Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

افتتاح خانه اپرای دبی

Dubai OperaDubai OperaDubai OperaDubai Opera

سالن اپرای دبی با 330 میلیون دلار هزینه ساخت درهایش را به روی عموم باز کرد. این خانه اپرا که به شکل کشتی ساخته شده است حدود ۸۰۰ متر با برج خلیفه و بزرگترین مرکز خرید جهان "دبی مال" فاصله دارد و توسط شرکت املاک و مستغلات عمار که برج خلیفه را نیز ساخته احداث شده است.
 
این سالن با دو هزار صندلی می تواند برای نمایش و اجراهای اپرا و هم برای اجرای سبک های مختلف موزیک مورد استفاده قرار بگیرد. خانه اپرای دبی که نخستین سالن اختصاصی و فوق مدرن اپرا در نوع خود در خاورمیانه است, قصد دارد با دعوت از هنرمندان برجسته جهان بتواند نامش را در عرصه فرهنگ و هنر ثبت کند و روزی همانند خانه اپرای سیدنی، تبدیل به نمادی فرهنگی خاورمیانه شود.
 
خانه اپرای دبی روز چهارشنبه ۱۰ شهریور با اجرای پلاسیدو دومینگو، تنور اسپانیایی افتتاح شد.

بنظرم افتتاح این خانه اپرای باشکوه, برای ایرانی های علاقه مند به موسیقی کلاسیک و اپرا خبر بسیار مهمی بود, بسیار مهم تر از IFA یا هر نمایشگاه فناوری دیگر. خوب حالا دیگه بهانه ویزا یا هزینه های آنچنانی سفر به اروپارو هم ندارید. ظاهرا یکی از بهترین سالن های کنسرت جهان تنها دو ساعت با شما فاصله دارد. وقتشه به جای اینترنت گردی و تخیل در باره صدا, چمدان هارو ببندید. در ضمن یکی از بهترین سالن های IMAX در Mall of the Emirates و Yas Mall در نزدیکی شماست.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء