Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

چند خبر

What Hi-Fi Sound and Vision July 2014


مدیر بخش تحقیقات آزمایشگاه دالبی در مصاحبه ای اعلام کردن که برای اجرای صدای "Dolby Atmos" نیازی به بلو-ری پلیر جدید نیست, وی تاکید کردن تمام بلو-ری پلیرهای نسل جدید و قدیمی که مجهز به رمزگشای "Dolby TrueHD" هستند امکان اجرای Dolby Atmos نیز دارند. شرکت دالبی برای نسخه های استریم اینترنتی نسخه فشرده شده Dolby Atmos در فرمت "Dolby Digital Plus" نیز ارائه خواهد کرد.

شرکت دالبی 6 کمپانی مجهز به رمزگشای Dolby Atmos تا به این تاریخ معرفی کرد, کمپانی های : Onkyo, Integra, Denon, Marantz, Pioneer, Yamaha

کمپانی انکیو اعلام کرده اولین مجموعه تجاری خود (home theater in a box) محهز به Dolby Atmos روانه بازار خواهد کرد.


مثل همیشه از مخاطب سایت دعوت می کنم اگر به نوشتن در رابطه با تجهیزات و فناورهای در رابطه با صدا و تصویر علاقه دارید, این امکان هست تا مطالب خود را در بخش "مطالب مخاطبین" منتشر کنید, شاید شما هم یکی از نویسندگان ثابت سایت باشید


استاد "ماریو تقدسی" خواننده بین‌المللی کلاسیک " باریتون" و از شاگردان و دوستان ستاره تکرار نشدنی آواز اپرا "لوچیانو پاوراروتی" هستند.

استاد تقدسی در دانشگاه "USC" لس‌آنجلس از دست نیافتنی ترین دانشگاه های آواز کلاسیک در دنیا تحصیل کردند.

استاد تقدسی جزو 12 نفر اول آواز اپرای مهد اپرای جهام "وین" هستند.

و بسیاری افتخارات دیگر که استاد توانستن در زمینه آواز کلاسیک کسب کنند.

خبر بسیار خوب برای علاقه مندان آواز کلاسیک در ایران مستر کلاس های استاد تقدسی است, که از اول شهریورماه در آموزشگاه موسیقی کوشا برگزار خواهد شد. فرصت استثنایی برای خوانندگان و علاقمندان به آواز کلاسیک است.

شاید خودم بتونم افتخار دیدن نزدیک استاد داشته باشم, میخوام ازشون در باره شاخص های موسیقایی یک سیستم های فای بپرسم, اگر بتونم فقط 10 دقیقه استاد ببینم حتما دو دقیقه شو اختصاص میدم به تفکرات های فای رایج در ایران! جالب بدونم سلیقه Emotional ادیوفیل های ایرانی چقدر به گوش های یک خواننده آواز کلاسیک که صدای پاوراروتی بارها و بارها در بهترین سالن های اپرا وین شنیده چی میتونه باشه. اگر نتونم این ملاقات ترتیب بدم, یکی از دوستان عزیز من که خواننده اپرا "سوپرانو" هستند (در مطالب فبلی هم از ایشون براتون نوشتم) موفق شدن در این مستر کلاس ها شرکت کنند! ازش خواستم سوالات من از استاد بپرسند.

این فرصت از دست ندید

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء