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1501</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسین گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1500</link>
			<description><![CDATA[طراحی بلوری پلیر پاناسونیک عالیه]]></description>
			<dc:creator>حسین</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Jan 2015 05:56:22 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1500</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سعادت گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1497</link>
			<description><![CDATA[مارتن با جورما بهم نزده فقط با یک کابل تقریبا ناشناخته در ces حاظر شده است.]]></description>
			<dc:creator>سعادت</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 11 Jan 2015 17:13:28 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1497</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جمشید گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1496</link>
			<description><![CDATA[چقدر جالب دوباره باید بلوری بخریم :o]]></description>
			<dc:creator>جمشید</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 11 Jan 2015 16:49:07 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1496</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1493</link>
			<description><![CDATA[سلام تشکر برای پست جدید :-) اتاق تست dts عالی بود. بنظر من پاناسونیک خیلی زود بازار پلیر 4k با ورود بزرگان این صنعت از دست خواهد داد.]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 11 Jan 2015 04:32:14 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1493</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آراد گفته ها</title>
			<link>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1492</link>
			<description><![CDATA[مارتن با جورما بهم زد به نفعش شد.]]></description>
			<dc:creator>آراد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 11 Jan 2015 04:24:36 +0000</pubDate>
			<guid>http://htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-29-00-00-58/399-2015-01-10-22-42-37#comment-1492</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
