Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

بلندگوی Marten Mingus Quintet

Mingus QuintetMarten Mingus QuintetMarten Mingus Quintet

 بنظر میاد امسال برند مارتن با بلندگوی Mingus Quintet در نمایشگاه های اند مونیخ شرکت خواهد کرد! هنوز مشخص نشده که آیا این مدل جدید دموی اصلی این کمپانی خواهد بود, یا مثل نمایشگاه Axpona با مدل Coltrane 3 دموی اصلی خواهد داشت.

مدل جدید Mingus Quintet مارتن با تمام مشخصات و درایورهای Coltrane 3 اما با ظاهر کشیده تر و البته زیبا تر ساخته شده است. در مدل جدید هم از درایورهای باس از جنس آلومینیوم, میدرنج سرامیکی و تیوتر با ورق الماس استفاده شده است. اتصالات همگی از برند WBT هستن. و کابل های داخلی هم مثل همیشه از برند Jorma Design استفاده شده است.

یکم وزن 60 کیلویی مدل Mingus Quintet در مقایسه با وزن 95 کیلویی Coltrane 3 تو ذوق میزنه! البته بعید میدونم برند سوئدی مثل مارتن در ساخت کابینت این مدل کم کاری کرده باشه.

باید منتظر شد و دید چه نقد های بروی این مدل مارتن نوشته خواهد شد. بنظرم از سری Coltrane بلندگوی جذاب تری هست.

در پست های بعدی منتظر عکس های نمایشگاه های اند 2016 هم باشید.


حدسیات در مورد دموی امسال مارتن در های اند مونیخ درست بود, بلندگوی Mingus Quintet دمو شده است.

Marten Mingus Quintet

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء