Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

JBL ARENA

JBL ARENA


تبلیغات: مجموعه آکوستیک عرضه کننده محصولات صدا و تصویر های فای و های اند در ایران...


JBL كمپانی بلندگوساز مطرح آمریكای در سال 1946 میلادی توسط (James Bullough Lansing) تاسیس شد.

لانسینگ در ابتدا مدیر كمپانی Altec Lansing بود, که در سال 1941 كمپانی Altec را به آقای James Ling واگذار كرد, و تصمیم به تاسیس برند بلندگو سازی با نام تجاری JBL گرفت.

 لانسینگ طراح اولین بلندگوهای HORN در Altec بود, اولین بلندگوی هورن كه برای سالن های نمایش طراحی كرد مدل "75W5" مربوط به سال 1934 است, كه موفق به كسب جایزه Academy Awards شد, این بلندگوی غول پیكر به تنهای پشت پرده نمایش قرار میگرفت و به علت وضوح صدا و قدرت پرتاب صوت به انتهای سالن تجربه ای متفاوت را برای تماشاچیان آن سالها سینما ایجاد می كرد.

جی بی ال یکی از زیر مجموعه های غول صدای آمریکایی Harman/Kardon است, زیر مجموعه ی کمپانی هارمن بزرگانی مثل:

AKG

Infinity

Lexicon

Mark Levinson

JBL

Revel

و چندین برند بزرگ دیگر هستند...

یکی از بلندگوهای ارزان قیمت و بسیار مناسب یک شروع مورد تایید من با قیمتی که در شرایط بازار امروز هم هنوز قابل قبول است, سری "ARENA" از برند فوق محبوب JBL است.

سری ARENA به صورت 5.1 کانال با ساب ووفر اکتیو 10 اینچی در بازار تهران به راحتی در دسترس علاقمندان سیستم های سینمایی خانگی است, از شاخص های بلندگوهای اصلی این مجموعه "ARENA180" میشه به توان تولید فرکانس های بم زیر 40 هرتز, (باس سنگین) که بسیار ایده آل است و همجنین قدرت تولید فرکانس بالای 40 کیلوهرتز که دو برابر توان شنیداری انسان است اشاره کرد!

از لحاظ ساخت هم بسیار ظریف و با کیفیت به نسبت قیمتش طراحی و تولید شده است.

اما کجا سری ARENA را باید بشنویم؟

  

مجموعه ی خوش نام  آکوستیک پکیج کامل ARENA را در بهترین شرایط ممکن برای شما علاقمندان به صدا و تصویر در شوروم تازه تاسیس خود دمو کرده است. چرا باید ARENA و دیگر برندهای های اند صدا را در آکوستیک بشنوید:

به این دلیل که در آکوستیک شما در فضای آرام, صمیمی و معطر تشویق به شنیدن دوباره و دوباره سیستم ها می شوید, در شوروم های آکوستیک شما باید صدا گوش کنید (این یک اجبار است) سیستم ها در اختیار شما قرار میگیرن تا به هر اندازه و با هر وولم صدای که نیاز هست تا به درک درستی از صدا برسید صدا گوش کنید, فروشنده های آکوستیک فقط زمانی که نیاز به توضیح در مورد صدا و سیستم دارید کنار شما هستند, پس با خیال راحت موزیک مورد نظر خودتان را از بهترین سورس های موجود بشنوید.

در مجموعه ای آکوستیک می توانید صدا گوش کنید...

نظرات   

 
+2 #1 پیام در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 01:09 ق ظ
بنظر که بلندگوی خیلی خوبی میاد
از جامو و برندهای مونتاژ بلوک شرق که خیلی بهتره.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #2 عارف در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 01:09 ق ظ
از سری استودیو خیلی خوشگل تره و هم ارزون تر هست.
کیفیت و قطعاتشونم یکی.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #3 رضوان در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 01:09 ق ظ
حدود ۲۰ تومن کل این پکیج
با یه امپ دنون چیز خوبی میشه.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #4 شاهد در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 01:09 ق ظ
من کلیپش دارم و از صدلش راضی نیستم
این ارزش خریدش بیشتره؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #5 سیاوش در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 03:09 ق ظ
آکوستیک یه سرمایه برای مخاطب های فای ایران بحساب میاد :-)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+5 #6 رضا در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 04:09 ق ظ
تو کلاس خودش بلندگوی خوبی باید باشه امپ هارمن هاردون هم دارن آکوستیک؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #7 لواسانی در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 04:09 ق ظ
فرقش با سری استودیو در چیه؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
#8 حمیدرضا در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 05:09 ق ظ
میتونه نجات بخش بازار ارزون قیمت ها باشه
اگر هنوز بلندگو سینمایی نخریدین دست بکار بشید، که قرار نیست ارزون تر بشه.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+6 #9 آکوستیک در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 07:09 ق ظ
تشکر ویژه از جناب برزین بابت اطلاع رسانی و معرفی این محصول ....
امیدوارم مجموعه اکوستیک بهتر از گذشته در خدمت عزیزلن باشد .
هادی محمدپور
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #10 آکوستیک در تاریخ: یکشنبه 11 آذر 1397 ، ساعت 07:09 ق ظ
نقل قول از رضا:
تو کلاس خودش بلندگوی خوبی باید باشه امپ هارمن هاردون هم دارن آکوستیک؟


دو مدل AVR-161 و AVR-171 موجود است .
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #11 محمد در تاریخ: دوشنبه 12 آذر 1397 ، ساعت 05:09 ق ظ
ست جالبی مخصوصا صدای دقیق تیوترهاش.

از کلیپش های چینی خیلی بهتره.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #12 K t در تاریخ: دوشنبه 12 آذر 1397 ، ساعت 09:09 ب ظ
با سلام
کسی از دوستان هست که تجربه صدایی یا اطلاعات ساندبار فوکال رو داشته باشه
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #13 K t در تاریخ: دوشنبه 12 آذر 1397 ، ساعت 10:09 ب ظ
نقل قول از K t:
با سلام
کسی از دوستان هست که تجربه صدایی یا اطلاعات ساندبار فوکال رو داشته باشه

با توجه به محدودیتهای آپارتمان نشینی ، دنبال خرید ساندبار خوب هستم متاسفانه توی بازار بیشتر jbl و hk هست ، اگر راهنمایی کنید که بهترین گزینه چیه و از کجا میشه تهیه کرد ممنون میشم
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #14 بهرنگ در تاریخ: سه شنبه 13 آذر 1397 ، ساعت 05:09 ق ظ
نقل قول از K t:
نقل قول از K t:
با سلام
کسی از دوستان هست که تجربه صدایی یا اطلاعات ساندبار فوکال رو داشته باشه

با توجه به محدودیتهای آپارتمان نشینی ، دنبال خرید ساندبار خوب هستم متاسفانه توی بازار بیشتر jbl و hk هست ، اگر راهنمایی کنید که بهترین گزینه چیه و از کجا میشه تهیه کرد ممنون میشم

سلام

به هبچ عنوان دنبال برندهای مثل فوکال نرو، چون نه الکترونیک بلد هستن و نه تجربه ای در این زمینه دارن!

یاماها اولین سازنده ساند بار بوده و هست، سونی خیلی پیشرفته کار می کنه و برند های ارزون تر که بستگی داره چقدر بخوای هزینه کنی.

این بدون با هیچ کدوم از بهترین ساندبارها حتی به تجربه یه صدای ۵۰۱ ساده سینمای هم نزدیک نمیشید‌ هر فروشنده ای گفت میشه، از مغازش بیا بیرون چون یه دروغو یا شمارو احمق فرض کرده.

یاماها یا مدل های بالای سونی پیشنهاد می کنم.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #15 محمدرضا در تاریخ: سه شنبه 13 آذر 1397 ، ساعت 07:09 ق ظ
نقل قول از سیاوش:
آکوستیک یه سرمایه برای مخاطب های فای ایران بحساب میاد :-)


موافقم و برندهای خوبی دارند، اما یه چیزی که باعث شد ازشون مکدر شم قیمته! چند وقت پیش ازشون قیمت KEF LS50W رو گرفتم، جناب محمدپور فرمودن 2000 یا 2200 دلار!!(یه چیزی تو همین مایه ها) حتی قیمت ریالی ندادن! این قیمت دلاری دادن اصلا به مذاقم خوش نیومد
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #16 Kt در تاریخ: سه شنبه 13 آذر 1397 ، ساعت 08:09 ب ظ
نقل قول از بهرنگ:
نقل قول از K t:
نقل قول از K t:
با سلام
کسی از دوستان هست که تجربه صدایی یا اطلاعات ساندبار فوکال رو داشته باشه

با توجه به محدودیتهای آپارتمان نشینی ، دنبال خرید ساندبار خوب هستم متاسفانه توی بازار بیشتر jbl و hk هست ، اگر راهنمایی کنید که بهترین گزینه چیه و از کجا میشه تهیه کرد ممنون میشم

سلام

به هبچ عنوان دنبال برندهای مثل فوکال نرو، چون نه الکترونیک بلد هستن و نه تجربه ای در این زمینه دارن!

یاماها اولین سازنده ساند بار بوده و هست، سونی خیلی پیشرفته کار می کنه و برند های ارزون تر که بستگی داره چقدر بخوای هزینه کنی.

این بدون با هیچ کدوم از بهترین ساندبارها حتی به تجربه یه صدای ۵۰۱ ساده سینمای هم نزدیک نمیشید‌ هر فروشنده ای گفت میشه، از مغازش بیا بیرون چون یه دروغو یا شمارو احمق فرض کرده.

یاماها یا مدل های بالای سونی پیشنهاد می کنم.

سلام ممنون‌ از راهنماییتون
تصور من این بود که ساندبارها با تکنولوژی های جدید تا حدودی میتونن حس سینمای خانگی رو القا کنند ، با توجه به فرمایشات شما کلا مردود هست خریدشون
پکیج ستلایت یا بوک شلف‌ توی رنج ۱۵ میلیون بخام‌ تهیه کنم چی پیشنهاد میکنین ؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #17 ارمان در تاریخ: سه شنبه 13 آذر 1397 ، ساعت 08:09 ب ظ
نقل قول از محمدرضا:
نقل قول از سیاوش:
آکوستیک یه سرمایه برای مخاطب های فای ایران بحساب میاد :-)


موافقم و برندهای خوبی دارند، اما یه چیزی که باعث شد ازشون مکدر شم قیمته! چند وقت پیش ازشون قیمت KEF LS50W رو گرفتم، جناب محمدپور فرمودن 2000 یا 2200 دلار!!(یه چیزی تو همین مایه ها) حتی قیمت ریالی ندادن! این قیمت دلاری دادن اصلا به مذاقم خوش نیومد

این تقصیر هیچ فروشنده ای نیست انهایی که ارزش ریال را نمی توانند ثابت نگه دارند باید پاسخ دهند نه اقای محمد پور
ایشان نرخ ثابت ان را در هر حالتی گفته تبدیل این نرخ به ریال بی ثبات مادر هر روز کار بسیار ساده ای است.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #18 ارمان در تاریخ: سه شنبه 13 آذر 1397 ، ساعت 08:09 ب ظ
کمنقل قول از محمدرضا:
نقل قول از سیاوش:
آکوستیک یه سرمایه برای مخاطب های فای ایران بحساب میاد :-)


موافقم و برندهای خوبی دارند، اما یه چیزی که باعث شد ازشون مکدر شم قیمته! چند وقت پیش ازشون قیمت KEF LS50W رو گرفتم، جناب محمدپور فرمودن 2000 یا 2200 دلار!!(یه چیزی تو همین مایه ها) حتی قیمت ریالی ندادن! این قیمت دلاری دادن اصلا به مذاقم خوش نیومد

کمترین قیمت ان در سایت امریکای KEF به فرض حضور و خرید در امریکا بدون هیچ هزینه اضافی معادل 1980 دلار امریکا است حال این را با تبدیل به ریال در هر روز به نسبت قیمت دلار در ان روز میتوان نرخ محصول را بدست اورد
پس می بینید که اقای محمد پور راه درستی را پیش گرفته ان کسانی که باید پاسخ این فضاحت را بدهند کسان دیگری هستند نه ایشان
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
#19 بهرنگ در تاریخ: چهارشنب 14 آذر 1397 ، ساعت 06:09 ق ظ
نقل قول از Kt:
نقل قول از بهرنگ:
نقل قول از K t:
نقل قول از K t:
با سلام
کسی از دوستان هست که تجربه صدایی یا اطلاعات ساندبار فوکال رو داشته باشه

با توجه به محدودیتهای آپارتمان نشینی ، دنبال خرید ساندبار خوب هستم متاسفانه توی بازار بیشتر jbl و hk هست ، اگر راهنمایی کنید که بهترین گزینه چیه و از کجا میشه تهیه کرد ممنون میشم

سلام

به هبچ عنوان دنبال برندهای مثل فوکال نرو، چون نه الکترونیک بلد هستن و نه تجربه ای در این زمینه دارن!

یاماها اولین سازنده ساند بار بوده و هست، سونی خیلی پیشرفته کار می کنه و برند های ارزون تر که بستگی داره چقدر بخوای هزینه کنی.

این بدون با هیچ کدوم از بهترین ساندبارها حتی به تجربه یه صدای ۵۰۱ ساده سینمای هم نزدیک نمیشید‌ هر فروشنده ای گفت میشه، از مغازش بیا بیرون چون یه دروغو یا شمارو احمق فرض کرده.

یاماها یا مدل های بالای سونی پیشنهاد می کنم.

سلام ممنون‌ از راهنماییتون
تصور من این بود که ساندبارها با تکنولوژی های جدید تا حدودی میتونن حس سینمای خانگی رو القا کنند ، با توجه به فرمایشات شما کلا مردود هست خریدشون
پکیج ستلایت یا بوک شلف‌ توی رنج ۱۵ میلیون بخام‌ تهیه کنم چی پیشنهاد میکنین ؟


اگر برای تجربه ی صدای ۵.۱ میخوای؟ بله کاملا مردود است.

ست سامورایی یاماها دقیقا تو رنج قیمتی شماست، پکیج کامل به همزاه آمپلی فایر...
با فروشگاه آکوستیک تماس بگیرید و بگید از طرف من هستید، ملاحظه می کنن.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #20 محمدرضا در تاریخ: چهارشنب 14 آذر 1397 ، ساعت 06:09 ق ظ
نقل قول از ارمان:
کمنقل قول از محمدرضا:
نقل قول از سیاوش:
آکوستیک یه سرمایه برای مخاطب های فای ایران بحساب میاد :-)


موافقم و برندهای خوبی دارند، اما یه چیزی که باعث شد ازشون مکدر شم قیمته! چند وقت پیش ازشون قیمت KEF LS50W رو گرفتم، جناب محمدپور فرمودن 2000 یا 2200 دلار!!(یه چیزی تو همین مایه ها) حتی قیمت ریالی ندادن! این قیمت دلاری دادن اصلا به مذاقم خوش نیومد

کمترین قیمت ان در سایت امریکای KEF به فرض حضور و خرید در امریکا بدون هیچ هزینه اضافی معادل 1980 دلار امریکا است حال این را با تبدیل به ریال در هر روز به نسبت قیمت دلار در ان روز میتوان نرخ محصول را بدست اورد
پس می بینید که اقای محمد پور راه درستی را پیش گرفته ان کسانی که باید پاسخ این فضاحت را بدهند کسان دیگری هستند نه ایشان

ارمان جان در افتضاح بودن شرایط مملکت هیچ شکی نیست! حالا این وسط ما بگیم چون اوضاع خرابه و مسئولین مقصرند پس ما مسئولیتی نداریم؟ من با این قسمت حرفتون موافق نیستم! در هر حال اعلام دلاری قیمت از نظر من کار جالبی نیست! و آدم دلچرکین میکنه! نظر شما هم البته محترمه
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+13 #21 اکوستیک در تاریخ: چهارشنب 14 آذر 1397 ، ساعت 09:09 ق ظ
سلام
در جواب این دوستمان که از قیمت دادن دلاری کالا حس خبی بهشون دست نداده باید عرض کنم که

به دلیل نوسان نرخ ارز شرکتها هر روز نمیتوانن لیست قیمت یا price را تغییر دهند. میان به دیلرها price دلاری میدن و ما که نماینده فروش این محصول هستیم در این قسمت مقصر نیستیم و در این مواقع ما هم باید نقدی خرید کنیم و مارجین سود هم کمتر لحاظ میکنن

این واقعیت را باید در نظر بگیرم که قیمت دلاری این کالاهها تغییری نکردهوقتی تبدیل به ریال ما میشودرقم بزرگی برای خریدار میشود

همانطور که خودتان فرمودید اگر 2000 دلار هم از خارج از ایران این کالا را تهیه کنید باید همین دلار را بدید.
ومشکلات دیگر برای اوردن
باز هم اگر روی این مدل نظر دارید نهایت تخفیف را خدمتتون تقدیم میکنم ...

روز خوش
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #22 داوود در تاریخ: چهارشنب 14 آذر 1397 ، ساعت 04:09 ب ظ
سلام
دوستانی که برای جمعه سیاه سفارش لباس و ساعت اورجینال داشتن در کمتر از یک هفته بخشی از سفارشاتشون رسیده و اماده تحویل است.

بخش بزرگی از فیلم و سی دی ها در راه است.


نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #23 مرتضی در تاریخ: چهارشنب 14 آذر 1397 ، ساعت 07:09 ب ظ
سلام.اقا بهرنگ خدا قوت..یک سوال دارم..
من یک سیستم ۵.۱ دارم با امپ پایونر ۹۲۳.متاسفانه بعلت مسائل بالا(اقتصادی)نم ی توانم از فیلمهای اورجینال استفاده کنم و از فیلمهای دانلودی با کیفیت بالا دانلودی استفاده می کنم..حالا می خواهم بپرسم از شما برای این فیلمها از چه تنظیمات امپ استفاده کنم که حداکثر کیفیت را با این فیلمها داشته باشم......تشکر
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+3 #24 بهرنگ در تاریخ: پنج شنبه 15 آذر 1397 ، ساعت 02:09 ق ظ
نقل قول از مرتضی:
سلام.اقا بهرنگ خدا قوت..یک سوال دارم..
من یک سیستم ۵.۱ دارم با امپ پایونر ۹۲۳.متاسفانه بعلت مسائل بالا(اقتصادی)نمی توانم از فیلمهای اورجینال استفاده کنم و از فیلمهای دانلودی با کیفیت بالا دانلودی استفاده می کنم..حالا می خواهم بپرسم از شما برای این فیلمها از چه تنظیمات امپ استفاده کنم که حداکثر کیفیت را با این فیلمها داشته باشم......تشکر

سلام

عزیزم تا صدا و تصویر سیستمی دیده و شنیده نشه نمیشه در مورد بهتر شدن شاخص هاش نظر داد!

من فقط میتونم بهت توصیه کنم از یک دستگاه بلوری پلیر خوب برای اجرای فیلم های دانلودی استفاده کن...
اگر پایونیر مدل ۱۸۰ تو بازار پیدا میشه، بنظرم به عنوان یه مدیا پلیر خوب میشه روش حساب کرد... :)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #25 محمود منصوری در تاریخ: پنج شنبه 15 آذر 1397 ، ساعت 09:09 ب ظ
درود و عرض ادب خدمت آقای بهرنگ عزیز و تمامی همراهان سایت،
خیلی خیلی شرمنده ، شاید سؤالم در این مجال نگنجد،
میخواستم بدونم استفاده از کابل Ethernet در کیفیت تصویر تأثیری دارد یا نه؟(منظورم کیفیت تصویر زمانیکه TV بصورت وایرلس به روتر وصل هست با موقعی که با کابل اترنت وصل هست ، فرقی میکند؟)
(برای دیدن فیلمهای NETFLIX)،
با تشکر و سپاس فراوان،
پایدار باشید
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #26 بهرنگ در تاریخ: جمعه 16 آذر 1397 ، ساعت 04:09 ق ظ
نقل قول از محمود منصوری:
درود و عرض ادب خدمت آقای بهرنگ عزیز و تمامی همراهان سایت،
خیلی خیلی شرمنده ، شاید سؤالم در این مجال نگنجد،
میخواستم بدونم استفاده از کابل Ethernet در کیفیت تصویر تأثیری دارد یا نه؟(منظورم کیفیت تصویر زمانیکه TV بصورت وایرلس به روتر وصل هست با موقعی که با کابل اترنت وصل هست ، فرقی میکند؟)
(برای دیدن فیلمهای NETFLIX)،
با تشکر و سپاس فراوان،
پایدار باشید

سلام

چه سوال جالبی! که میتونه چالشی هم باشه...
من تجربه ای در این زمینه ندارم، فقط میدونم استریم ویدئو به صورت بسته های کد شده از سرور ارسال میشه که بسته به انتخاب کیفیت و سرعت نت کاربر تغییر میکنه.
فکر نمی کنم اگر از طریق وایرلس یا کابل دیتای کامل دریافت کنید، تاثیری در کیفیت تصویر داشته باشید...

اما تجربه ی صدا و تصویر بهم ثابت کرده که اصلا روی کاغذ نمیشه گفت تجهیزات انتقال دیتای دیجیتال بی تاثیر در کیفیت نهایی نیست.

سوال جالبی بود... خودتون تست کنید و اگر تفاوتی بود به ما هم اطلاع بدید :)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #27 hamedaziran در تاریخ: جمعه 16 آذر 1397 ، ساعت 03:09 ب ظ
نقل قول از مرتضی:
سلام.اقا بهرنگ خدا قوت..یک سوال دارم..
من یک سیستم ۵.۱ دارم با امپ پایونر ۹۲۳.متاسفانه بعلت مسائل بالا(اقتصادی)نمی توانم از فیلمهای اورجینال استفاده کنم و از فیلمهای دانلودی با کیفیت بالا دانلودی استفاده می کنم..حالا می خواهم بپرسم از شما برای این فیلمها از چه تنظیمات امپ استفاده کنم که حداکثر کیفیت را با این فیلمها داشته باشم......تشکر

سلام
متاسفانه با این وضعیت اقتصادی و سطح درآمدی امثال ماها فعلا از اپدیت کردن سیستم های سینمایی تا مدت نامعلوم باید دوری کنیم.
در خصوص دیدن فیلم های دانلود اگر تونستید از تی وی باکس های مطرح اندرویدی یا اپلی استفاده کنید. به مشخصاتشون حتماً توجه کنید که کدک یا فرمت های صوتی جدید رو ساپورت کنند. مثل NVIDIA SHIELD TV 2017 که واقعاً حرف نداره
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #28 نیما در تاریخ: شنبه 17 آذر 1397 ، ساعت 03:09 ق ظ
سلام و وقت بخیر جناب برزین
ممنون و تشکر از مطالب زیباتون
یک سوال مبتدیانه داشتم
اینکه میفرمایید "روی ولوم 3.4 یا 2.4 از بلندگوها صدا بگیرید" منظورتون ور میتوجه نمیشم؟؟.به عنوان مثال امپلی فایر یاماها ولومش از بازه 80- شروع میشه تا فکر کنم 15+شما دقیقا منظورتون کدام بازه عددی هستش.؟؟
درواقع منظورتون از ولوم 3.4 همون عدد 34 امپلی فایر هستش یا چیز دیگه ای منطورتونه؟؟
بازم ممنون و نشکر از سایت زیباتون
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+5 #29 حسین در تاریخ: شنبه 17 آذر 1397 ، ساعت 04:09 ق ظ
[quote name="داوود"]سلام
دوستانی که برای جمعه سیاه سفارش لباس و ساعت اورجینال داشتن در کمتر از یک هفته بخشی از سفارشاتشون رسیده و اماده تحویل است.

بخش بزرگی از فیلم و سی دی ها در راه است.

خواهش می کنم اینجارو تبدیل به چهارشنبه بازار نفرمایید.یه پیغام هم بدی که سفارش دوستان رسیده کفایت می کنه.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #30 Reza-D در تاریخ: شنبه 17 آذر 1397 ، ساعت 05:09 ق ظ
نقل قول از بهرنگ:
نقل قول از مرتضی:
سلام.اقا بهرنگ خدا قوت..یک سوال دارم..
من یک سیستم ۵.۱ دارم با امپ پایونر ۹۲۳.متاسفانه بعلت مسائل بالا(اقتصادی)نمی توانم از فیلمهای اورجینال استفاده کنم و از فیلمهای دانلودی با کیفیت بالا دانلودی استفاده می کنم..حالا می خواهم بپرسم از شما برای این فیلمها از چه تنظیمات امپ استفاده کنم که حداکثر کیفیت را با این فیلمها داشته باشم......تشکر

سلام

عزیزم تا صدا و تصویر سیستمی دیده و شنیده نشه نمیشه در مورد بهتر شدن شاخص هاش نظر داد!

من فقط میتونم بهت توصیه کنم از یک دستگاه بلوری پلیر خوب برای اجرای فیلم های دانلودی استفاده کن...
اگر پایونیر مدل ۱۸۰ تو بازار پیدا میشه، بنظرم به عنوان یه مدیا پلیر خوب میشه روش حساب کرد... :)

سلام جناب برزین
انشاالله سلامت باشید برادر
استاد دو نکته لطفا راهنمایی بفرمائید:

1 - تا جایی که اطلاع دارم بلوری پلیرها بخصوص مدل‌های حرفه‌ای فیلم رو از روی هارد یا فلش پخش نمی‌کنن؛ چطور برای این کار به دوستمون بلوری پلیر پیشنهاد دادید؟

2 - فیلم‌های دانلودی شامل 4K-HDR هم میشن ولی Pioneer 180 که پیشنهاد دادید فقط رزولوشن 1080 رو ساپورت می‌کنه (به 4K آپ اسکیل می‌کنه اونم با 24 فریم)، اما رزولوشن 4K و تکنولوژی HDR رو ساپورت نمی‌کنه
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #31 محمد ک در تاریخ: شنبه 17 آذر 1397 ، ساعت 07:09 ب ظ
نقل قول از بهرنگ:
نقل قول از محمود منصوری:
درود و عرض ادب خدمت آقای بهرنگ عزیز و تمامی همراهان سایت،
خیلی خیلی شرمنده ، شاید سؤالم در این مجال نگنجد،
میخواستم بدونم استفاده از کابل Ethernet در کیفیت تصویر تأثیری دارد یا نه؟(منظورم کیفیت تصویر زمانیکه TV بصورت وایرلس به روتر وصل هست با موقعی که با کابل اترنت وصل هست ، فرقی میکند؟)
(برای دیدن فیلمهای NETFLIX)،
با تشکر و سپاس فراوان،
پایدار باشید

سلام

چه سوال جالبی! که میتونه چالشی هم باشه...
من تجربه ای در این زمینه ندارم، فقط میدونم استریم ویدئو به صورت بسته های کد شده از سرور ارسال میشه که بسته به انتخاب کیفیت و سرعت نت کاربر تغییر میکنه.
فکر نمی کنم اگر از طریق وایرلس یا کابل دیتای کامل دریافت کنید، تاثیری در کیفیت تصویر داشته باشید...

اما تجربه ی صدا و تصویر بهم ثابت کرده که اصلا روی کاغذ نمیشه گفت تجهیزات انتقال دیتای دیجیتال بی تاثیر در کیفیت نهایی نیست.

سوال جالبی بود... خودتون تست کنید و اگر تفاوتی بود به ما هم اطلاع بدید :)

سلام، خوبید جناب برزین؟
من فکر میکنم کیفیت تصویر در حالت استریم در دو حالت کابل و مودم وایرلس فرق خواهد داشت. مخصوصا وقتی که کیفیت پخش 2160 باشه. تجربه من اینه: یه فیلم رو بصورت وایرلس از لپ تاپ پخش کردم روی تلویزیون. در کیفیت 1080 کمی تفاوت بین صدا و تصویری که از طریق وای فای روی تلویزیون پخش میشد در مقایسه با حالتی که فایل فیلم بصورت مستقیم از طریق usb تلویزیون پخش میشد وجود داشت. ولی در کیفیت 2160 تفاوت بسیار زیاد بود و اصلا قابل مقایسه با هم نبودن!
البته این وضعیت در حالت استریم وجود خواهد داشت و اگه امکان دانلود و ذخیره فیلم وجود داشته باشه دیگه فرقی نخواهد داشت که تلویزیون با کابل وصل بشه یا مودم وای فای!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #32 بهرنگ در تاریخ: یکشنبه 18 آذر 1397 ، ساعت 12:09 ق ظ
نقل قول از Reza-D:
نقل قول از بهرنگ:
[quote name="مرتضی"]سلام.اقا بهرنگ خدا قوت..یک سوال دارم..
من یک سیستم ۵.۱ دارم با امپ پایونر ۹۲۳.متاسفانه بعلت مسائل بالا(اقتصادی)نمی توانم از فیلمهای اورجینال استفاده کنم و از فیلمهای دانلودی با کیفیت بالا دانلودی استفاده می کنم..حالا می خواهم بپرسم از شما برای این فیلمها از چه تنظیمات امپ استفاده کنم که حداکثر کیفیت را با این فیلمها داشته باشم......تشکر

سلام

عزیزم تا صدا و تصویر سیستمی دیده و شنیده نشه نمیشه در مورد بهتر شدن شاخص هاش نظر داد!

من فقط میتونم بهت توصیه کنم از یک دستگاه بلوری پلیر خوب برای اجرای فیلم های دانلودی استفاده کن...
اگر پایونیر مدل ۱۸۰ تو بازار پیدا میشه، بنظرم به عنوان یه مدیا پلیر خوب میشه روش حساب کرد... :)

سلام جناب برزین
انشاالله سلامت باشید برادر
استاد دو نکته لطفا راهنمایی بفرمائید:

1 - تا جایی که اطلاع دارم بلوری پلیرها بخصوص مدل‌های حرفه‌ای فیلم رو از روی هارد یا فلش پخش نمی‌کنن؛ چطور برای این کار به دوستمون بلوری پلیر پیشنهاد دادید؟

2 - فیلم‌های دانلودی شامل 4K-HDR هم میشن ولی Pioneer 180 که پیشنهاد دادید فقط رزولوشن 1080 رو ساپورت می‌کنه (به 4K آپ اسکیل می‌کنه اونم با 24 فریم)، اما رزولوشن 4K و تکنولوژی HDR رو ساپورت نمی‌کنه[/quote-
سلام

عزیزم پایونیر 180 ابتدایی ترین بلوری پلیر پایونیر که من به عنوان یک دستگاه مدیا پلیر ساده پیشنهاد دادم.

فیلم دانلودی که ارزش نداره چندین برابر نسخه مثلا 4k ازش دانلود کنید!
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #33 بهرنگ در تاریخ: یکشنبه 18 آذر 1397 ، ساعت 12:09 ق ظ
نقل قول از نیما:
سلام و وقت بخیر جناب برزین
ممنون و تشکر از مطالب زیباتون
یک سوال مبتدیانه داشتم
اینکه میفرمایید "روی ولوم 3.4 یا 2.4 از بلندگوها صدا بگیرید" منظورتون ور میتوجه نمیشم؟؟.به عنوان مثال امپلی فایر یاماها ولومش از بازه 80- شروع میشه تا فکر کنم 15+شما دقیقا منظورتون کدام بازه عددی هستش.؟؟
درواقع منظورتون از ولوم 3.4 همون عدد 34 امپلی فایر هستش یا چیز دیگه ای منطورتونه؟؟
بازم ممنون و نشکر از سایت زیباتون

سلام

شمارشگر دستگاه از حالت دسی بل به شمارنده عددی تغییر بدید.

اگر 100 ماکسیمم باشه, 2.4 میشه 50 و 3.4 میشه 85
ساده :)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #34 نیما در تاریخ: یکشنبه 18 آذر 1397 ، ساعت 01:09 ب ظ
نقل قول از بهرنگ:
نقل قول از نیما:
سلام و وقت بخیر جناب برزین
ممنون و تشکر از مطالب زیباتون
یک سوال مبتدیانه داشتم
اینکه میفرمایید "روی ولوم 3.4 یا 2.4 از بلندگوها صدا بگیرید" منظورتون ور میتوجه نمیشم؟؟.به عنوان مثال امپلی فایر یاماها ولومش از بازه 80- شروع میشه تا فکر کنم 15+شما دقیقا منظورتون کدام بازه عددی هستش.؟؟
درواقع منظورتون از ولوم 3.4 همون عدد 34 امپلی فایر هستش یا چیز دیگه ای منطورتونه؟؟
بازم ممنون و نشکر از سایت زیباتون

سلام

شمارشگر دستگاه از حالت دسی بل به شمارنده عددی تغییر بدید.

اگر 100 ماکسیمم باشه, 2.4 میشه 50 و 3.4 میشه 85
ساده :)

ممنون از پاسختون.گزینه scale رو تغییر دادم به عدد تبدیل شد.
یک سوال دیکه هم داشتم.
امکانش هست بدون اینکه db بلندگو ها رو افزایش بدیم(روی بالانس باشه) و از اطریق افزایش ولوم به نتیجه دلخواه برسیم یا اصلا امکانش نیست.؟؟ممنون
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+4 #35 اکوستیک در تاریخ: یکشنبه 18 آذر 1397 ، ساعت 09:09 ب ظ
دوستان سلام
سری جدید یاماها سامورایی 1 همراه با امپلیفایر جدید مدل RX-V385 امروز در شوروم جمهوری دمو و صدای آن جهت تست شنیده میشود .
دوستان میتوانند در محیطی گرم و آرام از صدای این مجموعه و دیگر محصولات لذت ببرند ....

با تشکر: هادی محمدپور

نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #36 حسین در تاریخ: دوشنبه 19 آذر 1397 ، ساعت 03:09 ب ظ
وقت بخیر جناب برزین
جناب برزین چرا بلندگوهای سوراند تو حالت 7.1 استریو اصلا به خوبی بلندگوهای اصلی و سنتر صدا نمیدن.؟؟؟یک جورایی صدا بیروح پخش میشه.البته وقتی سوراند ها رو روی bi-amp قرار میدم صدا به شدت خوب میشه.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+2 #37 بهرنگ در تاریخ: دوشنبه 19 آذر 1397 ، ساعت 04:09 ب ظ
نقل قول از حسین:
وقت بخیر جناب برزین
جناب برزین چرا بلندگوهای سوراند تو حالت 7.1 استریو اصلا به خوبی بلندگوهای اصلی و سنتر صدا نمیدن.؟؟؟یک جورایی صدا بیروح پخش میشه.البته وقتی سوراند ها رو روی bi-amp قرار میدم صدا به شدت خوب میشه.

سلام

اصلا نباید خوب صدا بدن! اصلا نباید سورس استریو ۷.۱ اجرا کرد!

در این حالت فقط صدای شبیه به انعکاس سالنی از سوراندها می شنوید، که درست هم هست.
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #38 رضا در تاریخ: دوشنبه 19 آذر 1397 ، ساعت 05:09 ب ظ
نقل قول از hamedaziran:
نقل قول از مرتضی:
سلام.اقا بهرنگ خدا قوت..یک سوال دارم..
من یک سیستم ۵.۱ دارم با امپ پایونر ۹۲۳.متاسفانه بعلت مسائل بالا(اقتصادی)نمی توانم از فیلمهای اورجینال استفاده کنم و از فیلمهای دانلودی با کیفیت بالا دانلودی استفاده می کنم..حالا می خواهم بپرسم از شما برای این فیلمها از چه تنظیمات امپ استفاده کنم که حداکثر کیفیت را با این فیلمها داشته باشم......تشکر

سلام
متاسفانه با این وضعیت اقتصادی و سطح درآمدی امثال ماها فعلا از اپدیت کردن سیستم های سینمایی تا مدت نامعلوم باید دوری کنیم.
در خصوص دیدن فیلم های دانلود اگر تونستید از تی وی باکس های مطرح اندرویدی یا اپلی استفاده کنید. به مشخصاتشون حتماً توجه کنید که کدک یا فرمت های صوتی جدید رو ساپورت کنند. مثل NVIDIA SHIELD TV 2017 که واقعاً حرف نداره

سلام.اقا حتما..هم دنبال توصیه اقا بهرنگ هستم یعنی بلو ری پلیر پایونر هم توصیه شما حتما دنبالش می گردم..فقط یک نکته.قطعا دیدن فیلمهای اورجیتال کاملا لذت بخشه شکی نیست...انشالله روزی بشه ما هم مثل اقا برزین بشه از بلوری اورجینال استفاده کنیم ولذت بریم...فقط یک نکته فیلمهای دانلودی توی نت به صورت 2 کانال ریپ شده چطور می توانم تبدیل به 5.1 کنم وتنظیمات امپ را توی چه حالتی بگذارم؟؟؟تشکر از اقا بهرنگ
نقل قول | گزارش به مدیر
 

ارسال نظر