Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

Home Theater سه ساله شد

۲۰ شهریور ۱۳۸۶ اولين پست در وبلاگ Home Theater نوشته شد, و فكر ميكنم اولين وب فارسي زبان بود كه در زمينه تحليل سيستم هاي سينمايي و مديايي خانگي بطور جدي شروع به كار كرد.

 شهريور سال گذشته به دلايلي كه دوست ندارم در موردش صحبت كنم, تمام مطالب نوشته شده از دست رفت! بدونه هيچ نسخه پشتيبان! دوباره تصميم گرفتم از صفر شروع كنم, اولين پست در روز تولد وبلاگ يعني 20 شهريور نوشتم, اينجا و امروز يك سال گذشت. در شروع دوباره تغييراتي در نحوه نوشتن و ادبيات مورد استفاده دادم, و فكر ميكنم اين رويه نتيجه بهتری براي من و دوستان Home Theater داشته است.

جا داره يك تشكر بسیار ويژه از جناب آقاي مهندس سيد حسين تقوي داشته باشم, كه بدونه هيچ چشم داشتي تجربيات با ارزش خود را در اختيار من و همه دوستان قرار دادند, صمیمانه از این دوست و استاد عزیزم تشکر میکنم. 

اگر عمري به دنيا باشه در آينده نيز سعي ميكنم اندك اطلاعاتي كه دارم را به دور از خودنمايي و القاء اين حس كه فقط من هستم كه مي فهمم! در اختيار دوستان قرار بدم.

از همه دوستاني هم كه در اين مدت به من ابراز لطف يا انتقاد داشتند تشكر ميكنم.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء