Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

پیشنهاد خرید برای جمعه سیاه 2019

black friday


جمعه سیاه (به انگلیسی: Black Friday) در آمریکا روز بعد از روز شکرگزاری است که عملاً آخرین جمعه ماه نوامبر به شمار رفته و آغاز آیین خرید برای کریسمس حساب می‌شود. در واقع جمعهٔ سیاه، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکتها این اجازه را به کارکنان خود می‌دهند که این روز را مرخصی گرفته و به خرید سال نو بپردازند. سالها است که این روز، شلوغترین روز برای فروشنده‌ها است. هر چند آمریکای شمالی محل اصلی رخداد این سنت است، اما همچون بسیاری از سنتهای دیگر این منطقه، این سنت نیز به کشورهای دیگر سرایت کرده است. این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه‌ها قبل از ساعت ۴ صبح کار خود را آغاز کرده و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می‌آورند و باید تا قبل از آغاز شب خرید کرده باشند.

دوشنبه آنلاین (Cyber Monday)

رفته‌ رفته با جا افتادن خریدهای اینترنتی، فروشگاه‌های آنلاین هم در رویداد بلک فرایدی حضور یافتند.  رقابت در صف‌های طولانی، پدیده‌ای متفاوت در کشورهای دیگر است. همانطور که مردم برای فیلم‌های معروف سینمایی، از چندین ساعت قبل با صندلی و تجهیزات کامل گذران وقت حاضر می‌شوند، در مورد بلک فرایدی نیز، این امر بسیار پررنگ‌تر بود. بسیاری از مردم فرصت ایستادن در صف‌های طولانی را نداشتند، و ترجیح آن‌ها این بود که روز عید شکرگزاری پیش خانواده خود باشند. فروشگاه‌های آنلاین، در دوشنبه بعد از شکرگزاری (پایان تعطیلات چهار روزه عید)، پیشنهاد‌های آنلاین جذاب خود را ارائه می‌دادند. بدین‌صورت، کسانی که موفق به حضور در بلک فرایدی نشده بودند، و یا دیر به پیشنهاد موردنظر خود رسیدند هم، شانسی دوباره پیدا می‌کردند. در موارد بسیاری، رویداد بلک فرایدی آنلاین یک هفته کامل طول می‌کشید و آن را با عبارات (Cyber Monday) و (Cyber Week) توصیف می‌کنند.


 من هم در هفته حراج های "جمعه سیاه" بیشتر فیلم میخرم, امسال هم چند عنوان بلوری4K در لیست سفارشاتم قرار دادم, که اینجا با شما به اشتراک میزام ( این عنوان های که اینجا میزارم بیشتر برای من جنبه تست صدا و تصویر دارن) نسخه های انتخابی من در بیشتر عنوان ها 4K هستن. اگر هنوز تصمیم به خرید 4K بلوری پلیر را ندارید, خرید نسخه های بلوری استاندارد هم بسیار مورد تایید هستن. شروع جمعه سیاه امسال از (دوشنبه 4 آذر) است. توصیه می کنم در طول هفته حراج بزرگ لینک زیر را هر روز چک کنید:

https://www.blu-ray.com/deals/

عنوان های زیر را برای تست صدا و تصویر بروی سیستم های درست و حسابی سینمایی خانگی توصیه می کنم:

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw صدا  و تصویر 4.5 ستاره

Godzilla: King of the Monsters صدا 5 ستاره تصویر 4 ستاره

Jurassic World 5-Movie Collection

Spider-Man: Far from Home صدا و تصویر 5 ستاره

John Wick: Chapter 3 صدا 5 ستاره تصویر 4 ستاره

Alita: Battle Angel صدا و تصویر 5 ستاره

Mortal Engines تصویر 5 ستاره صدا 4.5 ستاره

Aquaman صدا و تصویر 5 ستاره

Ready Player One صدا تاج طلایی تصویر 5 ستاره

Crawl صدا و تصویر 5 ستاره

Aladdin تصویر 5 ستاره صدا 3.5 ستاره

The Meg تصویر 5 ستاره صدا 5 ستاره

Hellboy 2019 صدا و تصویر 4.5 ستاره

اگر شما هم پیشنهادی برای خرید دارید در بخش نظرات عنوان کنید, من هم اگر چیزی به لیستم اضافه شد اینجا هم قرار میدم:

من و بسیاری از همراه هان قدیمی سایت از اقا "داوود" خرید می کنیم, یک اعتماد و دوستی قدیمی بین ما برقرار است. شما میتونید از ایشون و یا هر سایت یا منبع دیگری خریدهای جمعه سیاه انجام بدید, مهم استفاده از نسخه های اصلی فیلم و موزیک است.

ایمیل آقا داوود جهت سفارش: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء